بهترین کافه های روباز در مرکز تهران

در فصل گرما بهترین کافه برای خوردن غذا و نوشیدنی قطعا یک کافه روباز با چشم انداز زیبا و بی نظیر در بین انبوهی از درختان سر به فلک کشیده و گلهایی رنگارنگ به همراه غذاهایی خوشمزه و خوش طعم است.

سایت برترین ها

در فصل گرما بهترین کافه برای خوردن غذا و نوشیدنی قطعا یک کافه روباز با چشم انداز زیبا و بی نظیر در بین انبوهی از درختان سر به فلک کشیده و گلهایی رنگارنگ به همراه غذاهایی خوشمزه و خوش طعم است.
بهترین کافه های روباز در مرکز تهران گزینه ای مناسب برای دورهمی های دوستانه، خانوادگی و قرارهای کاری می باشد.
پیدا کردن یک کافه روباز که علاوه بر غذای عالی فضایی آرام و شیک هم داشته باشد و نیاز نباشد زیاد معطل شویم دغدغه ای بزرگ است.ما در این مطلب از سایت برترین ها سعی کردیم بهترین ها را به شما معرفی کنیم تا بدون اتلاف وقت کافه ی مورد نظرتون را انتخاب کنید.

کافه روحی

کافه روحی در باغ نگارستان قرار دارد.برای ورود به این باغ یک بلیط با مبلغ کم تهیه می کنید ولی در عوض وارد بهشت می شوید.
برای سرو غذا هم فضای داخلی دارند و هم روباز و برای نوشیدن چای هم برای شما یک کتری کوچک میاورند که چایتان را داغ داغ میل نمایید.
باغ نگارستان یکی از زیباترین باغ های ایران است.باغی پر از گل و وجود ماکت های زیبا از بناهای تاریخی ایران که به زیبایی این باغ افزوده است.
یکی از میزهای این کافه به شکل حافظیه است که هر بیننده ای را مجذوب خود میکند.اگر به این کافه رفتید عکس یادتون نرود.

آدرس: میدان بهارستان، خیابان دانشسرا، خیابان شریعتمدار رفیع، باغ موزه نگارستان
تلفن: 33900138
اینستاگرامشون:rouhi.group

کافه روحی

کافه کتاب این/جا

یک کافه ای بی نظیر از ترکیب نور و رنگ که شما را به تهران قدیم می برد.این کافه پر است از وسایل قدیمی مثل کاسه و بشقاب های گلدار، مبل های چوبی طرح قدیم و … که با همان ها از شما پذیرایی می کنند که خب این خودش جذابیت این کافه را چندین برابر کرده است.
حوضی فیروزه ای با مجسمه ای در وسط آن، درها و پنجره هایی آبی رنگ در بین گلهای شمعدانی رنگارنگ که به شما حس و حال گیلان را می دهد.

آدرس: نوفل لوشاتو شرقى، نرسيده به پل ‌حافظ، کوچه پدرام، پلاک4
تلفن: 88815025
اینستاگرامشون:injabookcafe

کافه کتاب این/جا

کافه گودو یاس

این کافه یکی از خاص ترین کافه های تهران است.وقتی از درب بزرگ کافه وارد می شوید حوض آن شما را مجذوب خود می کند.یک حوض پر شده از کاسه و بشقاب و چنگال و کسی هم نمی داند چرا!!!
ولی خب این کار باعث شده این کافه خیلی خاص شود، همچنین در گوشه ی حیاط یک فولکس قدیمی زنگ زده وجود دارد که از دیگر المان های این کافه است.
کافه گودو یاس یک منوی خاص با غذاها و نوشیدنی هایی بی نظیر و خاص دارد.کیفیت غذاهایشان حرف ندارد و منوی آنها به صورت روزانه است.

آدرس: خیابان نجات الهی، خیابان محمدی، بن بست گل یاس
تلفن: 88942573
اینستاگرامشون:godo.yas

کافه گودو یاس

کافه سفال آنسو

یک کافه ی متفاوت که می توان گفت جزو بهترین کافه های روباز مرکز تهران است.تو این کافه در کنار غذاهای بی نظیر و طعمی خاص، می توانید سفالگری هم تجربه کنید که خب از نظر ما واقعا تجربه ای جدید و جالب است.
از دیگر ویژگی های خاص این کافه می توان به اسم غذاها در منوی این کافه اشاره کرد که هرکدام از غذاهای به نام یکی از مشتریان یا دوستان سفال آنسو نامگذاری شده است.و اگر شما هم دائما به این کافه می روید می توانید امید داشته باشید روزی نامتان در منوی کافه سفال آنسو حک شود.

آدرس: خیابان ویلا، خیابان ورشو، پلاک11
تلفن: 88803714
اینستاگرامشون:ansoocafe
کافه سفال آنسو

کافه موزه باغ مقدم

اگر بخواهیم از موزه باغ مقدم بگوییم یک خانه ی قدیمی و خاص با معماری باشکوه و منحصر به فرد که برای دوران قاجار است.
این کافه مانند خانه ی مادربزگ هایمان حوضی در وسط دارد و اطراف آن با درختان احاطه شده است.

آدرس: خیابان امام خمینی، بعد از خیابان شیخ هادی، موزه مقدم
تلفن: 09124598564
اینستاگرامشون:greencafe.tehran

کافه موزه باغ مقدم

کافه موزه گربه ایرانی

اگر شما هم مانند ما عاشق گربه ها، این موجودات ملوس و دوستداشتنی هستید نباید این کافه موزه را از دست دهید.
کافه موزه گربه ایرانی را می توان در لیست بهترین کافه های روباز مرکز تهران قرار داد.این کافه در یک خانه حیاط دار قرار دارد.
فضای گربه ها از کافه جدا است و شما با پوشیدن پاپوش های استریل می توانید به قسمت گربه ها بروید و ساعت ها با آنها بازی کنید و حتی به آنها غذا دهید.
نکته جالب در منوی این کافه این است که در همه ی غذاهای از محصولات گیاهی مانند سوسیس و کالباس گیاهی و… استفاده شده است که خب این موضوع برای گیاه خواران خیلی خیلی خوشایند است.

آدرس:خیابان نجات الهی(ویلا)، خیابان اراک، کوچه مهر، پلاک3
تلفن:09057069362
اینستاگرامشون:persiancatmuseum

کافه موزه گربه ایرانی

کافه دربار

یک خانه قدیمی و حیاط دار، که حالا با تمام خاطراتش به کافه تبدیل شده است.کافه دربار دارای دو فضای داخلی و روباز است.یکی از ویژگی های خاص این کافه که آن را از بقیه کافه های روباز مرکز تهران متمایز کرده است این است میزهای قسمت بیرونی کافه دربار از درهای قدیمی با شیشه های رنگی درست شده که ما در خاطرات غرق میکند.

آدرس: خیابان سپهبد قرنی، قبل از پل کریمخان، خیابان امانی، پلاک ۵
تلفن: 88802576
اینستاگرامشون:cafe_darbar

کافه دربار

عمارت دل

بعد از آن که از بین درختان سر به فلک کشیده ی خیابان انقلاب گذشتید به خانه ای قدیمی با کاشی های فیروزه ای، دیوار آجری و پنجره های چوبی کهنه می رسید که شما را مجذوب خود می کند.کسی چه می داند شاید داستان های عاشقانه ی زیادی در بین آجرهای این خانه پنهان باشند.

آدرس: تهران، تقاطع خیابان فلسطین جنوبی و خیابان بزرگمهر، روبروی سفارت فلسطین، پلاک ۳۵۶
تلفن:66959866
اینستاگرامشون:emaratedel.cafe

عمارت دل

کافه 1307

این کافه جزو بهترین کافه های روباز مرکز تهران است.کافه ای قدیمی که با رنگ های خاص و معماری بی نظیرش شما را به طهران قدیم برده و خاطرات زیبایی را برایتان زنده می کند.
در این کافه انواع نوشیدنی ها، دسر ها، غذاهای سنتی و ایرانی و … سرو می شوند.
خیلی از فیلم های سینمایی در این خانه بازی شده اند و پنجره های قدی چوبی با پرده های از وسط گره زده اش به شدت حس و حال نوستالژی بودن را القا می کند.

آدرس: خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ، خیابان پورموسی، بن بست شیرین، پلاک ۲۱
تلفن:88807434
اینستاگرامشون:1307house

کافه 1307

کافه گالری مارکوف

یک کافه قدیمی که برای 11 سال پیش است.حیاطی پر از گلهای رنگارنگ و حوض نقره ای پر از ماهی های قرمز کوچولو به همراه تراسی دلنشین که حس و حال قدیم را برایتان زنده می کند.
دکور و چیدمان این کافه به شدت خاص است و در بعضی مواقع مسابقات عکاسی و … هم در اینجا برگزار می شوند.

آدرس: خیابان انقلاب، بین چهارراه ولیعصر و چهارراه کالج، خیابان خارک، کوچه شهرود، پلاک ۹
تلفن:09193972207
اینستاگرامشون:cafe_markov

کافه گالری مارکوف

کافه کارفه

اکثر بهترین کافه های روباز مرکز تهران دارای حوض و فضایی سرسبز هستند که خب کافه کارفه هم جدا از آنها نیست.
این کافه هم مانند بقیه کافه ها دارای فضایی سرسبز و حوضی زیبا در وسط است که حس تازگی و طراوت را القا می کند.
برای آمدن به این کافه بهتر است از قبل میز خود را رزرو کنید و به همراه دوستان و یا خانواده لحظاتی فوق العاده را تجربه کنید.
تمام غذاها و کروسان های این کافه بدون روغن و با کره پخته می شوند.

آدرس: خیابان کریم خان، ویلای جنوبی، کوچه آرش، شماره ۷
تلفن:88926063
اینستاگرامشون: karfecafe

کافه کارفه

کافه باکارا

این کافه یکی از بهترین کافه های روباز در مرکز تهران است.قطعا عکس های این کافه را در شبکه های مجازی زیاد دیدید.حوض بزگی در وسط حیاط پر شده از میوه های فصل در بین انبوهی از گلهای رنگارنگ و درختان سر به فلک کشیده.
به دلیل اینکه این کافه طرفداران زیادی دارد بهتر است قبل از رفتن به اینجا به این هم فکر کنید که به دلیل جمعیت زیاد ممکن است تایم زیادی را منتظر بمانید.

آدرس:
بالاتر از میدان انقلاب، خیابان کارگر شمالی، کوچه فروزانفر، پلاک ۱۹

تلفن:09373564072
اینستاگرامشون:baccara_cafe

کافه باکارا

کافه خانه فاموری

یک خانه ی قدیمی که حالا تبدیل به کافه شده است.جای جای این کافه مثل حوض آبی، دیوارهای آجری و درهای بزرگ چوبیش حس و حال نوستالژی بودن را القا می کند.

در این کافه می توانید انواع غذاهای سنتی را سفارش دهید و در فضایی سبز در کنار حوض زیبایش میل کنید و لذت ببرید.

آدرس: کریمخان، خیابان میرزای شیرازی، شماره ۹۳
تلفن:66701428

کافه خانه فاموری


کافه فرهنگ و هنر هور

این کافه بی نظیر یکی از زیباترین کافه های تهران است.خانه ی قدیمی زیبا شبیه خانه های مادربزرگ هایمان در کنار حوض نقره ای و زیر درختان سر به فلک کشیده که هر میهمانی را مجذوب خود می کند.سلیقه ی صاحب کافه در تزئین کافه هور و المان های به کار برده برقی در چشم ها میاندازد.
در این کافه می توانید ساعت ها زیر سایبان های حصیری این کافه از رقص و بازی نور لذت ببرید.غذاهای این کافه که بوی آن در فضای محیط می پیچد از دیگر آیتم های جذاب کافه فرهنگ و هنر هور است.

آدرس: هفت تیر، بالاتر از مترو، کوچه مانی، پلاک ۷۵
تلفن: 88822288
اینستاگرامشون:hoorfamily

کافه فرهنگ و هنر هور

کلام آخر

پیدا کردن یک کافه روباز در شلوغی مرکز تهران کار آسانی نیست.حال آنکه طرح ترافیک و پیدا کردن جا پارک و… هم دغدغه باشد.ما در این مطلب سعی کردیم برای راحتی شما بهترین کافه های روباز مرکز تهران را معرفی کنیم تا بتوانید قبل رفتن به آن کافه همه ی جوانب را برسی کنید و بهترینشان را انتخاب کنید.تعداد کافه های روباز در مرکز تهران به دلیل وجود خانه های قدیمی بسیار زیاد است و ما فقط تعدادی از آنها را در این مطلب نام بردیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا