ساخت حلقه تزئینی روی درب

سایت برترین ها

برای ساخت حلقه تزئینی روی درب، می‌توانید از روش‌ها و مواد مختلف استفاده کنید. در زیر یک روش ساده برای ساخت حلقه تزئینی را توضیح می‌دهم:

مواد لازم:
1. یک حلقه پلاستیکی یا فلزی به اندازه مورد نظر شما
2. نخ یا روبان تزیینی (مانند نخ طلا یا روبان ساتن)
3. چسب گرم
4. قیچی

روش:
1. ابتدا حلقه پلاستیکی یا فلزی را انتخاب کنید. می‌توانید از حلقه‌های آماده استفاده کنید یا یک حلقه ساده از یک ماده مانند سیم پیچیده کنید و سپس آن را به شکل دایره ببندید.

2. نخ یا روبان تزیینی را برید. طول آن باید برای پیمانه دار شدن به اندازه کافی باشد و همچنین برای حلقه تزئینی روی درب، باید بتوانید آن را به طور کامل دور حلقه بپیچید. در صورت نیاز، چند قطعه از نخ یا روبان را با هم ترکیب کنید تا طول کافی داشته باشند.

3. آغاز کنید با قرار دادن یک قسمت از نخ یا روبان در حلقه و آن را با چسب گرم بچسبانید. از چسب گرم استفاده کنید تا اطمینان حاصل شود که نخ یا روبان به حلقه چسبیده و ثابت است.

4. حلقه را بچرخانید و نخ یا روبان را اطراف آن بپیچانید. در هر بار پیچاندن، نخ یا روبان را کشیده و به طور محکم در نقطه قبلی چسبانید. این روند را تا رسیدن به انتهای حلقه ادامه دهید.

5. وقتی به انتهای حلقه رسیدید، قسمت پایانی نخ یا روبان را به شکل کامل چسبانید تا جلوگیری از باز شدن حلقه.

6. قیچی را بگیرید و قسمت اضافه نخ یا روبان را از حلقه ببرید و نخ یا روبان را باقی بمانده را بچسبانید.

7. اگر می‌خواهید حلقه را بر روی درب بچسبانید، می‌توانید از یک نوار چسب دو طرفه استفاده کنید. نوار چسب را روی پشت حلقه قرار دهید و سپس حلقه را بر روی درب مورد نظر قرار دهید. در ادامه تعدادی عکس زیبا از ساخت حلقه تزئینی روی درب ببینید و ایده بگیرید.
برای تبلیغات در برترین ها کلیک کنید.
ساخت حلقه تزئینی روی درب با میوه کاج رنگی حلقه تزئینی روی درب حلقه تزئینی روی درب با میوه خشک حلقه تزئینی روی درب با میوه حلقه تزئینی روی درب با گل و برگ ساخت حلقه تزئینی روی درب حلقه تزئینی روی درب با کفش پاتیناژ حلقه تزئینی روی درب با میوه بلوط حلقه تزئینی روی درب با میوه خشک حلقه تزئینی روی درب با برگ کاج و ربان حلقه تزئینی روی درب با گل صورتی حلقه تزئینی روی درب با گل خشک حلقه تزئینی روی درب با کاموا حلقه تزئینی روی درب با گل حلقه تزئینی روی درب با فندق حلقه تزئینی روی درب با بلوط حلقه تزئینی روی درب رنگی حلقه تزئینی روی درب برای کریسمس حلقه تزئینی روی درب با خانه حلقه تزئینی روی درب با کاموا حلقه تزئینی روی درب با میوه حلقه تزئینی روی درب با میوه فندق حلقه تزئینی روی درب با شاپرک حلقه تزئینی روی درب با میوه کاج حلقه تزئینی روی درب با گل خشک حلقه تزئینی روی درب با گل خشک رنگی حلقه تزئینی روی درب با برگ کاج رنگی حلقه تزئینی روی درب با میوه کاج و میوه خشک حلقه تزئینی روی درب حلقه تزئینی روی درب با گل پنبه حلقه تزئینی روی درب با سرخابی حلقه تزئینی روی درب با صورتی حلقه تزئینی روی درب با گوی صورتی حلقه تزئینی روی درب با میوه انار حلقه تزئینی روی درب با گل خشک بنفش حلقه تزئینی روی درب با گل خشک صورتی حلقه تزئینی روی درب با میوه انجیر حلقه تزئینی روی درب با بلوط و فندق حلقه تزئینی روی درب با کاغذ کشی حلقه تزئینی روی درب با گوی رنگی حلقه تزئینی روی درب با گل خشک سبز و سفید حلقه تزئینی روی درب نارنجی حلقه تزئینی روی درب سرخابی حلقه تزئینی روی درب صورتی حلقه تزئینی روی درب شیک حلقه تزئینی روی درب مدل جدیدبرای تبلیغات در برترین ها کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا