فال حافظ روز سه شنبه ۲ آبان ۱۴۰۲

سایت برترین ها

متولد فروردین

چو گل هر دم به بویت جامه در تن/کنم چاک از گریبان تا به دامن
تنت را دید گل گویی که در باغ/چو مستان جامه را بدرید بر تن

تعبیر: حاضرید برای رسیدن به نیات خود هر کاری بکنید. رسیدن به حاجات برای شما محال است ولی توکل به خدا کنید هیچ کار سختی نبوده که آسان نشود. از دوستانتان کمک بگیرید. دردتان را به دیگران هم بگوئید شاید به شما کمک کنند. دلتان نمی شکند و خدا نیز کمکتان می کند.

برای تبلیغ در برترین ها کلیک کنید.

متولد اردیبهشت

خلوت گزیده را به تماشا چه حاجت است/چون کوی دوست هست به صحرا چه حاجت است
جانا به حاجتی که تو را هست با خدا/کآخر دمی بپرس که ما را چه حاجت است

تعبیر: چرا فکر می کنی کسی اندوه تو را نمی داند. خیال نکن که کسی ناله ها و آه های تو را درک نمی کند. از یاد خدا غافل نشو که تمام احوالات تو واقف است. گوهری را که تو در پی اش هستی حتی در عمق ترین دریاها که باشد به تو می دهد. از تو حرکت از خدا برکت.

متولد خرداد

یا رب سببی ساز که یارم به سلامت/بازآید و برهاندم از بند ملامت
خاک ره آن یار سفرکرده بیارید/تا چشم جهان بین کنمش جای اقامت

تعبیر: راه به جایی نداری. همه درها به رویت بسته شده و فکر می کنی دنیا نیز از هر جهت روی خشم به تو نشان می دهد. دیگران هم به جای کمک مسخره ات می کنند و مدام ایراد می گیرند. پس تو هم رازهای درونت ر فاش نکن. امیدوار باش. تو تا روز قیامت با جور زمانه در جنگ و ستیز هستی.

متولد تیر

وقت را غنیمت دان آن قدر که بتوانی/حاصل از حیات ای جان این دم است تا دانی
کام بخشی گردون عمر در عوض دارد/جهد کن که از دولت داد عیش بستانی

تعبیر: قدر لحظات عمر خود را بدان و آن ها را به راحتی از دست نده. راز خود را با نامحرمان در میان نگذار تا دچار دردسر و حسادت دیگران نشوی. برای رسیدن به هدف باید تلاش کنی. مراقب کارهای خود باش و با تعقل و تفکر و صبر و آرامش کار کن تا با سهل انگاری خود را دچار انحراف و شکست نکنی و پشیمان نشوی.

متولد مرداد

رسید مژده که آمد بهار و سبزه دمید/وظیفه گر برسد مصرفش گل است و نبید
صفیر مرغ برآمد بط شراب کجاست/فغان فتاد به بلبل نقاب گل که کشید

تعبیر: شکایت و غصه را کنار بگذار. بدون زحمت و تلاش به جایی نمی رسی. به وضیفه ات عمل کن در این صورت است که مژده ی رسیدن به مراد را به تو می دهند. امروز سعی و تلاش کن فردا به بوستان آرزویت می رسی. پس وقت را تلف نکن که عمر مثل باد می گذرد.

متولد شهریور

صبا وقت سحر بویی ز زلف یار می‌آورد/دل شوریده ما را به بو در کار می‌آورد
من آن شکل صنوبر را ز باغ دیده برکندم/که هر گل کز غمش بشکفت محنت بار می‌آورد

تعبیر: به قولی که به خودت داده ای عمل کن وگرنه غم به دنبال می آوری. اگر این کار را کنی خانه ی دلت روشن می شود. دیگر ترسی از مشکلات نداری، قاصدی خبری برایت می آورد که در آن خبر از لطف و بخشش است. تعجب نکن در اراده ی خداوند هر چیزی امکان پذیر است.

متولد مهر

ما بدین در نه پی حشمت و جاه آمده‌ایم/از بد حادثه این جا به پناه آمده‌ایم
ره رو منزل عشقیم و ز سرحد عدم/تا به اقلیم وجود این همه راه آمده‌ایم

تعبیر: دست تقدیر مسیر زندیگتان را تغییر داده است اما در همه حال از یاد خدا غافل نشده ید. دست به دعا برداشته اید تا خداوند شما را یاری کند. کرم و بخشش خدا شامل حالتان می شود. آبروی کشانی که می خواستند شما را گناهکار جلوه دهند می رود و همه چیز روشن می شود.

متولد آبان

مجمع خوبی و لطف است عذار چو مهش/لیکنش مهر و وفا نیست خدایا بدهش
دلبرم شاهد و طفل است و به بازی روزی/بکشد زارم و در شرع نباشد گنهش

تعبیر: تو که از خوبی و لطف و صفا همه چیز داری چرا محبت خویش را از دیگران دریغ می کنی. هنوز در حال و هوای بچگی سیر می کنی و با این طریق از زیر کارها شانه خالی می کنی. یادت باشد که با شکستن دل ها به جایی نخواهی رسید. اگر محبت و خوبی و لطف و صفا را یکجا داشته باشی پیش خلق مقامت بالا می رود.

متولد آذر

رسید مژده که ایام غم نخواهد ماند/چنان نماند چنین نیز هم نخواهد ماند
من ار چه در نظر یار خاکسار شدم/رقیب نیز چنین محترم نخواهد ماند

تعبیر: بسیار ناامید هستی و فکر می کنی تمام غم های عالم در دل توست ولی امیدت را از دست نده زیرا سرانجام همه بدبختی ها تو تمام می شود. غم وناراحتی جای خود را به شادی و آشتی می دهند. به مستمندان کمک کن تا باز هم در زمان گرفتاری خداوند نیز مشکل تو را حل کند.

متولد دی

گر من از سرزنش مدعیان اندیشم/شیوه مستی و رندی نرود از پیشم
زهد رندان نوآموخته راهی بدهیست/من که بدنام جهانم چه صلاح اندیشم

تعبیر: از راهی که می روی می خواهند منصرفت کنند. سرزنشت می کنند و می گویند آخر کار جز بدنامی چیز دیگری نیست. خدت هم بر سر دو راهی مانده ای و بی سر و سامان هستی. فکرت کار نمی کند. همه چیز را به خدا بسپار. او همه چیز را درست می کند و بر همه چیز واقف است و التیام دهنده ی دل پر خون توست.

متولد بهمن

آن یار کز او خانه ما جای پری بود/سر تا قدمش چون پری از عیب بری بود
دل گفت فروکش کنم این شهر به بویش/بیچاره ندانست که یارش سفری بود

تعبیر: در مقطع زمانی، کمی دچار مشکلات می شوی که بسیار زود حل می شود گاهی اوقات خود را به بطالت می گذرانی و بعد پشیمان می شوی. قدر مال خود را ندانسته و بی خود آن را خرج کرده ای که حالا افسوس می خوری. حالا هم دیر نشده از خدا بخواه تا دوباره تو را از مال بی نیاز کند.

متولد اسفند

خمی که ابروی شوخ تو در کمان انداخت/به قصد جان من زار ناتوان انداخت
نبود نقش دو عالم که رنگ الفت بود/زمانه طرح محبت نه این زمان انداخت

تعبیر: هوشیار باش رقیبان می خواهند تو را خوار کنند و از در الفت وارد شده اند و طرح محبت با تو خواهند ریخت. فریب آنها را نخور. خودت گره ها را باز کن. از چیزی خجالت نکش به سفری کوتاه می روی و در این سفر گشایشی در کارت می شود و تو به کام دل خود می رسی و در آن زمان بندگی خداوند را فراموش نکن.

‫2 دیدگاه ها

  1. ازاینکه‌‌من‌میدانستم‌پرس‌پلیس‌بازی‌رابه‌نفع‌‌خود‌وایران‌‌میبرد‌خیلی‌‌خوشهالم‌‌ولینگ‌برتراسیا‌انشاالله‌ایران‌‌خواهدبودبه‌لطف‌خداوندمتعال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا