فال حافظ روز یکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲

سایت برترین ها

متولد فروردین

دوش با من گفت پنهان کاردانی تیزهوش/وز شما پنهان نشاید کرد سر می فروش
گفت آسان گیر بر خود کارها کز روی طبع/سخت می‌گردد جهان بر مردمان سخت‌کوش

تعبیر: زندگی را هر طور که بگیری می گذرد پس سخت نگیر تا روزگارت به خوشی بگذرد. در عین ناراحتی و غم بخند تا مرهم روی زخم های دلت باشد. هر چه می کشی از آشناست به پند پیرانگوش کن. تمام حرف هایی که می زنی بر علیه خودت استفاده می شود پس عاقل باش. حریم خودت را نگهدار تا از غم رهایی یابی.

متولد اردیبهشت

هر آن که جانب اهل خدا نگه دارد/خداش در همه حال از بلا نگه دارد
حدیث دوست نگویم مگر به حضرت دوست/که آشنا سخن آشنا نگه دارد

تعبیر: در همه حال تعادل را حفظ کنید. زیاده روی در هر کاری به شما بلا می رساند. اگر می واهید عهد و پیمان بین شما از بین نرود حد خود را حفظ کنید. در هر حال از خداوند کمک بطلبید. از دست بنده ی خدا کاری ساخته نیست.

متولد خرداد

خوشا دلی که مدام از پی نظر نرود/به هر درش که بخوانند بی‌خبر نرود
طمع در آن لب شیرین نکردنم اولی/ولی چگونه مگس از پی شکر نرود

تعبیر: همگان به تو غبطه می خورند و این به خاطر این است که در هیچ کاری طمع نمی کنی و برای مال دنیا حریص نیستی. دل بزرگی داری و برای همین خدا تو را از مال دنیا بی نیاز می سازد. عهدی را که بسته ای فراموش نکن. تاج دانایی بر سرت می نهند فقط مواظب شیطان باش تا صید او نشوی.

متولد تیر

میر من خوش می‌روی کاندر سر و پا میرمت/خوش خرامان شو که پیش قد رعنا میرمت
گفته بودی کی بمیری پیش من تعجیل چیست/خوش تقاضا می‌کنی پیش تقاضا میرمت

تعبیر: تحول عظیمی در خود بوجود می آوری که این تحول هم مادی است و هم معنوی. در این کار تعجیل جایز است. شما از جایی به جای دیگر نقل مکان می کنید. سختی می کشید ولی راحتی در پی آن می باشد. خیالاتی را که در سر داری عملی کن که تو از این به بعد خوش خواهی بود.

متولد مرداد

صبا اگر گذری افتدت به کشور دوست/بیار نفحه‌ای از گیسوی معنبر دوست
به جان او که به شکرانه جان برافشانم/اگر به سوی من آری پیامی از بر دوست

تعبیر: منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.

متولد شهریور

افسر سلطان گل پیدا شد از طرف چمن/مقدمش یا رب مبارک باد بر سرو و سمن
خوش به جای خویشتن بود این نشست خسروی/تا نشیند هر کسی اکنون به جای خویشتن

تعبیر: گمشده ی خویش را خیلی زود شیدا می کنید و قدر آنچه را که پیدا کرده اید بدانید. به شما بشارت پیروزی می دهند و اسمتان آوازه ی خاص و عام خواهد شد و دوستان شیطان صفت شکست خواهند خورد. الان وقت کار و همت است، امتحان کنید عدالت را برپا سازید و در همه ی کارها به عقلتان رجوع کنید.

برای تبلیغ در برترین ها کلیک کنید.

فال حافظ روز یکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲

متولد مهر

خوش است خلوت اگر یار یار من باشد/نه من بسوزم و او شمع انجمن باشد
من آن نگین سلیمان به هیچ نستانم/که گاه گاه بر او دست اهرمن باشد

تعبیر: دعاهایتان برآورده خواهد شد و رقیبانتان موفق نمی شوند. فکر خودتان را به چیزهای دیگری هم معطوف کنید. روال عادی زندگی از دستتان خارج شده است. چیز با ارزشی در دست دارید که برایتان بسیار عزیز هم هست. نگذارید به دست نااهلان بیفتد. رازدار باشید.

متولد آبان

سال‌ها پیروی مذهب رندان کردم/تا به فتوی خرد حرص به زندان کردم
من به سرمنزل عنقا نه به خود بردم راه/قطع این مرحله با مرغ سلیمان کردم

تعبیر: به هر کسی زود اطمینان می کنید. قسم خورده بودید دیگر کارهای ناشایست انجام ندهید ولی عهد خود را شکسته و بسیار پشیمانید. رو به خدا آورید که شما را هدایت می کند و در زیر سایه ی اوست که به نیت و مقصود خودتان می رسید. صبر داشته باشید، نمازهایتان را به موقع بجا آورید و قرآن بخوانید که هر چه به دست می آورید از دولت قرآن می باشد.

متولد آذر

ای صبا نکهتی از خاک ره یار بیار/ببر اندوه دل و مژده دلدار بیار
نکته‌ای روح فزا از دهن دوست بگو/نامه‌ای خوش خبر از عالم اسرار بیار

تعبیر: اندوه دل و روح شما با خبر خوشی که در راه است برطرف می شود و همه چیز برایتان رنگ و بوی دیگری می گیرد. به کوری چشم حسودان شما به تمام آرزوهایتان خواهید رسید و از قفس غم رهایی پیدا می کنید، چشمتان به جمال یار روشن می شود و کامتان شیرین خواهند شد و این خبر به همگان خواهد رسید.

متولد دی

خیز تا از در میخانه گشادی طلبیم/به ره دوست نشینیم و مرادی طلبیم
زاد راه حرم وصل نداریم مگر/به گدایی ز در میکده زادی طلبیم

تعبیر: بلند شو همت کن و تلاش داشته باش که برای باز شدن گره از کار خود باید اول از زور بازوی خودت دوم از یک دوست کمک بگیری. از راه درست پیش برو که در راه حرام کار به جایی نخواهی برد. طمع نداشته باش و این حق توست که برای رسیدن به هدف تلاش کنی. دل پر از غمت شاد می شود و این به خاطر امیدی است که داشته ای.

متولد بهمن

نماز شام غریبان چو گریه آغازم/به مویه‌های غریبانه قصه پردازم
به یاد یار و دیار آن چنان بگریم زار/که از جهان ره و رسم سفر براندازم

تعبیر: با گریه و زاری کردن و تنهایی دست به کار شدن کاری از پیش نخواهی برد. خداوند کمکت می کند به عقل پیران اعتماد کن. خودت نیز همتی کن تا هرچه زودتر به نیتت برسی به هر کس خوبی کردی نتیجه ی بد دیدی. به خدا توکل کن صبح امید نزدیک است.

متولد اسفند

این خرقه که من دارم در رهن شراب اولی/وین دفتر بی‌معنی غرق می ناب اولی
چون عمر تبه کردم چندان که نگه کردم/در کنج خراباتی افتاده خراب اولی

تعبیر: مرحبا بر شما هر آنچه دارید از حق تعالی می دانید حتی نعمت سلامتی را. وقتی به گذشته تان فکر می کنید می بینید چندان کار مفیدی انجام نداده اید. در حال حاضر مصلحت در این است که خاموش باشید. رازتان را با خدایتان در میان بگذارید وگرنه اگر فاش کنید دشمنانتان شکست سختی به شما می دهند، تحمل کنید، خداوند با صابران است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا