تربیت و آموزش سگ نگهبان چگونه انجام می شود؟

سایت برترین ها

بهترین سن تربیت سگ

عموماً سن 8 هفتگی به بالا بهترین سن برای شروع آموزش سگ است. البته در این سن نمی‌توان انتظار داشت که سگ همه چیز را درک کند. در این سن شما می‌توانید با آموزش‌های ابتدایی مانند آموزش نام و آموزش دستشویی کردن شروع کنید. با ارائه آموزش‌های ساده و آسان در ابتدای راه، به ذهن توله کمک می‌کنید تا آمادگی برای پذیرش آموزش‌های پیچیده‌تر را بدست آورد. می‌توانید از سن 2 تا 2.5 ماهگی با آموزش فرمان‌های اصولی شروع کنید.

مهم ‌ترین بخش تربیت سگ در آکادمی هانچو

قبل از انتظار داشتن از سگ برای انجام یک کار خاص، ابتدا به نژاد، جنسیت و سن سگ توجه کنید. بعضی از آموزش‌ها برای نژادهای خاص مناسب هستند و بعضی دیگر به سن سگ مرتبط می‌شوند. برای مثال شما نمی‌توانید انتظار داشته باشید از یک سگ با نژاد تریر وظایف حفاظت و نگهبانی را برعهده بگیرد، زیرا این کارها بیشتر مناست نژادهایی مانند ژرمن شپرد، دوبرمن پینچر، روتوایلر، مالینوا و… مناسب است. همچنین آموزش نگهبانی نیازمند رسیدن به سن مشخص برای سگ‌هایی است که به‌صورت طبیعی توانایی درک و آموزش نگهبانی را دارند. به عنوان مثال ژرمن شپرد برای نگهبانی عالی عمل می‌کند، اما آیا می‌توان یک توله ژرمن شپرد چهار ماهه را آموزش داد؟ طبیعتاً خیر؛ زیرا سگ باید به سنی مشخصی برسد تا بتواند محیط اطراف را درک کند و در لحظات حساس، بهترین تصمیمات را بگیرد.

آموزش سگ در آکادمی حیوانات هانچو

آکادمی حیوانات هانچو پانسیون ویژه حیوانات خانگی (پت) است. شما می‌توانید در زمان سفر یا روزهای شلوغ کاری حیوان خانگی خود را به این آکادمی بسپارید. محیط کاملا بهداشتی، روش صحیح برقراری ارتباط در محیط آرام و آزاد توسط نیروهای متخصص و کارآمد و همچنین حضور ثابت مربی و دامپزشک، آموزش و رفع ناهنجاری، پیاده‌روی روزانه، سرویس رفت و برگشت، حمام و شستشو ، غذای روزانه، بازی با سگ همگی برنامه‌های روزانه آکادمی هانچو هستند.
نشانی: تهران، خیابان پاسداران، خیابان فرخی یزدی، کوچه هفتم غربی، پلاک ۴
تلفن تماس: ۰۹۱۲۴۸۵۹۵۲۶
آدرس اینستاگرام: behroozshadmand

 

برای تبلیغ در برترین ها کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا