فال حافظ روز شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲

فال حافظ روز شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲

سایت برترین ها

متولد فروردین

راهی بزن که آهی بر ساز آن توان زد/شعری بخوان که با او رطل گران توان زد
بر آستان جانان گر سر توان نهادن/گلبانگ سربلندی بر آسمان توان زد

تعبیر: تصمیم شما باعث سربلندی تان و نیز مایه ی افتخاربرای همگان خواهد شد. دنیای مادی و معنوی تان تضمین می شود. درهای بسته به رویتان باز می شود و شما خیلی زود به مراد دلتان می رسی اما مواظب سلامتی ودتان باشید که هر چه دارید از دولت قرآن است.

متولد اردیبهشت

زین خوش رقم که بر گل رخسار می‌کشی/خط بر صحیفه گل و گلزار می‌کشی
اشک حرم نشین نهانخانه مرا/زان سوی هفت پرده به بازار می‌کشی

تعبیر: مطمئن باش هر خوبی که می کنی بدون اجر نمی ماند. هر غصه و دعایی که در دلت می کنی و هر اشکی که می ریزی تا عرش و هفت آمان می رسد. تدبیری برای چاره ی کار خود نداری، فقط از خدا خواسته ای که دل بیمارت را التیام بخشد. به آنچه که می خواهی می رسی و به هر چیزی که دست بزنی تبدیل به طلا می شود.

متولد خرداد

دیدم به خواب دوش که ماهی برآمدی/کز عکس روی او شب هجران سر آمدی
تعبیر رفت یار سفرکرده می‌رسد/ای کاج هر چه زودتر از در درآمدی

تعبیر: خوابی را که دیده اید تعبیر بسیار خوبی دارد که رسیدن به مراد است. فالی بس مبارک و فرخنده ای دارید. از راهنمایی اطرافیانتان نهایت استفاده را بکنید. مال .و ثروت هنگفتی نصیبتان می شود اما یادتان باشد که گذشته ی خویش را فراموش نکنید. ظلم نکنید که باز همه چیز را از دست خواهید داد.

متولد تیر

چندان که گفتم غم با طبیبان/درمان نکردند مسکین غریبان
آن گل که هر دم در دست بادیست/گو شرم بادش از عندلیبان

✨تعبیر: تنها درمان دردتان رهائی از غربت است. باید کمی صبر کنید چون چاره ای غیر از این ندارید. زمانی روی دوست را می بینید که همه ی رقیبان را از میدان به د کرده باشید. شکایت را کار بگذارید، به پند بزرگان توجه کنید. مطمئن باشید گه از وصال یار بی نصیب نخواهید ماند.

متولد مرداد

کتبت قصة شوقی و مدمعی باکی/بیا که بی تو به جان آمدم ز غمناکی
بسا که گفته‌ام از شوق با دو دیده خود/ایا منازل سلمی فاین سلماک

تعبیر: تهمتی به شما زده اند که به زودی دست بدخواهان رو م یشود. حادثه ای بسیار عجیب اتفاق می افتد که همه چیز را عوض می کند و به آنچه که هدفتان هست می رسید به شرط آنکه زرنگ باشید.کسی به دیدارتان می آید و غم رهایتان می کند.

متولد شهریور

دارای جهان نصرت دین خسرو کامل/یحیی بن مظفر ملک عالم عادل
ای درگه اسلام پناه تو گشاده/بر روی زمین روزنه جان و در دل

✨تعبیر: ناراحت رقیبان و حسودان نباش همگی را شکست خواهی داد اما به شرط اینکه در کسب روزی راه حلال را پیش بگیری و از عقل و درایت خود نهایت استفاده را بکنی. نتیجه ی کارهای خوبی را که انجام داده ای خیلی زود می بینی و مشکل تو هم حل می شود.

فال حافظ روز شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲

متولد مهر

گل بی رخ یار خوش نباشد/بی باده بهار خوش نباشد
طرف چمن و طواف بستان/بی لاله عذار خوش نباشد

تعبیر: ظاهر زیبا و جمال بی عیب بدون سیرت پاک ارزشی ندارد پس فقط به ظواهر تکیه نکن و رفتار و ادب و اخلاق را نیز مد نظر داشته باش. هیچ گلی بی خار نیست. تو هم سعی کن ایرادهای خود را برطرف نمایی. در انتخاب نیز، تشخیص درست با توست. زیاد دقت کن.

متولد آبان

درخت دوستی بنشان که کام دل به بار آرد/نهال دشمنی برکن که رنج بی‌شمار آرد
چو مهمان خراباتی به عزت باش با رندان/که درد سر کشی جانا گرت مستی خمار آرد

تعبیر: دنیا پستی و بلندی های زیادی دارد. گاهی خوب و گاهی بد، گاهی خزان و گاهی بهار در هر صورت تو فقط به دوستا ها بیاندیش تا التیام دل بی قرار دیگران باشی. بدون دوست خود را تهی می دانی از خدا می خواهی همین چند صباحی را که زنده هستی در کنار دوست باشی و با دوست بمیری.

متولد آذر

اگر رفیق شفیقی درست پیمان باش/حریف خانه و گرمابه و گلستان باش
شکنج زلف پریشان به دست باد مده/مگو که خاطر عشاق گو پریشان باش

تعبیر: از ستم و بلایی که بر سرت آورده اند شکایت می کنی و به فر انتقام هستی ولی همگی را به خدایشان واگذار کن. مهربان باش تا دلت آرام گیرد. به عهدی که بسته ای عمل کن خدا با توست. اگر می خواهی همیشه شاد باشی، دل و زبانت یکی باشد. عمرتان طولانی است.

متولد دی

خسروا گوی فلک در خم چوگان تو باد/ساحت کون و مکان عرصه میدان تو باد
زلف خاتون ظفر شیفته پرچم توست/دیده فتح ابد عاشق جولان تو باد

تعبیر: شما پیشرفت زیادی می کنید. با حسن خلقی که دارید همه به شما علاقمند هستند. از خوبی و مهربانی دست بر ندار که راز موفقیت شما در همین خصلت است.

متولد بهمن

عمریست تا من در طلب هر روز گامی می‌زنم/دست شفاعت هر زمان در نیک نامی می‌زنم
بی ماه مهرافروز خود تا بگذرانم روز خود/دامی به راهی می‌نهم مرغی به دامی می‌زنم

تعبیر: زمان طولانی را گذرانده اید تا بتوانید نامی نیک و جایی خوب در دل مردم برای خود باز کنید. ولی دشمنان مدام برای بدنامی تان دام پهن می کنند و به آنچه می خواهید می رسید و به تمام کسانی که خوبی کرده اید به خوبی نتیجه می بینید و کام دلتان شیرین می شود.

متولد اسفند 

یا رب سببی ساز که یارم به سلامت/بازآید و برهاندم از بند ملامت
خاک ره آن یار سفرکرده بیارید/تا چشم جهان بین کنمش جای اقامت

تعبیر: راه به جایی نداری. همه درها به رویت بسته شده و فکر می کنی دنیا نیز از هر جهت روی خشم به تو نشان می دهد. دیگران هم به جای کمک مسخره ات می کنند و مدام ایراد می گیرند. پس تو هم رازهای درونت ر فاش نکن. امیدوار باش. تو تا روز قیامت با جور زمانه در جنگ و ستیز هستی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا