فال ماهجونگ چهارشنبه ۵ مهر ۱۴۰۲

فال ماهجونگ چهارشنبه ۵ مهر ۱۴۰۲

سایت برترین ها

متولد فروردین

🀄️کارت: عصا
نماد: ظهور : کارت ظهور به شما خبر می دهد که موانعی که در حال حاضر با آن رو به رو هستید، بزودی برداشته و رفع خواهند شد. بنابراین موفقیت و فرصت های مطلوب در شرف وقوع است اما شما باید با انرژی و شجاعت از این موقعیت خوب به نفع خودتان استفاده کنید.

متولد اردیبهشت

🀄️کارت: بامبو
نماد: ماهی کپور : کارت ماهی کپور نشان دهنده دستیابی به صلح و آرامش درونی و رهایی از فشار و تنش زندگی روزمره می باشد. بنابراین شما رضایتمندی و خرسندی را درک خواهید کرد. علاوه براین رنگ زنده و پر جنب و جوش ماهی کپور بر زندگی غنی و باشکوه نیز دلالت می کند. این زندگی پر زرق و برق می تواند به معنی ظهور ثروت مادی یا معنوی نیز باشد.

متولد خرداد

🀄️کارت: حلقه
نماد: اژدها : کارت اژدها از خوش شانسی و بخت و اقبالی بزرگ خبر می دهد. برای رسیدن به سود و منفعتی که این کارت از آن خبر می دهد، نیازی به تلاش و کوشش نیست. بنابراین شما نمی توانید با کار و تلاش به این سود و موهبتی که گفته شد برسید. این سود و منفعت فراوان، این بخت خوب، خودش خواهد آمد و احتمالا شما را بسیار متعجب و حیرت زده خواهد کرد.

متولد تیر

🀄️کارت: اژدهای سرخ
نماد: مرکز : کارت اژدهای سرخ نشان دهنده موفقیت و تحقق اهداف و آرزوهای شما می باشد.

متولد مرداد

🀄️کارت: بامبو
نماد: لاک پشت : کارت لاک پشت به بی قراری و بی صبری اشاره می کند که در جریان رویدادهایی که در شرف وقوع است رخ می دهد. بنابر این در مسائلی که پیش رو دارید احتمالا لازم است که شما توجه، صبر و شکیبایی بیشتری داشته باشید تا آن مسائل و کارها به درستی حل و فصل شوند. علاوه بر این کارت لاک پشت نماد عمر طولانی نیز می باشد.

متولد شهریور

🀄️کارت: باد غربی
نماد: فلز : کارت باد غربی نشان دهنده مانعی است که شما قبل ازپیشرفت و رسیدن به اهدافتان با آن رو به رو می شوید. این مانع می تواند هر چیزی باشد، از مانع انسانی گرفته تا موانع کاری.

فال ماهجونگ

متولد مهر

🀄️کارت: فصل تابستان
نماد: هیزم شکن : هیزم شکن 3 رکن اساسی از 5 رکن اساسی در فلسفه چینی را بازی می کند: آتش، چوب و فلز. بنابراین هیزم شکن انسانی با آرزوهای بلند پروازانه و سرشار از انرژی و تلاش است. او نشان دهنده موفقیت و منفعتی است که در ازای کار و تلاش حاصل می شود.

متولد آبان

🀄️کارت: باد شرقی
نماد: چوب : به طور کلی کارت باد شرقی به خود شما اشاره دارد.از این رو در پیشگویی، نزدیکترین کارت ها به کارت باد شرقی (در صورتی که فال شما بیش از یک کارت داشته باشد) از اهمیت مضاعفی برخوردار هستند.

متولد آذر

🀄️کارت: فصل پاییز
نماد: کشاورز : کارت کشاورز نشان دهنده پاداشی است که در نتیجه کار و تلاش زیاد حاصل می شود. بنابراین او نتیجه کاشت و داشت محصولاتش را درو می کند.

متولد دی

🀄️کارت: حلقه
نماد: درخت کاج : کارت درخت کاج نشان دهنده قدرت و اراده می باشد. این کاشی اغلب بر مردی قوی، مصمم و با اراده دلالت می کند. این فرد اگرچه قوی و نیرومند است ولی خشن نیست. او می تواند ماهرانه با خصلت سیاستمدارانه خود به اهدافش برسد.

متولد بهمن

🀄️کارت: حلقه
نماد: میوه هلو : کارت هلو به روح زنانه در بهترین شکل خودش دلالت می کند. هنگامی که کارت هلو ظاهر می شود، احتمالا بر حضور زن یا شاید دختری جوان اشاره دارد که در پیشگویی که شما در حال انجام آن هستید نقش مهمی را بازی می کند.

متولد اسفند

🀄️کارت: فصل زمستان
نماد: محقق : کارت محقق بر نتایجی که از مشغولیت های فکری و ذهنی حاصل می شود اشاره دارد. ذهن محقق زیرک و هوشیار است و راه حل سخت ترین مسائل و مشکلات را پیدا می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا