فال کائنات روزانه چهارشنبه 29 فروردین 1403

سایت برترین ها

🧩فروردین
بین دو راهی قرارگرفته‌اید و نمیدانید چه تصمیمی به ضرر یا به نفع‌تان خواهد بود. گاهی لازم است در زندگی ریسک کنید.

🧩اردیبهشت
آنچه را از دست داده اید دوباره به دست خواهید آورد و در جستجوی هرچه هستید، آن را خواهید یافت و از نگرانی و پریشانی نجات می‌یابید.

🧩خرداد
همیشه در زندگی خود را به جای دیگران بگذارید، آنچه را برای خود نمی‌پسندید برای دیگران هم نپسندید.

🧩تیر
درزندگی همواره به هرکه میتوانید محبت کنید آن هم بدون منت و چشم‌داشت، روزی که فکرش را هم نمی‌کنید محبتهایتان به کمکتان می‌آیند.

🧩مرداد
توصیه های اطرافیان را جدی بگیرید و نگذارید که نظر آن‌ها نسبت به شما تغییر کند، کمی حوصله کنید و خشم خودتان را کنترل کنید.

🧩شهریور
اتفاقات جدیدی را تجربه می‌کنید، از ریسک کردن نترسید و نگذارید ترس مانع پیشرفت شما شود.

🧩مهر
‌ از رویاهایی که دارید فاصله نگیرید، برای رسیدن به آن‌ها تلاش کنید و نگذارید که رویاهایتات برای شما دست نیافتنی شود. دست از تلاش نکشید.

🧩آبان
همه افراد آنطوری نیستند که شما فکر می‌کنید، بهتر است که دیدگاهتان را نسبت به خیلی از افراد تغییر دهید، وگرنه به مشکل بر خواهید خورد.

🧩آذر
زندگی را انقدر برای خود سخت نگیرید. سعی کنید از تک‌تک لحظه‌هایتان استفاده نمایید؛ چراکه خیلی از آن‌ها تکرارنشدنی هستند.

🧩دی
هر چیزی ارزش فکر کردن ندارد، پس حواستان باشد که به چیزی فکر می‌کنید؛ چراکه فکر کردن به مسائل بی ارزش به مرور زمان می‌تواند برایتان دردسر ساز شود.

🧩بهمن
از مسئله‌ای می‌ترسی؛ اما فراموش نکن که کلید موفقیت  شجاع و جسور بودن است. به زودی مشکلات برایت آسان‌ شده و بعدها مشکلات حال برای‌تان خنده‌دار خواهد بود.

🧩اسفند
هرگز غم روزگار ناپایدار را نخورید تا از دلهره و اضطراب خلاص شوید. هرگز افسوس چیزی را که از دست داده‌اید نخورید تا شادمان گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا