عنصر وجودی اسفند و سمبل های آن

سایت برترین ها

عنصر: آب
سنگ شانس: سنگ ماه
حاکم: نپتون
گل: زنبق 
بهترین سازگاری: شهریور، اردیبهشت، عقرب، تیر
افرادی جذاب و پذیرا هستند که مسئولیت پذیری و پاسخگویی آنها
گاهی آنها را به برقراری ارتباط با آدمهای بی مسئولیت و بیماران با اختلالات روانی سوق می دهد که همین باعث مشکلات اعصاب در ماهی هاست.

حساس به نفوذ و حرف دیگران، بالاترین توانایی در میان علائم زودیاک برای سازگاری با هر محیطی، و مقاومت در برابر مشکلات روزمره، ماهی های معمولی را متمایز می کند.
ماهی ها نشانه بسیار قوی هستند؛ نمایندگان این نشان همیشه راهی برای خروج از هر موقعیت بحرانی پیدا می کنند، نه تنها برای خود، بلکه برای دیگران.
نوع دوست، هنری، مرموز و بسیار با استعداد هستند
ورود خورشید به نشان “ماهی ها” ورود به ماه پر احساس اسفند در فصل ماهی ها و اسفند مفهوم عنصر آب را درک خواهیم کرد. در این مدت از نظر مسائل ماورایی و معنوی  دنیای خواب ها بیشتر به جهان  متصل خواهیم شد، ماه اسفند بسیار لطیف و ملایم از نظر احساسی خواهد بود.کمک میکند تا حمام نور و توی آب شناور شویم.
ورود خورشید به نشان ماهی همراه تعاملات سیارات در هفته اول و دوم اسفند ماه به ما میگوید. آماده ورود به مسیرهای اسپیریچوال- برنامه های خود را تنظیم کنیم و اولویت ما روی بدن احساسی خود خواهد بود در این مدت بیشتر به فکر مسائل تمرینی در زمینه مدیتیشن، یوگا، در ما افزایش پیدا خواهد کرد و به سمت ذهن آرام خواهد رفت ،خلاقیت- توهم و تصور- رویا- را تجربه خواهیم کرد.

برای تبلیغات در برترین ها کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا