معنی زحل در آسترولوژی

سایت برترین ها

زحل: سن بلوغ زحل در آسترولوژی 36 سالگی عنوان شده ، زحل در آسترولوژی مسائلی مثل استقامت و مسئولیت پذیری رو نمایندگی می کنه. بنابراین ممکنه شخص مجبور باشه در کارهاش با وجود سختی استقامت به خرج بده و از خودش مسئولیت پذیری نشون بده این مسئولیت پذیری می تونه مربوط به شغلش باشه یا مربوط به خانواده اش و… . زحل همچنین سیاره ی اصلی برای درس های کارمیک هست و از اون به عنوان مربی یا استاد پیر و سخت گیر یاد میشه این به این معنی هست که ممکنه یکسری دروس سخت و کارمیک در این تایم به شخص داده بشه تا شخص نحوه مقابله با رنج و غم و دور شدن یا از دست دادن رو لمس کنه، دروسی که سخت هستند اما برای بزرگ شدن شخص لازم و حیاتی هستند. جایی که زحل در چارت تولد قرار گرفته یا با اون خونه ارتباط گرفته ممکنه با موانع و تاخیر هایی رو به رو شده باشه اما بعد از این سن ممکنه اون موانع برداشته بشن اگر شخص دروس کارمیک خودش رو پاس کرده باشه.

راهو: سن بلوغ راهو 42 سالگی عنوان شده است، راهو در آسترولوژی به معنای توهم و گیج بودن و خواسته های دنیایی هست بنابراین تا سن 42 سالگی در جایی که راهو قرار داره ممکنه شخص با بالا پایین ها و همچنین گزینه ها و انتخاب های متفاوتی رو به رو شده باشه . اما بعد از سن 42 سالگی هست که ولع راهو فروکش می کنه و شخص دودها رو کنار میزنه از جلوی چشمش و بهتر دنیا رو می بینه و به این نتیجه می رسه که راه درست چه راهی هست و شاید به برخی خواسته هایی که قبلا داشته بخنده و متوجه بشه که چقدر انتخاب ها و گزینه هاش نامناسب بوده .

کیتو: سن بلوغ کیتو 48 سالگی عنوان شده، کیتو به رهایی و همینطور معنویت و … در آسترولوژی معروف هست . برخی اوقات ما لازم است یادبگیریم که همه چیز را نمی توانیم در زندگی داشته باشیم برخی اوقات باید رها کردن را بیاموزیم ، البته رها کردن برخی از چیزها واقعا سخت است اما باید این توانایی را در خودمان ایجاد کنیم تا بتوانیم از برخی چیزها گذر کنیم. کیتو سیاره ای است که در سن 48 سالگی این را به ما می آموزد که در زندگی بایستی از برخی چیزها گذشت و آنها را به گذشته سپرد و مسائل آن خانه را به خواست خدا بسپاریم و زیاد دست و پا نزنیم. خیلی اوقات برخی چیزها وقتی به ما داده می شود که ما تسلیم خواست قخدا می شویم یعنی قانع می شویم که یک چیز حتما برای ما نیست و خدا رو شکر می کنیم و از آن گذر می کنیم در این لحظه است که خدا یا آن چیز را یا یک چیز بهتر را سر راه ما قرار می دهد و به بهترین نحو به رفتار ما پاسخ می دهد.

زحل در  برج حمل:
زحل نسبت به مریخ ، سیاره حاکم برج حمل ، بسیار خصمانه است. علاوه بر این ، زحل در برج حمل ضعیف است ، که این وضعیت را برای بومی نامطلوب می کند. خانه ای که در چنین جایگاهی می افتد بیشتر تحت تأثیر قرار می گیرد ، به خصوص اگر این خانه هفتم چون که مربوط به ازدواج و شریک زندگی است و مریخ یکی از علائم عشق است. در طالع بینی ودیک ، این نیز به مناسبت های فرخنده به ویژه ازدواج مربوط می شود. افرادی که در خانه هفتم زحل در برج حمل دارند یا در ازدواج با تاخیر مواجه می شوند یا در زندگی زناشویی با مشکل روبرو می شوند. این موقعیت زحل همچنین باعث افزایش پرخاشگری در رفتار می شود.
بومیان با این موقعیت برای لذت بردن از رضایت و رضایت از روابط خود تلاش می کنند. آنها در مسیر پیشرفت با موانع زیادی روبرو هستند. این امر به آنها اضطراب و استرس زیادی در زندگی می دهد. در حالی که آنها توانایی هدایت را دارند ، اما در پست های رهبری رنج زیادی می کشند. دیگران غالباً آنها را اشتباه درک می کنند. آنها سخت کوش هستند اما می توانند در مسیر خود شیطنت کنند. آنها همچنین به کارهای نامشروع روی می آورند و می توانند گناه و حسادت کنند. آنها آنقدرها هم قابل اعتماد نیستند. آنها اغلب بخاطر کارهای ناشایست خودشان مقصر شناخته می شوند.

زحل در برج ثور: زحل یک رابطه دوستانه با زهره ، سیاره حاکم بر ثور دارد. زحل ارباب کارما است. این نشان دهنده استقامت و رهایی از قلمرو زندگی مادی است. از طرف دیگر ونوس همه چیز در مورد تجملات، آسایش مادی، عشق، احساسات و دارایی است. افرادی که با زحل در Taurus متولد می شوند ، همیشه بین این دو نیرو ، آزادی روحی v/s زندگی مادی  یا جدا شدن v/s لذت، که به Yoga v/s Bhoga در طالع بینی ودیک نیز معروف است ، درگیر می شوند. زحل در ثور برای اینکه شخص شاد و راحت باشد ، به امنیت عاطفی و همچنین مالی احتیاج زیادی دارد. زحل در ثور باعث می شود که فرد بیش از حد در مسائل مالی احتیاط کند. چنین افرادی تمایل به صرفه اقتصادی دارند و فقط برای آنچه در واقع نیاز دارند خرج می کنند. این افراد منظم و صبور هستند ، توانایی تحمل واقعیت های سخت زندگی را دارند. آنها برای موفقیت سخت تلاش می کنند. آنها بسیار هوشمند هستند و برای مشاغلی مانند سیاست و تجارت مناسب هستند. این موقعیت ثور نیز تمایل به احساسات دارد. آنها می توانند در عشق کاملاً با درایت عمل کنند و تمام تلاش خود را می کنند تا عشق شخصی را که می خواهند جلب کنند. این به دلیل تأثیر شدید زهره است.

زحل در برج جوزا: عطارد سرور جوزا است و تقریباً رابطه ای دوستانه با زحل دارد. زحل در اینجا بر قضاوت شخص تأثیر می گذارد زیرا عطارد شاخص خرد است. چنین افرادی گاهی فریب می خورند. همچنین بومی را در برابر اعتیاد آسیب پذیر می کند. این بومی ها بعضی اوقات تمایل دارند که پست و خودخواه شوند. زحل در جوزا نیز گرایش زیادی به سرگردانی می دهد. این افراد فاقد ثبات و سازماندهی در زندگی هستند. در حقیقت ، آنها کاملاً سبک زندگی نامرتبی دارند. زحل در جوزا باعث می شود فرد تنگ نظری هم داشته باشد. این قرارگیری زحل همچنین علاقه بومی را به علوم شیمی و مکانیک می دهد. چنین افرادی در رویکرد خود کاملاً منظم و منطقی هستند. آنها توانایی استدلال استثنایی دارند. آنها کاملاً مصمم هستند و مهارتهای خوبی در حل مسئله دارند. آنها همیشه زمانی که از نتیجه مطمئن باشند حرکتی انجام می دهند. آنها هرگز در شرایط بحرانی دچار ناراحتی نمی شوند و به روشی آرام(خونسردانه) و مدون شده با مشکلات روبرو می شوند. با این حال ، آنها در پردازش اطلاعات جدید با مشکل روبرو هستند. بحث به آنها کمک می کند تا مسائل را بهتر درک کنند و به نتیجه برسند.

برای تبلیغات در برترین ها کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا