یک خبر عاشقانه برای دوشنبه 14 اسفند  1402

سایت برترین ها

💌فروردین💌 دستی از غيب برنامه‌ريزی كرده است تا تو فردا موفقيت عاطفی مهمی را بدست آوری.

💌اردیبهشت💌 فردا با کمک یکی از دوستان ريشه و عامل ناراحتی معشوقتان را می فهميد و خواهید توانست آن را از بین ببرید.

💌خرداد💌فردا بخشی از خيال‌پردازی‌هایت عملی می‌شود.

💌تیر💌پس از يك دوره ناراحتی و تنهايی، اكنون وارد مرحله تازه‌ای از زندگی شده‌ای. با شخصی آشنا می‌شوی كه بعضی از روياهای شيرين تو را به واقعيت نزديك کرده و تو را شاد و خوشبخت می‌كند.

💌مرداد💌 از ريسك كردن نبايد ترسيد.اگر ترس از ریسک را کنار بگذاری به آن چیزی که ته دلت هست نزدیک خواهی‌شد.

💌شهریور💌 تحولات مهمی در زندگی عاطفيت پيش می‌آيد و تو باید تصميمات تازه‌ای بگيری. برای آنكه اين تصميمات در جهت آسايش تو باشد بايد دورانديشی داشت و فرداهای دورتر را نيز در نظر گرفت.

💌مهر💌 عشق است كه به انسان بال پرواز می‌دهد. عشق تو را از اين زندگی واقعی و روزمره جدا می‌كند و به فضای جديدی می‌برد كه پر از هيجان و اميد است. بدون اميد و عشق زندگی معطل می‌ماند. پس به زندگی عاطفی‌ات تكانی بده.

💌آبان💌 عاشق بايد بود كه عاشقی، پروسه‌ای پرهيجان و تكامل‌بخش است. عشق تو را در معرض آزمايش و تجربه‌های مهمی قرار می‌دهد كه طی آن آدمی ساخته و متحول می‌شود.

💌آذر💌قرار است تو به كسی كه دوستش داری برسی اما يك نفر مانع می‌شود. بايد اندكی صبر كرد تا حسودان به خيال موفقيت از تو و او فاصله بگيرند. پس از آن به آرزوی ديرينه خود خواهی رسيد.

💌دی💌 دوباره فرصت خوبی در اختيار تو گذاشته خواهد شد كه اين بار نبايد آن را از دست بدهی. كسی كه فرصت‌ها و موقعيت‌های عاطفی زندگيش را از دست می‌دهد فقط در زندگی حسرت نصيبش می‌شود. فرصت‌ها را غنیمت بشمار.

💌بهمن💌بعضی از آدم‌ها را بايد از زندگی عاطفی‌ات حذف كنی. اگر انسان در زندگی فراموشی نداشت تا به حال صد بار ديوانه شده بود. بايد مسائل لاينحل و مشكلات و دردهای مزمن را فراموش كرد و به آينده انديشيد.

💌اسفند💌 اين‌همه عجله و شتابزدگی برای چيست؟ بايد با صبر و حوصله اجازه بدهی تا گذر زمان خود به‌خود فاصله‌ها و مشكلات بين شما را حل كند.

برای تبلیغات در برترین ها کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا