به این میگن لب روسی

سایت برترین ها

ژل به عنوان یکی از فرآورده های طبیعی شناخته شده که دارای ساختار های مختلفی مانند هیالورونیک می باشد. از تزریق ژل برای بهبود انحنای سطحی و همچنین حجم دهی به قسمت های مختلف پوست انسان استفاده می شود. نیاز است که بدانید، میزان ماندگاری ژل ها متغیر بوده و وابسته به ساختار ژل نیز می باشد. برخی از ژل های باکیفیت می توانند تا مدت دوسال نیز پایداری لازم را در صورت شما داشته باشند. اما برخی از ژل ها تنها به مدت 6 ماه بر روی پوست صورت شما ماندگار خواهند بود. بنابراین قبل از تزریق ژل نیاز است به این مسئله توجه ویژه ای را داشته باشید.

سخن پایانی

دکتر مریم شهسواری، یکی از بهترین متخصصان پوست و مو است که در مطب خود، خدمات تزریق ژل لب را به روش روسی را به خوبی ارائه می‌دهد. ایشان برای تزریق فیلر از روش‌های مدرن پزشکی استفاده کرده و متد پیشرفته‌ای را به کار می‌گیرد. در مطب دکتر مریم شهسواری، خدمات آرایشی بهداشتی نیز برای درمان اسکارهای جوش و تروما و خدمات جوانسازی پوست ارائه می‌گردد.
آدرس:
اقدسیه، جنب ایستگاه مترو اقدسیه، نبش خیابان لنگری، ساختمان اقدسیه، طبقه ۵، واحد ۲
شماره تماس:
0212279100309934242902
آیدی اینستاگرام: dr_maryamshahsavari

به این میگن لب روسی 1 نمونه کار تزریق ژل لب دکتر مریم شهسواری نمونه کار تزریق ژل لب دکتر مریم شهسواری 1 نمونه کار تزریق ژل لب دکتر مریم شهسواری 2 نمونه کار تزریق ژل لب دکتر مریم شهسواری 3 نمونه کار تزریق ژل لب دکتر مریم شهسواری 4

برای تبلیغات در برترین ها کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا