فال حافظ روز شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲

سایت برترین ها

متولد فروردین

دلبر برفت و دلشدگان را خبر نکرد/یاد حریف شهر و رفیق سفر نکرد
یا بخت من طریق مروت فروگذاشت/یا او به شاهراه طریقت گذر نکرد
تعبیر: به جمالت مغرور شده ای. محبت و دوست داشتن را فراموش کرده و به دنبال مال دنیا هستی. این را بدان که ظاهر زیبا و مال دنیا ماندنی نیست. این محبت و عشق است که هیچ وقت پایانی ندارد. به یار ود نظر کن و از راهی که رفته ای برگرد.

متولد اردیبهشت

دردم از یار است و درمان نیز هم/دل فدای او شد و جان نیز هم
این که می‌گویند آن خوشتر ز حسن/یار ما این دارد و آن نیز هم
تعبیر: درمان دردتان رسیدن به وصال یار می باشد. تمام هم و غمتان فکر کردن در مورد او و یاد خاطرات شیرین با او بودن هست تنها غصه شما شکستن عهد و پیمانی است که با او بسته نودید. این شب های هجران پایان پذیر است. ولی می ترسید دست روزگار او را از شما دور کند اما خداوند دوباره به همه چیز سر و سامان می بخشد. او عادل است و حق را به حقدار می رساند.

متولد خرداد

 منم که دیده به دیدار دوست کردم باز/چه شکر گویمت ای کارساز بنده نواز
نیازمند بلا گو رخ از غبار مشوی/که کیمیای مراد است خاک کوی نیاز
تعبیر: از مشکلات فرار نکنید، مرد کار و عمل باشید. دلتان را با خون دل خوردن التیام ندهید بلکه با خواند نماز دلتان را آرام کنید. از نظر ایمان در مقام بالایی هستید به زیارت عتبات عالیات مشرف می شوید. به دوستان خودتان اطمینان کنید.

متولد تیر

خیز و در کاسه زر آب طربناک انداز/پیشتر زان که شود کاسه سر خاک انداز
عاقبت منزل ما وادی خاموشان است/حالیا غلغله در گنبد افلاک انداز
تعبیر: بسیار انسان ناامیدی هستید و به جای کردار و عمل خوب صحبت از غم و غصه می کنید برای موفقیت اول اشک و آه را از خود دور کرده و برای چیزی که ماندنی نیست غصه نخورید. دلتان وقتی شفا پیدا می کند که سر بر آستان حق بنهید. بدبینی را دور بریزید و دلتان را مثل آینه صیقل بدهید.

متولد مرداد

خیال روی تو در هر طریق همره ماست/نسیم موی تو پیوند جان آگه ماست
به رغم مدعیانی که منع عشق کنند/جمال چهره تو حجت موجه ماست
تعبیر: با خیال او زندگی می کنی. مدعی هستی که عاشق شده ای اما می دانی که برای رسیدن به وصال یار باید صبر داشته باشی. با گوشه نشینی کار به جایی نمی بری. تلاش کن، هر چند که سال ها طول بکشد. ولی عاقبت به مراد خودت می رسی.

متولد شهریور

مژده وصل تو کو کز سر جان برخیزم/طایر قدسم و از دام جهان برخیزم
به ولای تو که گر بنده خویشم خوانی/از سر خواجگی کون و مکان برخیزم
تعبیر: به خاطر ایمان قوی و تقوی از بندگان مقرب الهی هستی. اراده کنی خداوند همه چیز به تو می دهد ولی همیشه دیگران را مقدم دانستی و برای آنها دعا می کنی فقط از خدا می خواهی بهشت را نصیب بگرداند. به آرزویت می رسی هم در این دنیا و هم در جهان آخرت.
فال حافظ روز شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲

متولد مهر

آن ترک پری چهره که دوش از بر ما رفت/آیا چه خطا دید که از راه خطا رفت
تا رفت مرا از نظر آن چشم جهان بین/کس واقف ما نیست که از دیده چه‌ها رفت
تعبیر: کارهای مهم را بازیچه نگیر چون خطا می کی. حرفی را زده ای که عدهای از تو رنجیده اند، دل آنها را بدست بیاور، چون د زمان پیری و تهایی کسی نیست که دیگر با او همدلی کنی و هم سخن شوی. ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است. الان همدیر نیست. طبیب تو خداوند اس روبه سوی او آور تا تو را شفا دهد و از مشقات رهایت سازد.

متولد آبان

دارم امید عاطفتی از جناب دوست/کردم جنایتی و امیدم به عفو اوست
دانم که بگذرد ز سر جرم من که او/گر چه پریوش است ولیکن فرشته خوست
تعبیر: دوستی بهتو کمک می کند، دست او را پس نزن. به خاطر کاری که کرده ای تو را می بخشد. خود را پنهان نکن. سری در این کار است که با گفتگو و مشورت حل می شود. مطمئن باش پریشانی ات برطرف شده وحالت نیکو می گردد.

متولد آذر

درخت دوستی بنشان که کام دل به بار آرد/نهال دشمنی برکن که رنج بی‌شمار آرد
چو مهمان خراباتی به عزت باش با رندان/که درد سر کشی جانا گرت مستی خمار آرد
تعبیر: دنیا پستی و بلندی های زیادی دارد. گاهی خوب و گاهی بد، گاهی خزان و گاهی بهار در هر صورت تو فقط به دوستا ها بیاندیش تا التیام دل بی قرار دیگران باشی. بدون دوست خود را تهی می دانی از خدا می خواهی همین چند صباحی را که زنده هستی در کنار دوست باشی و با دوست بمیری.

متولد دی

به چشم کرده‌ام ابروی ماه سیمایی/خیال سبزخطی نقش بسته‌ام جایی
امید هست که منشور عشقبازی من/از آن کمانچه ابرو رسد به طغرایی
تعبیر: با خیال روی یار زندگی می کنید و امیدتان به جوابی است که او می دهد. دیگر از انتظار خسته شده اید و دلتان محزون شده و از آتش عشق می سوزید. ناامید شده اید و حاضرید برای رسیدن به یار هر کاری انجام دهید. امیدوار باشید رضایتان به رضای خدا باشد زیرا به آنچه که طلب کرده اید می رسید.

متولد بهمن

دانی که چیست دولت دیدار یار دیدن/در کوی او گدایی بر خسروی گزیدن
از جان طمع بریدن آسان بود ولیکن/از دوستان جانی مشکل توان بریدن
تعبیر: بر سر دو راهی قرار گرفته اید و تصمیم گیری برایتان بسیار مشکل شده است راه اول برای شما ثروت و مال به دنبال دارد ولی با دلی تنگ و راه دوم نیک نامی و عشق و وصال ولی بدون ثروت و مال. راهی را انتخاب کنید که به وصال یار بیانجامد. فرصت را غنیمت بدانید و بسم الله بگویید توکل به خدا کنید.

متولد اسفند

اگر به کوی تو باشد مرا مجال وصول/رسد به دولت وصل تو کار من به اصول
قرار برده ز من آن دو نرگس رعنا/فراغ برده ز من آن دو جادوی مکحول
تعبیر: اگر دقیق باشی و ب اصول و قانون پیش بروی مجال این را داری که به هدف خودت برسی. فکر می کنی چون پول و ثروت نداری تمام درها بهرویت بسته شده است. دنبال راه چاره می گردی. بی تاب مباش، کفر نگو دعاهای تو مورد قبول حق واقع شده. رازهایت را فاش نکن چون شیوه ی عاقلان است.

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا