کافه رستوران آستیاژ

کافه خفن در شمس آباد تهران

سایت برترین ها

یک فنجان قهوه در فضایی باز و رویایی

اگر اهل شب‌گردی هستید و به کافه‌های روباز علاقه دارید، کافه آستیاژ را از دست ندهید این کافه با منوی پرباری که دارد می‌توانید رضایت شما را حتی با یک فنجان قهوه در محیط روباز خود جلب کند. در نتیجه بدون درنگ این کافه را انتخاب کنید تا بتوانید خوش‌ترین اوقات را در آن بگذرانید.
علاوه بر منوی قوی و پرباری که این کافه در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد، شما می‌توانید برای برگزاری جشن‌ها و تولدهای شخصی و دوستانه خود نیز به این کافه روباز سر بزنید. البته که با کشیدن قلیان و رزرو یک میز وی آی پی می‌توانید خوشحالی تولد و جشن خود را دو برابر کنید.

آستیاژ بنی هاشم آستیاژ هروی آستیاژ
به چه نوع خوراکی‌هایی علاقه‌مند هستید؟ به عبارت دیگر بهترین انتخاب شما در یک کافه چه انتخابی خواهد بود؟ فرقی ندارد شما قهوه تلخ دوست دارید یا اینکه اهل کیک‌های شکلاتی هستید، به هر حال این کافه با کیفیت می‌تواند خواسته و نیاز شما را در بالاترین کیفیت و بهترین طعم در اختیارتان قرار دهد.

کافه رستوران آستیاژ کافه آستیاژ رستوران آستیاژ
در ضمن آرامشی که در فضای روباز این کافه دارید، شاید در برخی از کافه‌های سربسته شهر تهران تجربه نکنید. خدمات و سرویس‌های آستیاژ به قدری زبانزد و با کیفیت است که شما این کافه را به عنوان پاتوق خود در نظر می‌گیرد.کافه رستوران آستیاژ بنی هاشم کافه رستوران آستیاژ شمس آباد

پارکینگ vip رایگان
پنجشنبه و جمعه ها برنامه ویژه دی جی و موسیقی
سرو صبحانه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲
برگزاری جشن تولد به صورت vip و ساده طبق سلیقه شما
بار کافه حرفه ای سرد و گرم ویژه رستوران
فضای رو باز به همراه قلیان
۳۵۰مترفضای رو باز و بسته
غذاهای ویژه پاستا سالاد ،پیتزا، لازانیا، استیک

 کافه رستوران استیاژ با پارکینک اختصاصی رستوران استیاژ با پارکینک اختصاصی  کافه استیاژ با پارکینک اختصاصی  کافه رستوران با پارکینک اختصاصی پیتزا کافه رستوران آستیاژ سالاد کافه رستوران آستیاژ سلاد میوه کافه رستوران آستیاژ صبحانه کافه رستوران آستیاژ اسموتی کافه رستوران آستیاژ کافه رستوران آستیاژ کافه رستوران آستیاژ دسر کافه رستوران آستیاژ کافه رستوران آستیاژ کافه رستوران آستیاژ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا