فال حافظ روز دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲

سایت برترین ها

متولد فروردین

نسیم صبح سعادت بدان نشان که تو دانی/گذر به کوی فلان کن در آن زمان که تو دانی
تو پیک خلوت رازی و دیده بر سر راهت/به مردمی نه به فرمان چنان بران که تو دانی

تعبیر: شما همچون زمین تشنه ای هستید که با قطره قطره ی باران سراب می شود و همچون پرنده ایی که آرزوی پرواز دارد. این امیدواری است که نجات بخش شماست. سرگشتگی تان از فرمانبرداری از نادانان است. پس زیرک باشید معامله ای انجام خواهید داد که بسیار سودمند و ناجی شما از بند گرفتاری است.

متولد اردیبهشت 

با مدعی مگویید اسرار عشق و مستی/تا بی‌خبر بمیرد در درد خودپرستی
عاشق شو ار نه روزی کار جهان سر آید/ناخوانده نقش مقصود از کارگاه هستی

تعبیر: مواظب رفتارتان باشید گاهی زیاده روی می کنید، یا بیشتر به خدا روی آورید زیرا همه ی ما میهمانان ناخوانده ای هستیم که باید به آخرت برگردیم. هم نشینانتان هم از خدا دور شده اند از آنها دوری گزینید از خدا بخواهید اول سلامتی را به شما عطا کند و بعد از رموز خداوند همه چیز برایتان روشن می شود و از این طوفان بلا به سلامتی رهایی پیدا می کنید.

متولد خرداد

ببرد از من قرار و طاقت و هوش/بت سنگین دل سیمین بناگوش
نگاری چابکی شنگی کلهدار/ظریفی مه وشی ترکی قباپوش

تعبیر: برای دیدن یار هوش و حواس خودتان را از دست داده اید اما مطمئن نیستید که او هم مثل شما هست یا نه و تمام فکر و اندیشه و قلب تان تسخیر او شده و دست از زندگی روزمره کشیده اید. عشق تان بسیار عمیق و پاک است، کمی صبر کنید خداوند داروی درد شما را می داند و اوست که درمانگر است.

متولد تیر

گر بود عمر به میخانه رسم بار دگر/بجز از خدمت رندان نکنم کار دگر
خرم آن روز که با دیده گریان بروم/تا زنم آب در میکده یک بار دگر

تعبیر: فرصت های از دست رفته را می خواهی جبران کنی. سبب ساز است و تو موفق خواهی شد. فکر می کنی کسی قدر تو را نمی داند و کارهایت خریداری ندارد اما ناراحت نباش، سرنوشت تو تغییر پیدا می کند، با همت خود می توانی این مسئله را ثابت کنی.

متولد مرداد

آن کیست کز روی کرم با ما وفاداری کند/بر جای بدکاری چو من یک دم نکوکاری کند
اول به بانگ نای و نی آرد به دل پیغام وی/وان گه به یک پیمانه می با من وفاداری کند

تعبیر: به هر کسی اعتماد نکن و راز دل با او نداشته باش چون تمام غم های دنیا به دلت روانه می شود. دشمن درحال نیرنگ زدن است، مراقب باش. به دنبال کسی بگرد که وفادار باشد و به تو امید ببخشد و گره ی کار تو را باز کند، نه اینکه در عین گرفتاری ترکت کند.

متولد شهریور

صلاح کار کجا و من خراب کجا/ببین تفاوت ره کز کجاست تا به کجا
دلم ز صومعه بگرفت و خرقه سالوس/کجاست دیر مغان و شراب ناب کجا

تعبیر: رشته ی کار از دستتان رها شده، برای رسیدن به هدف خواب و رویا را کنار بگذار و تقوی پیشه کن. عجله و شتاب نداشته باش، صبور باش، روزگار وصل نزدیک است. دوست را از دشمن تشخیص بده، گذشته ها را فراموش کن و به روشنایی ها بیندیش.

فال حافظ روز دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲

متولد مهر

در همه دیر مغان نیست چو من شیدایی/خرقه جایی گرو باده و دفتر جایی
دل که آیینه شاهیست غباری دارد/از خدا می‌طلبم صحبت روشن رایی

تعبیر: بسیار دلتنگ هستید و به دنبال کسی می گردید که درد دلتان را به او بگوئید ولی کسی را پیدا نمی کنید از غصه مثل شمع اب می شوید بدون اینکه پروانه ای پیش رویتان باشد. شاید یار از شما دور باشد ولی خدا با شماست و ندایی در دلتان می گوید که فردایتان حتما” از امروزتان می باشد.

متولد آبان

گر دست رسد در سر زلفین تو بازم/چون گوی چه سرها که به چوگان تو بازم
زلف تو مرا عمر دراز است ولی نیست/در دست سر مویی از آن عمر درازم

تعبیر: برای رسیدن به مقاصد خود و دیگران را فدا نکنید تا به هدف های متعالی برسید. ریاو تزویر نداشته باشید، یکرنگی راز موفقیت تان می باشد. همه ی نقشه های شما برای آینده زمانی محقق می شود که سودای طمع را کنار بگذارید و رازتان را فاش نکنید. عاقبت کارتان خیر است.

متولد آذر

نفس باد صبا مشک فشان خواهد شد/عالم پیر دگرباره جوان خواهد شد
ارغوان جام عقیقی به سمن خواهد داد/چشم نرگس به شقایق نگران خواهد شد

تعبیر: تغییر و تحولات بسیار زیادی در زندگیت رخ می دهد. دوباره دلت جوان می شود. قدر سلامتی خود و اطرافیانت را بدان. ماه شعبان و رمضان فرصت بسیار خوبی است برای دعا و رسیدن به حاجات. بسیار خوش هستی چون همه چیز برایت آفریده شده است.

متولد دی

کسی که حسن و خط دوست در نظر دارد/محقق است که او حاصل بصر دارد
چو خامه در ره فرمان او سر طاعت/نهاده‌ایم مگر او به تیغ بردارد

تعبیر: به هر کسی که ظاهر عالی و خوب داشت اعتماد نکنید. حرف های زیبا و با ادب او شما را تحت تاثیر قرار ندهد. در اصل طبل توخالیست. به حرف و نصیحت کسی گوش کنید که واقعا” برایتان دل می سوزاند و با تجربه تر از شماست. دلتان می خواهد به یک سفر بروید برایتان خوب است.

متولد بهمن

ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی/دل بی تو به جان آمد وقت است که بازآیی
دایم گل این بستان شاداب نمی‌ماند/دریاب ضعیفان را در وقت توانایی

تعبیر: ای که از خوبی زبانزد هستی حال وقت انجام کار ثواب است آن را پس نزن. همیشه از این فرصت ها به دست نمی آید. به زیردستان خود بیشتر توجه کن. حریفانت دارند از تو پیشی می گیرند پس تو هم باید مثل باد راه را صی کن تا درد تو درمان شود، به کام دل می رسی ئ تسلیم قسمت باش چون لطف خدا شاملت می شود. به وصال می رسی. شاد باش.

متولد اسفند

ای پسته تو خنده زده بر حدیث قند/مشتاقم از برای خدا یک شکر بخند
طوبی ز قامت تو نیارد که دم زند/زین قصه بگذرم که سخن می‌شود بلند

تعبیر: همه ی کارها را به شوخی و خنده نگیر. مردم ر مسخره نکن چون با این کار دل دیگران را می شکنی. باطعنه و نیش سخن نگو و به آشفته حالی و گرفتاری مردم خنده نکن. شاید وقتی تو هم گرفتار شوی. این کار را ترک کن تا همیشه مورد قبول مردم واقع شوی و راهت را بیابی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا