5 مدل از بهترین برندهای رژ لب بدون سرب

سایت برترین ها

برخی از رژ لب ها حاوی فلزات خطرناک و مواد مضری هستند که علاوه بر آسیب رساندن به پوست باعث بروز بیماری هایی مانند سرطان سینه، فشار خون بالا، بیماری های قلبی، ناباروری و … می شوند. از این رو توصیه می شود از خرید رژ لب های حاوی سرب، آلومینیوم، کادمیوم، کروم، منگنز، پارابن و سایر مواد نگهدارنده خودداری کنید. در ادامه با معرفی برترین رژ لب های مایع بدون سرب با ما همراه باشید.

مای مدل لومینوس

رژ لب های براق یکی از بهترین انتخاب ها برای آرایش شب و آرایش در فصل های گرم سال در میان لوازم آرایش مای هستند. رژلب های بی رنگ براق جلوه‌ای بسیار زیبا به رنگ طبیعی لب شما می‌دهند. یک رژ لب مایع خوب مانند رژ لب مایع لومینوس مای باید ضمن براق کردن لب، باعث خشکی آن نشده و رنگ آن ماندگاری بالایی روی لب شما داشته باشد.

مای مدل لومینوس

Velvet Matt شون مدل

رژلب‌ های طبیعی با هدیه دادن رنگین کمانی از رنگ‌های طبیعی و زیبا، چهره شما را زیباتر کرده و از لب‌های شما در برابر آسیب‌های محیطی محافظت می‌کنند. رژلب های مایع از ماندگاری بالاتری نسبت به جامد برخوردار هستند. رژ لب مایع مات ولوت شون (Velvet Matt Lip Gloss) با استفاده از عصاره هسته انگور به لب‌های شما رطوبت رسانی کرده و از چین و چروک شدن پوست لب جلوگیری می‌کند. این رژ لب دارای 8 رنگ مات جذاب و گیاهی است. این رژلب بافتی نرم و مخملی دارد و لب‌های شما را زیبا و جوان می‌کند.

Velvet Matt شون مدل

کالیستا مدل Vivid Shilne

رژلب مایع ویوید شاین کالیستا (vivid shine) از دسته رژ لب های مایع کالیستا است که به لب‌‌ها درخشش و جلوه زیبایی می‌بخشد. این رژ لب همچنین از دسته رژ لب‌های براق محسوب می‌شود که در بین رژ لب‌های مایع براق، یک پیشنهاد بی‌نظیر برای خانم‌‌ها است. رژلب مایع براق ویوید شاین دارای طیف رنگی متشکل از ۸ رنگ جذاب است.

در ترکیبات لیپ گلاس ویوید شاین کالیستا از موم عسل بهره برده شده است. موم عسل به ترمیم پوست لب های آسیب دیده ناشی از خشکی کمک می‌کند.
این رژ لب کالیستا با انعکاس نور لب‌های شما را براق و درخشان می‌کند.
رژلب مایع ویوید شاین کالیستا با پوشش یکنواخت، جلوه زیبایی به لب‌های شما می‌دهد.

کالیستا مدل Vivid Shilne

این لی مدل Wild Rose

رژ لب های جامد این لی دارای 19 رنگ طبیعی و زیبا می باشند. این رژ لب ها با ساختاری سبک و لطیف رطوبت فوق العاده ای به لب ها می دهند و از ایجاد خشکی و پوسته پوسته شدن لب ها جلوگیری می کنند. رژ لب های این لی فاقد سرب می باشند و از مرغوب ترین مواد موثره تهیه شده اند. ساختار ویژ ه این رژ لب ها لطافت و نرمی خاصی به لب ها می بخشد و رنگی بسیار طبیعی و پوششی مناسب بر روی لب ها ایجاد می کند که به مدت طولانی ماندگار خواهد بود.
ایجاد رنگی زیبا و طبیعی بر روی لب ها
دارای پوشش کامل با ماندگاری طولانی
فاقد سرب و مواد آلرژی زا
دارای مواد مرطوب کننده جهت حفظ رطوبت لب ها

این لی مدل Wild Rose

رژ لب مایع گلدن رز

گلدن رز یکی از مشهورترین و قدیمی‌ترین عرضه کننده‌های لوازم آرایشی بهداشتی است که هدف آن از توزیع محصولات در سراسر جهان، قسمت مناسب و کیفیت بالای آن است. این برند معتبر در کشور ترکیه فعالیت کرده و زیرمجموعه برند معروف ارکول است. شرکت ارکول با هدف توزیع گسترده لوازم آرایشی در ترکیه تشکیل شده و با ثبت برندهای گلدن رز،امیلی، دایانا، کلاسیک و میس سلن به شهرت جهانی رسیده است. گلدن رز در سال 1983 میلادی تاسیس شده و در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی پیشرو بوده است. این برند آرایشی محصولات متنوعی از جمله کرم پودر، رژگونه، ریمل مژه و ابرو، سایه چشم، پودر فیکساتور، مداد چشم، بالم لب و لاک ناخن را تولید و به سراسر جهان عرضه کرده است. تولیدات گلدن رز با تنوع بالا و رنگ بندی کامل توانسته تمام سلیقه‌ها را پوشش داده و یکی از پرفروش‌ترین برندهای آرایشی در ایران به شمار می‌آید. گلدن رز یکی از پنج تولید کننده برتر لاک ناخن در جهان است که صادرات محصولات خود را به به بیش از نود کشور عرضه کرده است.

رژ لب مایع گلدن رز

میبلین مدل Vivid Matt

محصولات میبلین و استفاده سریع و راحت از آن باعث شد تا این برند جزو اولین لوازم‌‌های میکاپ مدرن در بین خانم‌ها در نظر گرفته شود. بعد از مدتی خرید محصولات برند میبلین مورد توجه بسیاری از خانم‌ها قرار گرفت. به طوری که برای خرید محصولات برند Maybelline در پشت در مغازه‌های لوازم میکاپ صف می‌بستند. همین ویژگی باعث شد تا کمپانی میبلین بتواند سهم زیادی از بازار رقابتی لوازم میکاپ را در دست بگیرد. عکس مارک میبلین در کنار سادگی و ظرافت، زیبا و چشمگیر است و نظر افراد مختلف را جلب می‌کند.

میبلین مدل Vivid Matt

رژ مایع فلورمار

رژ مایع فلورمار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا