چهار عنصر آب، خاک، آتش و باد و معانی عناصر چهارگانه

سایت برترین ها

از نظر تقسیم بندی ، بروج فلکی معمولا  آن ها را به شکل های مختلفی تقسیم بندی می کنند یکی از این تقسیم بندی ها به چهار گروه بروج : آبی،بادی، خاکی، آتشی می باشد. سیارات هم با توجه به ماهیتشان در بروجی که به طبع آنها بخورد راحت تر هستن و نتایج بهتری را ارائه می دهند.
بروج آبی: سرطان 4 ، عقرب 8، حوت 12

بروج آبی: این افراد بیشتر ذهنی زندگی می کنند تا فیزیکی. آنها متفکر و خلاق هستند. این افراد هنرمند و فیلسوفان خوبی   می شوند . گرایش هایی به دانش های غیبی را نشان می دهد. بسیار احساساتی و پرشور هستند. این افراد تمایل به افزایش وزن دارند . دوستان زیادی پیدا می کنند و افراد تحصیل کرده ای معمولا هستند. بنابراین در مشاغلی مثل بازاریابی و روابط عمومی خوب هستند. بروج بادی و آبی نشان دهنده ی عقل یا هوش است. اما بروج هوایی بیشتر روی شهود و عملی بودن قرار می گیرند و بروج آبی بیشتر روی طبیعت خلاقی که دارند قرار می گیرند . مشاغلی که می توان برای اشخاصی که بروج آبی در چارت آنها غالب است متصور شد عبارتنداز: ملوانان، بازرگانان نوشیدنی، تجارت کشتیرانی، مهندس دریایی یا مهندس کشتی. این شخص در تجارت هایی مرتبط با شیمی ، نفت و در کل انواع مایعات می تواند باشد. آنها متفکران و فیلسوفان و هنرمندان خوبی هستند. آنها همچنین در حرفه هایی مرتبط با دامپروری که با لبنیات مرتبط باشد، غذا، معادنی که زیر آب هستند، ماهیگیری و … می توانند مشغول باشند.

بروج آتشی: بروج آتشی به شخص نشاط و سرزندگی و انرژی می بخشد، چنین افرادی دارای انرژی زیاد برای کار کردن و رفتن به سمت اهداف خود دارند و افرادی هستند که مبارز هستند این افراد هیچگاه دوست ندارند زیر دست دیگران کار کنند و همیشه دوست دارند اعتبار و جایگاه خود را داشته باشند . نبوغ و اصالت را نیز نشان می دهد. اشخاصی که این بروج در چارت تولدشان غالب است، عمدتا حرفه هایی مرتبط با آتش و فلزات رو انتخاب می کنند . آنها سربازان و مهندسان خوبی می شوند. جراحان عالی می توانند باشند. چون بروج آتشین ماجراجو هستند بنابراین کوهنوردان ، کاشفان یا جستجوگران، و حرفه های مشابه می تواند مناسب باشد. معمولا اگر بروج آتشین غالب باشد شخص به شغل های مهندس، مکانیک، سرباز یا نظامی، زرگر یا آهنگر، آرایشگر، قصاب، جراح، جستجوگر، سیاست مدار، رهبر اتحادیه کارگری، شغل هایی که با انجین (موتور) و اتوموبیل سر و کار دارند و حرفه های مشابه مشغول خواهد بود.

بروج خاکی: بروج خاکی نماد ثبات هستند، این باعث می شود شخص عملگرا ، روشمند ، احتیاط و مراقبت در کارها داشته باشد . این افراد برای مشاغل اداری و اجرایی مناسب هستند. آنها بروکرات های خوبی می شوند ( مامورهای دولتی) . آنها به عنوان یک تاجر تمایل دارند در کسب و کارهایی مثل: املاک، سیمان، کشاورزی، معدن و در  واقع کاری که ماهیت آن با زمین مرتبط باشد به کسب ثروت و پول بپردازند. بروج خاکی در مشاغلی مثل: مدیریت، خدمات عمرانی، اقتصاد، دارایی، ساختمان، کشاورزی، معدن، مواد غذایی که مستقیم از زمین به دست می آید، مبلمان یا مشاغلی که با چوب و الوار مرتبط هستند، اگر با راهو، کیتو، زحل یا مریخ ارتباط بگیرند مهندسان عمران خوبی می شوند.

بروج بادی: بروج بادی نشان دهنده ی روشنفکران است، شهود می دهد. این افراد آسترولوژرهای خوبی می شوند همچنین مشاور، وکیل و دانشمندهای خوبی نیز می توانند باشند. این افراد علاوه بر باهوش بودن و شهود داشتن، اهل عمل نیز هستند. آنها می توانند از نبوغ خود استفاده های خوبی بکنند. علائم بادی عموما فعالیت های ادبی و با اصالت را می تواند نشان دهد. آنها با استعداد، با اخلاص و علاقه مند به کارهای خیریه هستند. کارهای بزرگ بشر دوستانه معمولا توسط افرادی انجام می شود که بروج بادی در چارت آنها غالب است. اغلب اوقات خشمگین هستند و با وسواس و حسادت ماموریت خود در زندگی را بر عهده می گیرند. اغلب با فداکاری و وسواس و سخت کوشی شدید به ماموریت و هدفی که در زندگی دارند می رسند. این بروج مشاغلی مثل: کارهای بشردوستانه، نویسندگان، مولفین، حسابداران، شاعران، وکلا، سخنرانان، دانشمندان، خلبانان، هوانورد، آسترولوژر، فیلسوفان، روشنفکران، مشاوره به هرنوعی حتی مشاوره به مدیریت و … .

برای تبلیغات در برترین ها کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا