فال حافظ روز سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲

فال حافظ روز سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲

سایت برترین ها

متولد فروردین

خوش آمد گل وز آن خوشتر نباشد/که در دستت بجز ساغر نباشد
زمان خوشدلی دریاب و در یاب/که دایم در صدف گوهر نباشد

✨تعبیر: قدر جوانیت را بدان و به خاطر مسائل کوچک غمگین نباش. وجودت مثل گلستانی است که چند روزی سبز و با طراوت است و بعد خزان زندگی آن را از بین می برد. اگر می خواهی عمری دراز داشته باشی به مستمندان کمک کن. ناجی تو کسی غیر از خدا نیست و اوست که زینت دهنده ی دلهاست.

متولد اردیبهشت

دل سراپرده محبت اوست/دیده آیینه دار طلعت اوست
من که سر درنیاورم به دو کون/گردنم زیر بار منت اوست

✨تعبیر: هر چقدر کوشش کنی همانقدر نتیجه می گیری. به امی این نباش که از غیب برایت کاری انجام شود. همه چیز برای موفقیت مهیاشت کمی همت لازم است. کوچکترین خلافی باعث می شود هر چه را به دست آورده ای از دست بدهی. پایت را از گلیم خویش درازتر نکن. خداوند گواه بر اعمال توست. تلاشت را بیشتر کن، عمر زودگذر است. شما ذکرت سلامتی برای دیگران و خود باشد.

متولد خرداد

بیا که قصر امل سخت سست بنیادست/بیار باده که بنیاد عمر بر بادست
غلام همت آنم که زیر چرخ کبود/ز هر چه رنگ تعلق پذیرد آزادست

✨تعبیر: به آرزوهای دست یافتنی فکر کن. فکر آینده باش. همت کن بنیاد زندگیت را بر مبنای رنگ و ریا مگذار که همه چیز از بین رفتنی است. صید خوبی نصیبت می شود که تو را از رنج نجات می دهد. مراقب دام هایی که برایت پهن کرده اند باش.

متولد تیر

تا ز میخانه و می نام و نشان خواهد بود/سر ما خاک ره پیر مغان خواهد بود
حلقه پیر مغان از ازلم در گوش است/بر همانیم که بودیم و همان خواهد بود

✨تعبیر: فکر می کنید وضعیت شما تغییر ناپذیر است و این مسئله باعث دل سردیتان شده است. از یکنواختی خسته شده اید . می ترسید که آینده را نتوانید بسازید. ناامید نباشید این کار به دست خودتان حل می شود. همت کنید و زندگیتان را بسازید.

متولد مرداد

مزرع سبز فلک دیدم و داس مه نو/یادم از کشته خویش آمد و هنگام درو
گفتم ای بخت بخفتیدی و خورشید دمید/گفت با این همه از سابقه نومید مشو

✨تعبیر: ناامید نباشید. هر آنچه که تلاش کرده اید به زودی نتیجه و مزد آن را دریافت کنید و دوبارهزنده می شوید. تکیه بر شب و تاریکی نکنید. به روزها و خورشید درخشان فکر کنید. نصیحت بزرگان را اویزه ی گوشتان قرار دهید. شتاره ی دولت تان طلوع کرده و چون خوشه ی پروین می درخشد.

متولد شهریور

دلا بسوز که سوز تو کارها بکند/نیاز نیم شبی دفع صد بلا بکند
عتاب یار پری چهره عاشقانه بکش/که یک کرشمه تلافی صد جفا بکند

✨تعبیر: شما قدمی در راه خدا بردارید آن وقت می بینید که خداوند چطور تلافی عمل خوب شما را می دهد. اول اینکه بلا را از شم دفع کرده و راه را برایتان روشن می کند. بیماریتان را شفا می دهد. حاجتی دارید که با دعا به درگاه خدا برآورده می شود. انشالله.

فال حافظ روز سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲

متولد مهر

درد ما را نیست درمان الغیاث/هجر ما را نیست پایان الغیاث
دین و دل بردند و قصد جان کنند/الغیاث از جور خوبان الغیاث

✨تعبیر: درد دل تو و فریادها و آه های جگر سوزت درمان ندارد. هر چند که تقوی پیشه کرده ای و دل و دین را یکجا پای وصل گذاشته ای. هر چه می کشی از آشنایان است حاضری حتی برای رسیدن به وصال یار جانت را هم فدا کنی. با گریه و زاری نیز مشکلت حل نمی شود.

متولد آبان

گر چه بر واعظ شهر این سخن آسان نشود/تا ریا ورزد و سالوس مسلمان نشود
رندی آموز و کرم کن که نه چندان هنر است/حیوانی که ننوشد می و انسان نشود

✨تعبیر: دورنگ نباش و با هر کشی طرح دوستی ریختی رنگ عوض نکن که اینکار هنر نیست. فکر نکن که خیلی زرنگ هستی. برای اینکه اسمت همه جا برده شود دست به هر کاری نزن. عشق ورزیدن و محبت کردن هنر است اگر به حیله های خود ادامه دهی پشیمان می شوی. همت کن و راهت را عوض کن.

متولد آذر

در خرابات مغان گر گذر افتد بازم/حاصل خرقه و سجاده روان دربازم
حلقه توبه گر امروز چو زهاد زنم/خازن میکده فردا نکند در بازم

✨تعبیر: هر راهی را که تا به حال انتخاب کرده اید به بن بست رسیده است. خسته شده اید، می خواهید همه چیز را بر ملا کنید. کمی صبر داشته باشید، بخت به شما رو کرده است. به کام دلتان می رسید ولی تا رسیدن به هدف، زجر و درد و خون دل خوردن جزئی از راهی است که باید بروید.

متولد دی

غم زمانه که هیچش کران نمی‌بینم/دواش جز می چون ارغوان نمی‌بینم
به ترک خدمت پیر مغان نخواهم گفت/چرا که مصلحت خود در آن نمی‌بینم

✨تعبیر: چرا فکر می کنید غم دلتان را پایانی نیست دوای درد شما با خدا بودن است، راز و نیاز کردن با خداوند از درد دلتن می کاهد. افسوس گذشته را می خورید که هیچ فایده ای هم ندارد. تنها شده اید. راهتان را گم کرده اید. بلند شوید و مثل آبی روان به جنب و جوش درآئید و خودتان مشکلاتتان را حل کنید. انشاالله

متولد بهمن

صلاح از ما چه می‌جویی که مستان را صلا گفتیم/به دور نرگس مستت سلامت را دعا گفتیم
در میخانه‌ام بگشا که هیچ از خانقه نگشود/گرت باور بود ور نه سخن این بود و ما گفتیم

✨تعبیر: صلاح و مشورت بهترین راهنما برای آینده روشن تان می باشد. دعای سلامتی همیشه با شماست و از بلایا ایمن هستید. در همه حال انفاق و کرم کنید که این کار روشن کننده ی راهتان می اشد و از این کار پشیمان نخواهید شد. مواظب صحبت کردنتان هم باشید که از آن به ضرر خودتان استفاده می کنند. از لحظه لحظه ی زندگیتان استفاده کنید که وقت طلاست.

متولد اسفند

باغبان گر پنج روزی صحبت گل بایدش/بر جفای خار هجران صبر بلبل بایدش
ای دل اندربند زلفش از پریشانی منال/مرغ زیرک چون به دام افتد تحمل بایدش

✨تعبیر: آنچه را که مصلحت است انجام بده فقط علم برای رسیدن به مقصود و حاجت کافی نیست ایمان قوی و تحمل سختی ها ی راه هم لازم هست. بنابراین دست از غرور بردار و تلاش کن. کرم داشته باش تا به مقصود برسی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا