انواع لایت و بالیاژ های جدید در سالن زیبایی آنسه

سایت برترین ها

بالیاژ یکی از جدیدترین تکنیک‌های هایلایت مو است که در آن نیازی به استفاده از کلاه یا فویل برای هایلایت نیست. در بالیاژ، سایه‌های روشن و ملایم در میان موها ایجاد می‌شود که یک جلوه زیبا و بالیاژ سه بعدی به موها هدیه می‌دهد و همچنین باعث می‌شود موهای سر پرپشت‌تر به نظر برسد. اگر علاقه‌مند به تغییر در مو هستید، انواع لایت و جدیدترین تکنیک‌های بالیاژ را به شما پیشنهاد می‌دهیم. یکی از شرایط لازم برای موفقیت در کار آرایشگری، بروز بودن است. برای افرادی که می‌خواهند به موفقیت در کسب‌وکار خود برسند، یادگیری بالیاژ و لایت و دانستن تفاوت آنها یک شاه کلید موفقیت به حساب می‌آید.

لایت مو یعنی چه؟

لایت مو در واقع رنگ‌کردن تکه‌هایی از مو است تا موهایتان شکلی جدید و زیباتری به خود بگیرند. در لایت مو بسته به رنگ پوست و نظر شخصی‌ مشتری رنگ‌های گرم مثل کاراملی، مسی، کرم طلایی، ماهاگونی و… رنگ‌های سرد مانند دودی، زیتونی و یخی مورد استفاده قرار می‌گیرد. لایت مو روشی جدیدتر و متنوع‌تر از متد مش است.

  • هایلایت
  • لولایت
  • ویولایت
  • مون لایت
  • سان لایت
  • هاف لایت
  • مووی لایت
  • دارک لایت

بالیاژ چیست؟

کلمه بالیاژ ریشه در زبان فرانسه دارد و به معنای جارو کشیدن است؛ روشی که رنگ‌های بسیار زیبا و درخشان را به موهای شما می‌دهد. در این روش رنگ‌ طبیعی را در میان بخش‌هایی که رنگ روشن‌تر دارند قرار می‌دهند. این روش با رنگ‌کردن بخش‌های اریب بین موها و رهاکردن بخش‌های میانی مو انجام شود. بالیاژ مو یک روش جالب و زیبا برای رنگ مو است. این روش برای زمانی که نمی‌خواهید همه موی خود را رنگ کنید اما تمایل دارید تغییر ایجاد کنید بهترین انتخاب است.

در مورد بالیاژ نکته جالب وجود دارد که رشد موها هیچ تاثیری در کم شدن زیبایی بالیاژ سه بعدی ندارد و شما مطمئن باشید که با رشد موها، زیبایی هایلات دوچندان می‌شود یک موی هایلایت بسیار زیباتر از روز اول دارید، اتفاقی که در روش‌هایی مثل مش امکان‌پذیر نیست؛ زیرا در روش بالیاژ ایجاد تیرگی در ریشه موها است.

مزایای اصلی بالیاژ در سالن آنسه

بالیاژ از متداول‌ترین روش‌های، هایلایت مو بوده که بسیار هم مد شده است و درحال‌حاضر به‌عنوان یک روش پرطرفدار نیز شناخته شده است. مزایای اصلی این روش ماندگاری بسیار بالای هایلایت مو است. ولی این همه چیزی نیست که بالیاژ را محبوب کرده است. مزایای روش بالیاژ را می‌توان اینگونه بیان کرد:

  1. هایلایت‌کردن ریشه مو که باعث ماندگاری بالای هایلایت مو حتی با رشد مو می‌شود.
  2. بی‌نیاز از ترمیم و تکرار (در روشی مثل مش با رشد مو نیاز به ترمیم مجدد است)
  3. حفظ مو از آسیب در اثر ترمیم مکرر
  4. کاهش هزینه

تفاوت بالیاژ و هایلایت مو در چیست؟

دراصل بالیاژ از خانواده هایلایت می‌آید با این تفاوت که خطوط انواع بالیاژ مو ظریف‌تر و ملایم‌تر و مقداری محوتر هستند. از لحاظ ظاهری هم مدل‌های بالیاژ به راه‌راه‌هایی که با فویل ایجاد می‌شود هیچ شباهتی ندارد. البته هم این شکل صحیح است؛ زیرا از فویل یا وسیله دیگری برای ایجاد سایه روشن‌ها، استفاده نمی‌گردد.

انواع لایت و بالیاژ های جدید

انواع بالیاژ مو

جذابیت این تکنیک تفاوت محسوس بالیاژ طبق ویژگی‌های فردی است. بلندی و کوتاهی موها، تراکم و حجم مو، حالت و کیفیت مو همه روی نتیجه نهایی کار اثر می‌گذارند. اگر بهترین موها را به فرد غیر متخصص بسپارید، نتیجه رضایت‌بخش نخواهد بود. در سالن آنسه این تکنیک طبق سلیقه مشتری انجام می‌شود. در ادامه رایج‌ترین مدلهای بالیاژ مو را معرفی می‌کنیم:

بالیاژ دخترانه مو

بالیاژ دخترانه از رنگساژ رنگ‌های گرم بر روی زمینه موی طبیعی، ایجاد می‌شود.

بالیاژ سایه روشن مو

چنانچه موها از قبل هایلایت، لولایت و… شده باشد نیز می‌توان با کمی تغییر از بالیاژ به‌درستی استفاده کرد.

انواع بالیاژ ریلی مو

نوع تقسیم موها در این تکنیک کاملا متفاوت از دیگر بالیاژها است؛ چراکه موها به 3 بخش تقسیم می‌شوند. دو بخش در کنار سر و یک بخش از مو نیز در وسط سر، جدا می‌شود. موهای وسط سر به دو یا سه بخش مجزا تقسیم می‌شود. موهای وسط دکلره و موهای طرفین تیره می‌مانند. رنگ موهای طرفین سر تیره تر از بقیه موها هستند. تضاد تیره و روشن موها در اطراف و وسط سر به زیبایی بالیاژ می‌افزاید.

بالیاژ خطی

این تکنیک از حیرت‌انگیزترین انواع بالیاژ مو است. مواد بالیاژ روی موهای طبیعی قرار می‌گیرد. به گونه‌ای که خطوط مستقیم و آزاد در همه موها ایجاد می‌شوند. چنانچه بخواهید روی بالیاژ قبلی از تکنیک خطی استفاده کنید مواد دکلره روی خطوط قبلی اجرا می‌شود. در این روش برای جداکردن لایه‌های مختلف از دست‌ها نمی‌توان کمک گرفت و باید برای ترمیم و ریشه‌گیری از سلفون و پنبه استفاده کنید.

انجام لایت و بالیاژ در آنسه

در سالن زیبایی آنسه با اطمینان زیبایی‌تان را دریابید. در این سالن انواع خدمات لایت، بالیاژ و رنگ‌های فانتزی و خوشگل با متریال باکیفیت توسط پرسنل مجرب به مشتریان عزیز ارائه می‌گردد. از دیگر خدمات می‌توان لاین ناخن آنسه را نام برد. همچنین ماساژ بدن، فیشال تخصصی، میکاپ و شینیون، کوپ ژورنالی، اپیلاسیون، بافت مو، مژه، آرایش دائم شامل میکرو بلیدینگ، فیبروز و شیدینگ هستند. لاین لیفت و لمینیت مژه و ابرو، اصلاح،ابرو،وکس صورت همه روزه از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۹:۰۰ در خدمات شما است.

آدرس: تهران، خیابان شریعتی، روبروی یخچال، کوچه‌ شریف، پلاک۲، واحد

تلفن تماس  ۰۲۱۲۲۲۷۴۷۴۱   و  ۰۹۱۰۸۲۹۶۹۵۹

آدرس اینستاگرام:anse.salon.anse

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا