فال حافظ روز چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲

فال حافظ روز چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲

سایت برترین ها

متولد فروردین

منم که گوشه میخانه خانقاه من است/دعای پیر مغان ورد صبحگاه من است
گرم ترانه چنگ صبوح نیست چه باک/نوای من به سحر آه عذرخواه من است

تعبیر: با یک عذرخواهی همه چیز درست می شود و انشاالله از بند غم رهایی خواهی یافت. خداوند از تو حرکت می خواهد و خود برکت عطامی فرماید. روی به آستان حق بیاور تا به مقام عالی برسی. نذری کرده ای که اگر از این ورطه ی غم نجات پیدا کنی تا دم مرگ از راه راست برنمی گردی.

متولد اردیبهشت

آن غالیه خط گر سوی ما نامه نوشتی/گردون ورق هستی ما درننوشتی
هر چند که هجران ثمر وصل برآرد/دهقان جهان کاش که این تخم نکشتی

تعبیر: از کاری که کرده اید سخت پشیمانید هر چند که تلاش زیادی می کنید تا به مقصود برسید ولی نتیجه ی خوبی برایتان ندارد. با گوشه گیری هم کاری از پیش نمی برید. آنقدر عاقل هستید که راهی برای رهایی از غم پیدا کنید. دست تقدیر برایتان اینچنین رقم زده اما چون دل پاکی دارید باز همه چیز درست می شود.

متولد خرداد

گلبرگ را ز سنبل مشکین نقاب کن/یعنی که رخ بپوش و جهانی خراب کن
بفشان عرق ز چهره و اطراف باغ را/چون شیشه‌های دیده ما پرگلاب کن

تعبیر: همگان مجذوب شما می شوند و تو کسی هستی که از حسن و خوبی کم نداری. چشمهایت همه را افسون می کند و بدون هیچ کلامی با همه حرف می زند. پیمانی که بسته ای بسیار مبارک و فرخنده است روزگارت روز به روز بهتر می شود. لطف و محبت کسی دائم شامل حالت می شود. به آرزویت می رسی و جوانتر می شوی.

متولد تیر

کنون که در چمن آمد گل از عدم به وجود/بنفشه در قدم او نهاد سر به سجود
بنوش جام صبوحی به ناله دف و چنگ/ببوس غبغب ساقی به نغمه نی و عود

تعبیر: حالا که فرصتی پیش آمده به نحو احسن از آن استفاده کن. این فرصت کوتاه است. در این مدت زمان کوتاه دولت و مال زیادی به دست خواهی آورد و این مال و مکنت نکند که تو را از دین جدا کند و خدا را فراموش کنی. همت و هر آنچه از خدا می خواهی بطلب.

متولد مرداد

فاتحه‌ای چو آمدی بر سر خسته‌ای بخوان/لب بگشا که می‌دهد لعل لبت به مرده جان
آن که به پرسش آمد و فاتحه خواند و می‌رود/گو نفسی که روح را می‌کنم از پی اش روان

تعبیر: خواهان زیادی دارید کسانی هستند که محتاج شما می باشند آنها را از خودتان دور نکنید. شما هم از کشی دور افتاده اید و تنها امیدتان وصال یار می باشد و تنها چیزی که زندگیتان را دوباره تضمین می کند همین است. دست به دعا برداشته اید امید داشته باشید که انشاالله به وصال می رسید.

متولد شهریور

بخت از دهان دوست نشانم نمی‌دهد/دولت خبر ز راز نهانم نمی‌دهد
از بهر بوسه‌ای ز لبش جان همی‌دهم/اینم همی‌ستاند و آنم نمی‌دهد

تعبیر: صبر کرده ای، تحمل کرده ای، عبادت کرده ای ولی نشانه ای از رسیدن به مراد نمی بینی. فکر می کنی دیگر برای جبران ضرر نداری و مدام دور خودت می چرخی بدون اینکه پیشرفتی داشته باشی، ولی عاقبت اجر صبر خود را می بینی و بد عهدی زمانه را فراموش می کنی.

فال حافظ روزانه

متولد مهر

ستاره‌ای بدرخشید و ماه مجلس شد/دل رمیده ما را رفیق و مونس شد
نگار من که به مکتب نرفت و خط ننوشت/به غمزه مسئله آموز صد مدرس شد

تعبیر: اگر تا به امروز دوست و همراهی نداشته ای به خاطر این اسست که خودت نمی خواستی تا امروز دنیا بر وفق مرادت نبوده وای این دوران رو به اتمام است و بخت و اقبال خوشی در راه است. منفی باف نباش، اختیارت را دست کسی نده.

متولد آبان

ما ز یاران چشم یاری داشتیم/خود غلط بود آن چه ما پنداشتیم
تا درخت دوستی بر کی دهد/حالیا رفتیم و تخمی کاشتیم

تعبیر: امیدتان به دیگران برای کمک بی جهت بوده و حال تنها مانده اید هر چند که همه قول یاری و کمک به شما داده بودند. گول حرف و ظواهر فریبند ی آنها را خوردید اما الان هم دیر نیست اگر کمی همت کنید به تنهایی هم می توانید کارهایتان را به انجام برسانید.

متولد آذر

ما شبی دست برآریم و دعایی بکنیم/غم هجران تو را چاره ز جایی بکنیم
دل بیمار شد از دست رفیقان مددی/تا طبیبش به سر آریم و دوایی بکنیم

تعبیر: شما را به خاطر کاری که نکرده اید متهم کرده اند. دست به دعا بردارید، فقط اوست که می تواند به شما کمک کند و مرهم دل بیمارتان باشد. در موقعیتی قرار م گیرید که باید خودتان را و هنرهایتان را نشان دهید نکند که خطا رفته باشید و دوباره همه چیز را خراب کنید. حوصله به خرج دهید. همای سعادت روی شانه های شما نشسته است به شرطی که به خدا بیشتر نزدیک شوید.

متولد دی

یک دو جامم دی سحرگه اتفاق افتاده بود/و از لب ساقی شرابم در مذاق افتاده بود
از سر مستی دگر با شاهد عهد شباب/رجعتی می‌خواستم لیکن طلاق افتاده بود

تعبیر: در صدد این هستی که گذشته را جبران کنی و به عافیت برسی. به خاطر این پشتکار مژده ای به تو می دهند که نشان دهنده ی به پایان رسیدن غم ها و تاریکی هاست. در راه خدا بخشش کن. پریشانی را از خود دور نما تا برای رسیدن به مقصود قویتر و استوارتر باشی.

متولد بهمن

گفتم غم تو دارم گفتا غمت سر آید/گفتم که ماه من شو گفتا اگر برآید
گفتم ز مهرورزان رسم وفا بیاموز/گفتا ز خوبرویان این کار کمتر آید

تعبیر: دوران غم دلت کوتاه است اما از همین غم تجربه ای به دست آورده ای که اساس خوشبختی ات می باشد. برای رهایی از غم بسیار بی تابی می کنی. تو بندگی خدا را بکن خداوند هم حاجت تو را می رساند و پروردگار بر همه چیز و همه ی دل ها آگاه و واقف است.

متولد اسفند

با مدعی مگویید اسرار عشق و مستی/تا بی‌خبر بمیرد در درد خودپرستی
عاشق شو ار نه روزی کار جهان سر آید/ناخوانده نقش مقصود از کارگاه هستی

تعبیر: مواظب رفتارتان باشید گاهی زیاده روی می کنید، یا بیشتر به خدا روی آورید زیرا همه ی ما میهمانان ناخوانده ای هستیم که باید به آخرت برگردیم. هم نشینانتان هم از خدا دور شده اند از آنها دوری گزینید از خدا بخواهید اول سلامتی را به شما عطا کند و بعد از رموز خداوند همه چیز برایتان روشن می شود و از این طوفان بلا به سلامتی رهایی پیدا می کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا