6 نکته ساده برای مانیکور ناخن شیک در خانه

سایت برترین ها

لوازم خود را جمع آوری کنید 

ابتدا به یک سوهان ناخن با کیفیت خوب، یک بافر ناخن و مقداری روغن کوتیکول نیاز دارید. اگر ناخن های ضعیف یا شکننده ای دارید، پوشش تقویت کننده نیز کمک کننده خوبی است.
برای تبلیغ در برترین ها کلیک کنید.

با یک تمیز کردن ناخن شروع کنید

لاک ناخن قدیمی را پاک کنید و مطمئن شوید که ناخن هایتان تمیز و خشک هستند. یک پاک کننده لاک ناخن می تواند به پاک شدن ناخن هایتان هر گونه روغن کمک کند.

این نکات را کوتاه کنید

اگر ناخن‌های شما بسیار بلند هستند، ممکن است بخواهید ابتدا آنها را کوتاه کنید تا فرآیند سوهان کردن برای شما راحت تر باشد. از ناخن گیر برای کوتاه کردن آنها به اندازه دلخواه خود استفاده کنید، اما به یاد داشته باشید، ناخن های مدل گلدانی وقتی کمی بلندتر باشند زیباتر به نظر می رسند.

کناره های ناخن را شکل دهید 

با سوهان زدن کناره های ناخن خود به شکل بادامی شروع کنید. هدف این است که یک زاویه ملایم از کنار ناخن خود تا نوک ناخن ایجاد کنید و به تدریج عرض آن را باریک کنید. برای این مرحله وقت بگذارید. زیرا سوهان کشیدن ناخن بلند راحت تر از فرم دهی با ناخن های کوتاه است.

فرم دهی را کامل کنید

حالا نوک ناخن های خود را سوهان بزنید تا یک لبه صاف و صاف ایجاد کنید. این کار به ناخن شما شکل بادامی مانند را می دهد.

سفت و صاف

هنگامی که شکل ناخن ایجاد شد، از یک بافر برای صاف کردن لبه های ناصاف استفاده کنید. این کار همچنین ناخن های شما را برای لاک زدن آماده می کند و باعث می شود تا نرمی و لطافت بیشتری داشته باشید.

مراقبت از کوتیکول

با استفاده از روغن کوتیکول برای آبرسانی و تغذیه ناخن هایتان کار را به پایان برسانید. این گام کوچک همه تفاوت است که وقتی ناخن هایتان را در خانه و یا در سالن زیبایی درست می کنید.

نکته ویژه برای مخاطبین برترین ها:

اگر از مهارت های خود مطمئن نیستید، می توانید شکل مورد نظر خود را از قبل با یک مداد خط چشم سفید ترسیم کنید. این به عنوان یک راهنمای آسان برای فرم دهی زیبا برای ناخن هایتان است.

13 ایده ناخن با طیف رنگی برای پاییز

13 ایده ناخن با طیف رنگی برای پاییز ایده ناخن با طیف رنگی برای پاییز ناخن با طیف رنگی ناخن با طیف رنگی پاییزی ناخن با طیف رنگی صورتی چرک فرنچ ناخن با طیف رنگی ناخن با طیف رنگی کرم قهوه ای ناخن با طیف رنگی نارنجی ناخن با طیف رنگی کرم فرنچ ناخن با طیف رنگی کرم مانیکور ناخن با طیف رنگی فرنچ ناخن با طیف رنگی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا