فال حافظ روز چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲

سایت برترین ها

متولد فروردین

ز دست کوته خود زیر بارم/که از بالابلندان شرمسارم
مگر زنجیر مویی گیردم دست/وگر نه سر به شیدایی برآرم

تعبیر: از روزگار خود بسیار دلگیر و ناراحتید. فکر می کنید وجودتان به اندازه ی تار مویی با مرگ فاصله دارد. ولی باز هم خدا را شکر می کنید. کسانی هستند که اوضاع شا بدتر از شما می باشد، پس حق نعمت خدا را به جای آورید. به بهزوی خودتان متکی باشید که با زورگیری از مردم به جایی نمی رسید. امیدوار باشید که نیت تان خواهید رسید.

متولد اردیبهشت

گر تیغ بارد در کوی آن ماه/گردن نهادیم الحکم لله
آیین تقوا ما نیز دانیم/لیکن چه چاره با بخت گمراه

تعبیر: بسیار انسان مصممی هستید حتی اگر سنگ هم از آسمان ببارد کاری را که اراده کرده اید به پایان می رسانید. در برابر حکم الهی تسلیممحض هستید. روش تان راه درستی است برای همین خیلی زود به تیجه می رسید. در برابر گناه می ایستید و شیطان را لعنت می کنید. برای رسیدن به حاجت باید راهی سخت و دشوار را تحمل کنید.

متولد خرداد

گر از این منزل ویران به سوی خانه روم/دگر آن جا که روم عاقل و فرزانه روم
زین سفر گر به سلامت به وطن بازرسم/نذر کردم که هم از راه به میخانه روم

تعبیر: روزگار روی بد و سخت خود را کنار زده و روی خوش خود را به شما نشان می دهد. شما نیز در طی زندگی تجربه های کافی به دست آورده و عاقل شده اید. در جستجوی چیز با ارزشی هستید که آن را پیدا می کنید.هر ضرری دیده اید از آشنایان بوده است. از این به بعد زنجیرها پاره شده و آزاد می گردید و فرصت دارید تا برای رسیدن به مراد خودتان تلاش کنید. شکر نعمت خدا را بجا آورید.

متولد تیر

چو برشکست صبا زلف عنبرافشانش/به هر شکسته که پیوست تازه شد جانش
کجاست همنفسی تا به شرح عرضه دهم/که دل چه می‌کشد از روزگار هجرانش

تعبیر: به دنبال دوستی می گردید که بتوانید درد دل خودتان را به او بگویید. با خجالت و گوشه نشینی آینده ی خوبی نخواهید داشت. بهانه و عذرها را کنار بگذارید تا دلتان زنده و جوان شود. شما به نیتتان می رسید زیرا نشانه هایی از آن به نظرتان رسیده است.

متولد مرداد
عکس روی تو چو در آینه جام افتاد/عارف از خنده می در طمع خام افتاد
حسن روی تو به یک جلوه که در آینه کرد/این همه نقش در آیینه اوهام افتاد

تعبیر: هر کسی که شما را برای اولین بار می بیند پی خوش قلبی و ساده دلی شما می برد. چون باطنی خوب دارید فکر می کنید همه مثل شما می باشند. پس مواظب باشید از شما سوئ استفاده نکنند، کمی زرنگتر باشید. خوددار باشید. برای هر کسی دلسوزی نکنید که هر کسی شایسته ی دلسوزی نیست.

برای تبلیغات در برترین ها کلیک کنید.

متولد شهریور

خوشتر ز عیش و صحبت و باغ و بهار چیست/ساقی کجاست گو سبب انتظار چیست
هر وقت خوش که دست دهد مغتنم شمار/کس را وقوف نیست که انجام کار چیست

تعبیر: از روزگار انتظار بی اندازه داری و مرتب گله می کنی. زیاد شکایت نکن. حوادثی برایت اتفاق می افتد تا امتحان شوی. غم دنیا را نخور اینها همه خواست خداوند است پس از روزهای خوش زندگیت نهایت استفاده را بکن و از آنلذت ببر و قدر نعمت های خدا را بدان.

دندانپزشکی دکتر نعیم سعیدی

متولد مهر

تویی که بر سر خوبان کشوری چون تاج/سزد اگر همه دلبران دهندت باج
دو چشم شوخ تو برهم زده خطا و حبش/به چین زلف تو ماچین و هند داده خراج

تعبیر: اینقدر ظاهربین نباش. ظواهر تو را فریب داده اند و بابت این مسئله از تو سوئ استفاده می کنند. فکر می کنی اگر جواب رد بشنوی میمیری و شفای دردت را فقط رسیدن به یار میدانی. هر چند که او کوچکترین توجهی به تو ندارد. خودت را خسته نکن.

متولد آبان

خوش کرد یاوری فلکت روز داوری/تا شکر چون کنی و چه شکرانه آوری
آن کس که اوفتاد خدایش گرفت دست/گو بر تو باد تا غم افتادگان خوری

تعبیر: روزگار با تو یار شده و همه چیز بر وفق مرادت پیش خواهد رفت. طمئن باش اگر مانعی سر راهت باشد فقط خداست که دست تو را می گیرد. اگر همیشه در مقابل خدا بر خاک بیافتی در عی خطر خداوند تو را نجات می بخشدو یک لحظه ارامش خاطر و راحتی را با یک دنیا زر و سیم عوض نمی کنی. برای رسیدن به مرادت تلاش کن و نذر خویش را ادا فرما.

متولد آذر

به آب روشن می عارفی طهارت کرد/علی الصباح که میخانه را زیارت کرد
همین که ساغر زرین خور نهان گردید/هلال عید به دور قدح اشارت کرد

تعبیر: رو به سوی خدا آورید آن وقت دلتان آرام می گیرد و طهارت روح و روان پیدا می کنید. نماز را سر وقت بخوانید تا در بهشت قصر و حور و پری نصیبتان شود. این اضطراب زمانی از بین می رود و به مقصودتان می رسید که عاری از گناه باشید.

متولد دی

دوش می‌آمد و رخساره برافروخته بود/تا کجا باز دل غمزده‌ای سوخته بود
رسم عاشق کشی و شیوه شهرآشوبی/جامه‌ای بود که بر قامت او دوخته بود

تعبیر: ذات و طینتی زیبا داری و همیب برای معرفی تو کافی است. احتیاج به آراستن ظاهر نیست. اعتماد به نفس خود را تقویت کن. هر کس که تو را انتخاب کند عاشق طینتت می شود. تو هم ارزشمندتر از آن هستی که بخواهی خود را خیلی راحت به کسی معرفی کنی.

متولد بهمن

پیرانه سرم عشق جوانی به سر افتاد/وان راز که در دل بنهفتم به درافتاد
از راه نظر مرغ دلم گشت هواگیر/ای دیده نگه کن که به دام که درافتاد

تعبیر: اتفاقی افتاده که باعث شده به خود بیایی و از خواب غفلت بیدار شوی. کارهای گذشته را جبران کن. در گذشته تجربه های زیادی به دست آورده ای که در آینده همگی به دردت خواهند خورد. کدورت های قدیمی را فراموش کن. با ابطنی خوب و خوش زندگی کن و این اتفاق را به فال نیک بگیر.

متولد اسفند 

ای سرو ناز حسن که خوش می‌روی به ناز/عشاق را به ناز تو هر لحظه صد نیاز
فرخنده باد طلعت خوبت که در ازل/ببریده‌اند بر قد سروت قبای ناز

تعبیر: کسانی هستند که محتاج تو می باشند و دست نیاز به سویت دراز کرده اند دست آنها را رد نکن آنها مثل پروانه به دورت می چرخند و از وجودت استفاده می کنند. عهدی را که بسته ای نشکن زیرا باعث می شود که رقیبان تو را از میدان بدر کنند. خداوند تو را یاری می کند. رازت را به کسی نگو.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا