فال حافظ روز یکشنبه ۹ مهر ۱۴۰۲

فال حافظ روز یکشنبه ۹ مهر ۱۴۰۲

سایت برترین ها

متولد فروردین

قتل این خسته به شمشیر تو تقدیر نبود/ور نه هیچ از دل بی‌رحم تو تقصیر نبود
من دیوانه چو زلف تو رها می‌کردم/هیچ لایقترم از حلقه زنجیر نبود

تعبیر: تقصیر خود توست که همه چیز را از دست داده ای. تو لایق داشتن همه چیز بوده ای ولی الان حسرت همه ی آنها را می کشی. احساس پیری می کنی و فعلا” کاری از دستت برنمی آید. عذاب و ناراحتی تو را همه می فهمند اما کسی کمکی به تو نمی کند. خودت باید دوباره همه چیز را بسازی.

متولد اردیبهشت

هزار دشمنم ار می‌کنند قصد هلاک/گرم تو دوستی از دشمنان ندارم باک
مرا امید وصال تو زنده می‌دارد/و گر نه هر دمم از هجر توست بیم هلاک

تعبیر: از دوست شفیق خود به خاطر هم پا بودن با شما تشکر کنید. این امیداست که شما را زنده نگه داشته ولی گاهی طاقت از کف داده و خواب و خوراکتان را می گیرد. زخم زبان به کسی نزن تا خودت همیشه از زخم زبان در امان باشی. ا دانش خود برای رسیدن به مقصود استفاده کن تا به منظوری که می خواهی برسی

متولد خرداد

یاد باد آن که نهانت نظری با ما بود/رقم مهر تو بر چهره ما پیدا بود
یاد باد آن که چو چشمت به عتابم می‌کشت/معجز عیسویت در لب شکرخا بود

تعبیر: ایام جئانی و خوشگذرانی و راحتی زود می گذردو از خود و اطرافت غافل نشو که ناگهان این روزهای خوش جای خود را به رنج و مشقت می دهندو پس در عین خوشی و راحتی فکر آینده و حوادث ناگوار هم باش و همیشه آماده ی جنگ با مشقات باش.

متولد تیر

گر از این منزل ویران به سوی خانه روم/دگر آن جا که روم عاقل و فرزانه روم
زین سفر گر به سلامت به وطن بازرسم/نذر کردم که هم از راه به میخانه روم

تعبیر: روزگار روی بد و سخت خود را کنار زده و روی خوش خود را به شما نشان می دهد. شما نیز در طی زندگی تجربه های کافی به دست آورده و عاقل شده اید. در جستجوی چیز با ارزشی هستید که آن را پیدا می کنید.هر ضرری دیده اید از آشنایان بوده است. از این به بعد زنجیرها پاره شده و آزاد می گردید و فرصت دارید تا برای رسیدن به مراد خودتان تلاش کنید. شکر نعمت خدا را بجا آورید.

متولد مرداد

جان بی جمال جانان میل جهان ندارد/هر کس که این ندارد حقا که آن ندارد
با هیچ کس نشانی زان دلستان ندیدم/یا من خبر ندارم یا او نشان ندارد

تعبیر: نامید نشوید. بیشتر جستجو کنید. هر چند که هر چه در پی اش می گردید کمتر نشانی از او پیدا می کنید. از راهنما کمک بگیرید وگرنه هیچ وقت به مقصود نمی رسید. مالی را از دست داده اید که بدون تدبیر و تفکر به دست نخواهید آورد.

متولد شهریور

ای غایب از نظر به خدا می‌سپارمت/جانم بسوختی و به دل دوست دارمت
تا دامن کفن نکشم زیر پای خاک/باور مکن که دست ز دامن بدارمت

تعبیر: او تو را خیلی دوست دارد و تا زمان مرگ فراموشت نخواهد کرد ولی خود را در مقابلش کوچک نکن. تو هم به او فکر می کنی. مصلحت در این است که یار عشق خود را بروز ندهد و همه چیز را با شوز دل تحمل کند تا تو هم در مراحل عشق به پای او برسی.

فال حافظ روز یکشنبه ۹ مهر ۱۴۰۲

متولد مهر

ساقی حدیث سرو و گل و لاله می‌رود/وین بحث با ثلاثه غساله می‌رود
می ده که نوعروس چمن حد حسن یافت/کار این زمان ز صنعت دلاله می‌رود

تعبیر: خوشحال باش که به مراد دل می رسی و کار و صنعت تو بالا می گیرد و زبانزد همه ی مردم می شوی. تو ره صد ساله را می خواهی یک شبه طی بکنی. مواظب آدم های شیطان صفت باش که می خواهند خرابت کنند. نعمت بسیاری به سویت روانه است. عمری دراز می کنی که سرشار از شادی و خوشی است.

متولد آبان

سمن بویان غبار غم چو بنشینند بنشانند/پری رویان قرار از دل چو بستیزند بستانند
به فتراک جفا دل‌ها چو بربندند بربندند/ز زلف عنبرین جان‌ها چو بگشایند بفشانند

تعبیر: با یک اتفاق کوچک خیلی زود از پا در می افتی و فکر می کنی دیگر کارت تمام است. همه ی کارهایت نیمه تمام باقی مانده است. خودت می دانی اگر اراده کنی همیشه بهترین ها مال توست ولی تنبلی کرده و تدبیر کارت را به دست دیگری می سپاری. خودت را کنار نکش و همیشه در میدان کار و کوشش باش. تو موفق می شوی.

متولد آذر

ز کوی یار می‌آید نسیم باد نوروزی/از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی
چو گل گر خرده‌ای داری خدا را صرف عشرت کن/که قارون را غلط‌ها داد سودای زراندوزی

تعبیر: فکر دنیا و ظواهر و زیبایی آن را رها کن و خوش باش. غم و اندوه را دور بینداز و به آنچه داری قناعت کن. قناعت بزرگترین ثروت انسان است. اگر فعلاً دچار شکست و ناکامی شده ای ناراحت و ناامید نباش. روزگار فراز و نشیب بسیار دارد. پایان شب نا امیدی، صبح پیروزی است. فرصت ها را غنیمت بدان و از آن به نفع خود استفاده کن.

متولد دی

خمی که ابروی شوخ تو در کمان انداخت/به قصد جان من زار ناتوان انداخت
نبود نقش دو عالم که رنگ الفت بود/زمانه طرح محبت نه این زمان انداخت

تعبیر: هوشیار باش رقیبان می خواهند تو را خوار کنند و از در الفت وارد شده اند و طرح محبت با تو خواهند ریخت. فریب آنها را نخور. خودت گره ها را باز کن. از چیزی خجالت نکش به سفری کوتاه می روی و در این سفر گشایشی در کارت می شود و تو به کام دل خود می رسی و در آن زمان بندگی خداوند را فراموش نکن.

متولد بهمن

نیست در شهر نگاری که دل ما ببرد/بختم ار یار شود رختم از این جا ببرد
کو حریفی کش سرمست که پیش کرمش/عاشق سوخته دل نام تمنا ببرد

تعبیر: سر در گم شده اید، طلب کمک می کنید. انتظار کرم و بخشش دارید در حالی که کسی به شما کمک نمی کند. خودتان همت داشته و از علم و دانایی خودتان استفاده کنید. در این راه عنایت خداوند شامل ال شماست و دلتنگی تان برطرف می شود.

متولد اسفند

کی شعر تر انگیزد خاطر که حزین باشد/یک نکته از این معنی گفتیم و همین باشد
از لعل تو گر یابم انگشتری زنهار/صد ملک سلیمانم در زیر نگین باشد

تعبیر: تا زمانی که غمگین و ناراحت باشی، نی توانی تصمیم درست بگیری. با طعنه ی حسودان میدان را خالی نکن به روی خودت نیاور و خودت را مترل کن. از خداوند کمک بخواه. فعلا” اوضاع همین است باید بسازی ولی دست بدخواهان رو می شود و تو دوباره نامت بر سر زبان ها افتد و روزگارت از گذشته بهتر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا