بهترین اپلیکیشن سفارش غذا

گاهی وقت ها ما گرسنه هستیم و حوصله هم نداریم که بخواهیم غذایی برای خودمان درست کنیم، خب در این صورت بهترین گزینه سفارش غذا از یک رستوران عالی با قیمت مناسب و به صرفه هست، ولی شناخت همه ی رستوران های اطراف محل سکونتمان و مقایسه قیمت آنها کاری بسیار دشوار است، البته قبل از به وجود آمدن بهترین اپلیکیشن سفارش غذا!!!

سایت برترین ها

گاهی وقت ها ما گرسنه هستیم و حوصله هم نداریم که بخواهیم غذایی برای خودمان درست کنیم، خب در این صورت بهترین گزینه سفارش غذا از یک رستوران عالی با قیمت مناسب و به صرفه هست، ولی شناخت همه ی رستوران های اطراف محل سکونتمان و مقایسه قیمت آنها کاری بسیار دشوار است، البته قبل از به وجود آمدن بهترین اپلیکیشن سفارش غذا!!!
شما با استفاده از اپلیکیش های آنلاین سفارش غذا خیلی راحت می توانید تمام رستوران های اطرافتان، فرنگی، ایرانی، فست فود، طباخی، جیگرکی و… را ببینید و مقایسه قیمت کنید و آنچه که دلتان می خواهد را سفارش و در کمترین زمان ممکن دریافت کنید.
تازه شما میتوانید غذای دلخواهتان را با تخفیف های عالی و پکیج های اقتصادی تهیه کنید که خب این امکان در خرید های
حضوری وجود ندارد.
در این مقاله از سایت برترین ها ما سعی داریم بهترین اپلیکیشن های سفارش غذا را به شما عزیزان معرفی کنیم تا بتوانید با خیال راحت و اطمینان کامل خرید خودتان را انجام دهید.

اسنپ فود

این اپلیکیشن بی نظیر در حال حاضر شناخته شده ترین و محبوب ترین اپلیکیشن سفارش غذا و خوراکی در ایران می باشد.
تمام رستوران های کشور در اسنپ فود هستند و شما می توانید متناسب با شهر و منطقه خود رستوران های اطراف را انتخاب و غذای مورد نظر خود را سفارش دهید.شما حتی علاوه بر غذا میتوانید از نانوایی، شیرینی پزی، تره بار و… هم با تخفیف های ویژه خرید کنید و در کم ترین زمان ممکن توسط پیک های اسنپ فود دریافت کنید.

بهترین اپلیکیشن برای سفارش غذا


بیشتر بخوانید : بهترین کترینگ در میرداماد کدام است؟


دلینو

دلینو هم مانند اسنپ فود بهترین اپلیکیشن سفارش غذا در ایران می باشد.این اپلیکیشن پوشش دهی سراسر کشور ندارد و فقط بعضی از شهر ها را شامل می شود ولی خب دلینو یک اپلیکیشن قدرتمند با موتور جستجوی قوی، امکان پرداخت حضوری و آنلاین، پشتیبانی از زبان انگلیسی، یکسان بودن قیمت منو و منوی اصلی رستوران می باشد که سفارش غذا را برایتان راحت کرده است.

بهترین اپلیکیشن برای سفارش غذا کدام است

اجاق

اگر عاشق غذاهای سنتی و آش و حلیم و… هستید ما برای شما هم پیشنهادی بینظیر داریم.اپلیکیشن اجاق با هدف معرفی رستوران های سنتی، طباخی ها و مراکز پخت آش و حلیم و… به وجود آمده است.چون طراحی این اپلیکیشن برای دسته خاصی از رستوران ها مثلا سنتی انجام شده و این اپ مورد محبوبیت عموم قرار گرفته است.

معرفی اپلیکیشن سفارش غذا

مامان پز

اپلیکیشن مامان پزبهترین اپلیکیشن سفارش غذا خانگی می باشد.اگر دلتان هوس غذاهای خانگی کرد، اپلیکیشن مامان پز در کمترین زمان ممکن غذایی خانگی و گرم را با عطری بی نظیر برایتان ارسال می کند.این اپلیکیشن در حال حاضر فقط در تهران است ولی به زودی قصد دارند فعالیت خود را در سراسر ایران گسترش دهند.
رابطه کاربری آسان، امکان تزئین و سفارش سازی غذا، امکان سفارش انواع فینگرفود، امکان سفارش زیاد برای ارگان و شرکت ها، استفاده از کد تخفیف، همه و همه تنها بخشی از مزایای استفاده از اپلیکیشن مامان پز می باشد.

سفارش غذا در تهران

دیدو

دیدو تنها یک اپلیکیشن سفارش غذا نیست، بلکه در این اپلیکیشن می توانید رزرو کافه، رستوران و… هم انجام دهید و بدون اتلاف وقت غذای خود را در رستوران مورد علاقه تان میل کنید.در این اپلیکیشن شما می توانید یک دید 360 درجه از فضای رستوران را داشته باشید که خب این موضوع در هیچ اپلیکیشنی دیگری در ایران وجود ندارد.

اپلیکیشن سفارش غذا در تهران

فیدیلیو

فیدیلو هم مانند اپلیکیشن های نام برده در این مطلب بهترین اپلیکیشن سفارش غذا در ایران می باشد که 5000 رستوران فعال را در خود جا داده است.شما می توانید با کلیک بر روی تنها یک کلید غذا و یا نوشیدنی مورد علاقه تان را انتخاب و درب منزل تحویل بگیرید.

انواع اپلیکیشن سفارش غذا

ریحون

یکی از قدیمی ترین اپلیکیشن های سفارش غذا در ایران همین ریحون است.این اپلیکیشن غذای بی نظیر با 4000 تا رستوران خوب در تهران، کرج، اصفهان، شیراز، رشت و قزوین آماده ی خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد.
شما می توانید عکس غذاها را در منوی عکس دار ریحون ببینید و غذای مور نظرتان چه ایرانی و چه فرنگی را به آسانی سفارش دهید.
تولید محتوای قوی در سایت ریحون، نشان دادن رستوران ها و کافه های برتر بر اساس نظرات کاربران، برگزاری کمپین ها، مشاهده منوی عکس دار، قابلیت امتیاز دهی، امکان مقایسه منو و قیمت ها، امکان سفارش غذا تا 4 صبح با پشتیبانی از دیگر ویژگی های این اپلیکیشن فوق العاده است.

سفارش آنلاین غذا در تهران

مستر تستر

حمید سپید یا همان مستر تستر خودمان متولد منچستر است که نیمی از عمر خود را در این کشور گذرانده است.او سال ها در زمینه ی وب سایت فعالیت کرده است و تجربیات خود از تست رستوران های مختلف را در آن به اشتراک میگذارد.
مستر تستر بدون دعوت وارد رستوران ها می شد و نظرات خود را راجب آنها در وب سایتش قرار می داد.حضور مسترتستر در رستوران ها باعث فروش بیشتر آنها شد از این رو او سایت و اپلیکیشن خاص خود را راه اندازی کرد.
اپلیکیشن مسترتسر بهترین اپلیکیشن سفارش غذا می باشد که می توانید رستوران ها را متناسب با تجربیات ایشان انتخاب کنید و لذت ببرید.

بهترین اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا

چیلیوری

این اپلیکیشن بی نظیر بیش از 3000 رستوران را در خود جای داده است و 20 ساعت از شبانه روز در خدمت شماست.در این اپلیکیشن می توانید نظرات کاربران چه خوب و چه بد را ببینید و متناسب با بودجه و ذائقه خود بهترین رستوران انتخاب کنید.
از دیگر مزایای این اپلیکیشن می توان به استفاده راحت از این اپ، استفاده از سرویس متوچیلی برای سریعتر رسیدن غذا و امکان مشاهده غذاهای پرطرفدار اشاره کرد.البته این اپلیکیشن معایبی مانند محدود بودن شهر های سرویس قابل ارائه هم دارد که امیدواریم در مدت زمان کوتاهی این مشکل را هم حل کنند.

سفارش آنلاین انواع غذا

سیرشید

این اپلیکیشن هم مانند اپلیکیشن های قبلی جز بهترین اپلیکیشن سفارش غذا در ایران است.این اپ امکاناتی بی نظیری را در اختیار مخاطبان قرار داده است که هر روز هم بر تعداد آنها اضافه می شود.در اپلیکیشن سیرشید سه روش پرداخت وجود دارد که شما می توانید از هرکدام که راحت تر هستید استفاده کنید.
محبوب ترین رستوران ها در این اپ دور هم جمع شده اند تا شما از هر کجای ایران که هستید بتوانید در کمترین زمان سفارش خود را ثبت و آن را دریافت کنید.


بیشتر بخوانید : کترینگ در نیاوران، بهترین کدام است؟


اپلیکیشن خوب برای سفارش آنلاین غذا

کلام آخر

اپلیکیشن ها کار آدم را خیلی راحت کرده اند.در خانه زیر باد کولر مینشینیم و از بین کلی رستوران رنگ و وارنگ با قیمت و مدل های مختلف غذای مورد نظر خودمان را انتخاب و سفارش می دهیم و درب منزل تحویل می گیریم.
ما در این جا سعی کردین بهترین اپلیکیشن سفارش غذا را به شما معرفی کنیم تا بتوانید خیلی راحت و بدون سردرگمی متناسب با نوع پرداخت، نوع غذا و میانگین قیمت درخواستی، اپ مورد نظرتان را انتخاب و سفارش خود را ثبت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا