موضوعات داغ

رستوران شبانه روزی در تهران

گاهی وقت ها برای همه ما پیش میاید که نصف شب احساس گرسنگی کنیم و خب حوصله هم نداشته باشیم که برویم و چیزی برای خودمان درست کنیم.دلمان میخواهد با یک زنگ غذاهای خوشمزه و رنگ و وارنگ درب منزل تحویلمان داده شود.

سایت برترین ها

گاهی وقت ها برای همه ما پیش میاید که نصف شب احساس گرسنگی کنیم و خب حوصله هم نداشته باشیم که برویم و چیزی برای خودمان درست کنیم.دلمان میخواهد با یک زنگ غذاهای خوشمزه و رنگ و وارنگ درب منزل تحویلمان داده شود.
یا حتی وقتی با دوستان یا خانواده مشغول دیدن فیلم باشیم و یهو دلمان یک غذای خوشمزه یا سیب زمینی با سس قارچ بخواهد بتوانیم سریع فراهمش کنیم.بهترین گزینه در این موقعیت ها رستوران شبانه روزی در تهران است که شما فقط با یک تماس در هر ساعت از شبانه روز که شده هرغذایی چه فرنگی، چه ایرانی و فست فود را درب منزل تحویل بگیرید.
ما در این مقاله از سایت برترین ها سعی کردیم بهترین رستوران های شبانه روزی در تهران رو به شما عزیزان معرفی کنیم تا بتوانید با هر سلیقه ی غذایی و در هر منطقه از تهران که هستید در کمترین زمان رستوران مورد علاقتون رو انتخاب کنید.

فودکورت شبانه روزی 24

اول از همه بگوییم که این فود کورت خیلی هم بزرگ نیست ولی اکثر برندهای رستوران ها در این فودکورت شعبه دارن که خب شما میتوانید 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته از این رستوران شبانه روزی در تهران خرید کنید.
فضای داخلی این فودکورت بسیار تمیز است و غرفه های با مزه با شکلی رنگی نظر هر مشتری رو به خودشان جلب میکند.
هم به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری میتوانید سفارشتان رو از این فودکورت بی نظیر ثبت کنید.

آدرس: تهران، میدان آرژانتین، بلوار بیهقی، فروشگاه شهروند بال غربی، طبقه اول
تلفن:88542313
اینستاگرامشون:foodcourt.24فودکورت شبانه روزی 24

رستوران بیزیم لانژ

رستوران بیزیم لانژ رستورانی بی نظیر با محیطی دلباز که دارای بخش های سالن، باغ و بالکن است.در محیط این رستوران زیبا کلبه های چوبی زیبایی را در بین انبوهی از درختان و گل های رنگی میبینید که نظیر آن دیگر در تهران پیدا نمی شود.
این رستوران شبانه روزی در تهران تا ساعت 3 صبح سرو غذا دارد و اگر حضوری تشریف بیاورید میتوانید هم از فضای بی نظیر با نورپردازی زیبا لذت ببرید و هم مافیا بازی کنید.

آدرس: سعادت‌آباد، بزرگراه شهید چمران شمال به جنوب، تقاطع بزرگراه یادگار امام، خیابان هتل اوین، روبه‌روی هتل اوین پارسیان
تلفن:09101290029
اینستاگرامشون:bizim.lounge

رستوران بیزیم لانژ

کافه روسیو

یک کافه ی فوق العاده در فضای هتل هما با آلاچیق هایی بی نظیر در فضایی سرسبز و چشم انداز زیبا به همراه نورپردازی شبانه که برای شب نشینی دوستانه بی نظیر است.
این کافه همه روزه بجز یکشنبه ها تا ساعت 4 بامداد پذیرای شما عزیزان میباشد.از این رو میتوان گفت این کافه بهترین کافه شبانه روزی در تهران است.

آدرس: میدان ونک، خیابان ونک، نرسیده به بزرگراه کردستان، محوطه هتل هما
تلفن:88875762
اینستاگرامشون:rocio_cafe
کافه روسیو

باربیکیو شبانه روزی امیرخان

اگر شب هوس جگر و دل و قلوه کردید نگران نباشید ما برای شما هم پیشنهاد داریم. باربیکیو شبانه روزی امیرخان بهترین رستوران شبانه روزی در تهران می باشد که دارای بیشتر از 60 مدل کباب طعم دار شده با ادویه های مخصوص سرآشپز است که ما به شما قلم کبابی این رستوران را به شدت پیشنهاد می کنیم.
از غذاهای دریایی گرفته تا جگر و جوجه کباب و چنجه و جوجه ترش و… در این رستوران سرو می شود.فقط یادتان باشد رستوران امیرخان تا ساعت 3 بامداد باز است و قبل ار آن سفارش خودتان رو ثبت کنید.

آدرس: شهرک غرب (قدس)، بلوار شهید درختی، خیابان حافظی، پلاک ۱۴۶
تلفن:22359501
اینستاگرامشون:amirkhanbbq
باربیکیو شبانه روزی امیرخان

رستوران بلوار 126

اگر دنبال یک رستوران خوب و فوق العاده برای برگزاری جشن هایتان تا پاسی از شب میگردید قطعه رستوران بلوار 126 بهترین گزینست.
در این رستوارن از غذاهای ایرانی گرفته تا غذاهای دریایی و فرنگی و فست فود سرو میشود.پیش غذاهای این رستوران و نوشیدنی های رنگ و وارنگ بی نظیرش رو پیشنهاد میدیم، حتما امتحان کنید.

آدرس: محله دانشگاه تهران، بلوار کشاورز غرب به شرق، نرسیده به میدان ولیعصر، بین خیابان نادری و طوس، پلاک ۱۲۶، طبقه دوم هتل بین‌المللی اسپیناس
تلفن:83844000
اینستاگرامشون:boulevard_126
رستوران بلوار 126

کافه رستوران ماکسیم

یک رستوران مدرن که دارای دو بخش سرپوشیده و روف گاردن است.رستوران ماکسیم به صورت شبانه روزی تا ساعت 3 بامداد خدمات میدهد و این رستوران شبانه روزی در تهران در نوع خود بی نظیر است.
تنوع در بخش غذا و کافه این رستوران فوق العاده است، از انواع غذاهای ایرانی گرفته تا ایتالیایی و قهوه و دمنوش همگی این کافه را به بهترین پاتوق برای شبگردی تبدیل کرده است.
در این کافه امکان بازی های دو نفره و گروهی هم وجود دارد که این باعث میشه خیلی بیشتر بهتون خوش بگذره!!

آدرس: محله ظفر، بلوار میرداماد شرق به غرب، بعد از خیابان نلسون ماندلا (جردن)، زیر پل میرداماد، پلاک ۳۰۷
تلفن:88880395
اینستاگرامشون:maxim.caferestaurant
کافه رستوران ماکسیم

رستوران رویال گلکسی

این رستوران بهترین رستوران شبانه روزی در تهران است که با چشم انداز 360 درجه گزینه ی مناسبی برای شب نشینی های شبانه میباشد.
صبحانه سلف سرویس، فضای دلباز و مدرن، سقف متحرک به همراه مظره بی نظیر تهران به شدت این رستوران را خاص کرده است.در بخش روف گاردن این مجموعه ماکت هلی کوپتر وجود دارد که میتوانید با آن عکس بگیرید و لحظه های خاص، بودن در این رستوران را ثبت کنید.
تنوع در منوی این رستوران زیاد است:غذاهای مدیترانه ای، بین المللی و …

آدرس: محله عباس‌آباد، خیابان سهروردی شمالی، خیابان میرزای زینالی شرقی، پلاک ۴۲، بام هتل پرشین پلازا
تلفن:86125583
اینستاگرامشون:royal.galaxy.restaurant
رستوران رویال گلکسی

شب فود

یک رستوران آنلاین معروف که هر نوع غذایی چه ایرانی چه فست فود را در کمتر از 45 دقیقه به دست شما میرساند.این رستوران هیچ گونه خدمات حضوری ندارد ولی در خیلی از مناطق تهران شعبه دارد تا بتواند غذا را گرم و در کمترین زمان به دست شما عزیزان برساند.
غذای ایرانی این رستوران نسبت به غذای های فست فودش تنوع کمتری دارد ولی طعم آنها مانند غذاهای مامان پز و خونگی بی نظیر است.

آدرس: این مجموعه خدمات حضوری ندارد
تلفن:47952
اینستاگرامشون:shabfood
شب فود

کلام آخر

در این مطلب با بهترین رستوران شبانه در تهران آشنا شدیم.ما سعی کردیم رستوران هایی با تنوع غذایی بیشتر را در مناطق مختلف تهران معرفی کنیم تا بتوانید از نزدیک ترین رستوران به محل سکونت خودتان با بهترین کیفیت خرید کنید و در سریع ترین زمان ممکن آن را دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا