فال حافظ روز چهارشنبه ۳ آبان ۱۴۰۲

سایت برترین ها

متولد فروردین

صحن بستان ذوق بخش و صحبت یاران خوش است/وقت گل خوش باد کز وی وقت میخواران خوش است
از صبا هر دم مشام جان ما خوش می‌شود/آری آری طیب انفاس هواداران خوش است

تعبیر: خبر خوشی را می شنوی که به خاطرش انتظار کشیده ای و روز به روز کارت بهتر می شود. اما تعلقات تو نیز بیشتر می شود. مواظب صفای باطن خویش باش تا جدا شدن از دنیا برایت راحت باشد. خوشی خود را با دیگران تقسیم کن تا همیشه سبک بال و آسوده خاطر باشی.

برای تبلیغ در برترین ها کلیک کنید.

متولد اردیبهشت

بگذار تا ز شارع میخانه بگذریم/کز بهر جرعه‌ای همه محتاج این دریم
روز نخست چون دم رندی زدیم و عشق/شرط آن بود که جز ره آن شیوه نسپریم

تعبیر: حاجتی دارید و این حاجت شما مادی نیست بلکه معنوی می باشد. با خودتان شرط کرده اید دیگر غم مادیات را نخورید هر چند که می دایند مال و ثروت لازمه ی زندگیتان می باشد اما دست تقدیر آینده ای روشن برایتان رقم زده علاوه بر اینکه به نیت خودتان می رسید از مال و ثروت و مقام هم بهره مند می شوید.

متولد خرداد

در خرابات مغان گر گذر افتد بازم/حاصل خرقه و سجاده روان دربازم
حلقه توبه گر امروز چو زهاد زنم/خازن میکده فردا نکند در بازم

تعبیر: هر راهی را که تا به حال انتخاب کرده اید به بن بست رسیده است. خسته شده اید، می خواهید همه چیز را بر ملا کنید. کمی صبر داشته باشید، بخت به شما رو کرده است. به کام دلتان می رسید ولی تا رسیدن به هدف، زجر و درد و خون دل خوردن جزئی از راهی است که باید بروید.

متولد تیر 

گر دست رسد در سر زلفین تو بازم/چون گوی چه سرها که به چوگان تو بازم
زلف تو مرا عمر دراز است ولی نیست/در دست سر مویی از آن عمر درازم

تعبیر: برای رسیدن به مقاصد خود و دیگران را فدا نکنید تا به هدف های متعالی برسید. ریاو تزویر نداشته باشید، یکرنگی راز موفقیت تان می باشد. همه ی نقشه های شما برای آینده زمانی محقق می شود که سودای طمع را کنار بگذارید و رازتان را فاش نکنید. عاقبت کارتان خیر است.

متولد مرداد 

خیز تا خرقه صوفی به خرابات بریم/شطح و طامات به بازار خرافات بریم
سوی رندان قلندر به ره آورد سفر/دلق بسطامی و سجاده طامات بریم

تعبیر: عهدی را که در گذشته بسته اید و به قول هایی که داده اید، علیرغم پیمان شکنی دیگران باز هم پایبند هستید. قسم خورده اید تا قیامت عهد خودتان را نشکنید هر چند که ممکن است همگان به شما سخت بگیرند. از هنرتان استفاده کنید تا قدر جوانیتان را بدانید. از فتنه و آشوب پرهیز کنید. بزرگان به شما کمک می کنند.

متولد شهریور

روزگاریست که سودای بتان دین من است/غم این کار نشاط دل غمگین من است
دیدن روی تو را دیده جان بین باید/وین کجا مرتبه چشم جهان بین من است

تعبیر: دیگر خسته شده ای. صبرو قرار نداری از سرگردانی خسته ای و این باعث دل شکستگی تو شده است. فقر و بی پولی عذابت می دهد. مقصود و مراد تو همان ثروت است که برای رسیدن به آن خود را به هر آب و آتشی می زنی. نترس روزی خواهد رسید که همه ی مردم تو را تحسین کنند و از تو کمک می خواهند.

متولد مهر

اگر روم ز پی اش فتنه‌ها برانگیزد/ور از طلب بنشینم به کینه برخیزد
و گر به رهگذری یک دم از وفاداری/چو گرد در پی اش افتم چو باد بگریزد

تعبیر: همیشه همه ی کارها بر وفق مراد نیست. خیلی هم تلاش نکن و آنچه برایت مقدر ضده به تو می رسد بی خود خود را به زمین و زمان نزن. کمی تامل کن. صبر داشته باش. دلت را قوی کن تا بتوانی فراز و نشیب زندگی را طی کنی. هر چند که زندگی تو را به بازی گرفته است. تسلیم خداوند باش نه دل خود.

متولد آبان

روز وصل دوستداران یاد باد/یاد باد آن روزگاران یاد باد
کامم از تلخی غم چون زهر گشت/بانگ نوش شادخواران یاد باد

تعبیر: خیلی غمگین هستی. فکر می کنی همه تو را فراموش کرده اند و دیگر وفا وجود ندارد. تدبیری برای غم خود کن. رازت را به کسی نگو. فعلا” در دام بلا هستی که با سعی خودت نجات پیدا می کنی. به عنایت خداوند امیدوار باش.

متولد آذر

ای که مهجوری عشاق روا می‌داری/عاشقان را ز بر خویش جدا می‌داری
تشنه بادیه را هم به زلالی دریاب/به امیدی که در این ره به خدا می‌داری

تعبیر: چرا با آزار دادن دیگران لذت می برید و می خواهید بندگان خدا را از هم جدا کنید. اگر می خواهید به آب زلال محبت دست پیدا کنید بهتر است برای وصل دیگران کوشش کنید. از دیگران دل می برید ولی جفا می کنید. سعی کنید دل دیگران را هم برای خودتان حفظ کنید. دیگر خودنمایی کافی است اگر غمگینید تقصیر خودتان می باشد.

متولد دی

ناگهان پرده برانداخته‌ای یعنی چه/مست از خانه برون تاخته‌ای یعنی چه
زلف در دست صبا گوش به فرمان رقیب/این چنین با همه درساخته‌ای یعنی چه

تعبیر: تغییرحالت شما همه را در بهت و حیرت فرو برده است. گاهی با رقیبان هم داستانید، گاهی با دوستان، قدر روزگار خود را نمی دانیدف با همه سر جنگ و دعوا دارید. اطرافیانتان روی شما حساب می کنند ولی افسوس که همه را پراکنده نموده اید. مشکل شما و دل تسلی تان زمان درمان می شود که بهخدا و بعد به خودتان بپردازید.

متولد بهمن

رونق عهد شباب است دگر بستان را/می‌رسد مژده گل بلبل خوش الحان را
ای صبا گر به جوانان چمن بازرسی/خدمت ما برسان سرو و گل و ریحان را

تعبیر: قدر جوانی را بدانید. منتظر خبری خوش باشید که برای آن دست به دعا برداشته اید. از چیزی نترسید، ایمانتان شما را از هر طوفانی نجات می بخشد. به بازوی خودتان متکی باشید. خودتان را از بند مادی رها کنید و به قران توسل جوئید.

متولد اسفند

صوفی بیا که آینه صافیست جام را/تا بنگری صفای می لعل فام را
راز درون پرده ز رندان مست پرس/کاین حال نیست زاهد عالی مقام را

تعبیر: دلت را مثل آیینه صاف کن. پرده های تاریک را از رویت کنار بزن تا حقیقت را ببینی آن موقع است که به مقام عالی می رسی. طمع نداشته باش تا عمرت طولانی باشد. بهشت تو آنجاست که حق مردم را به جا آوری. این همان راهیست که تو را به هدف می رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا