6 مدل کابینت ترند 2024

سایت برترین ها

کابینت هایی که امسال ترند شده اند ساخت کمپانی MasterBrand می باشند که از استقبال بسیار خوبی از سمت طراحان دکوراسیون قرار کرفته است.

استفانی پیرس، مدیر طراحی و گرایش های این برند، ما را در مورد آنچه که در حال حاضر در کابینت محبوب است راهنمایی کرده تا بتوانید مطابق با آن نوسازی آشپزخانه بعدی خود را شروع نمایید.

مواردی که در این طراحی ها وجود دارند شاید خارق العاده نباشند اما این طراحی ها با توجه به سادگی و زیبایی آن ها در صنعت مد دکوراسیون منزل ماندگارند.

با ما در برترین ها همراه باشید تا بدانید اکنون چه چیزهایی در طراحی آشپزخانه ترند است.

طراحی کابینت های طرح چوب

طراحی کابینت های طرح چوب

یکی از گرایش‌های بزرگی که در طراحی می‌بینیم، رنگ قهوه‌ای و به‌ ویژه چوب‌های ارگانیک بدون رنگ است. استفاده از چوب در اتاق ها از طریق پوشش دیوار و در مبلمان از گونه های مختلف استفاده می شود، زیرا گرما و بافت ارگانیک را به محیط اضافه می کند. به گفته مستربند، “محبوبیت بافت های چوب در حال افزایش است، زیرا طراحان و مردم از زیبایی شناسی الهام گرفته از طبیعت استقبال می کنند.” اما دیدن دوباره کابینت های آشپزخانه رنگ نشده کمی تعجب آور است! امروزه ما به هر چیزی جز چوب در آشپزخانه عادت کرده ایم، به خصوص به این دلیل که اگر مواد مناسب انتخاب نشود، اغلب می تواند قدیمی به نظر برسد. برای اطمینان از شیک بودن انتخابتان، روکش‌های چوبی سبک‌تر مانند چوب‌های طبیعی سفید شده و بلوط سفید را با رنگ روشن یا طبیعی انتخاب کنید.

کابینت های خامه‌ای و مایل به سفید

این مدل و رنگ کابینت با همه محیط ها سازگار است و به همه رنگ و مدل خانه ای هماهنگ می شود.

کابینت های خامه‌ای و مایل به سفید

%40 آشپزخانه های بازسازی شده از این رنگ کلاسیک استفاده می کنند. فقط این که دیگر به سمت سفیدی روشن نمی رویم. رنگ سفید، شفاف و تمیز به نظر می رسد، اما جذاب به نظر نمی‌رسد، از آنجایی که آشپزخانه قلب خانه می باشد انتخاب رنگ آن بسیار مهم است. مردم اکنون رنگ‌های گرم‌تری مانند رنگ های کرم و مایل به سفید را انتخاب می‌کنند و آن‌ها را با چوب ترکیب می‌کنند تا حال و هوای دنج‌تری داشته باشند.

کابینت با ته رنگ نارنجی و قرمز

کابینت با ته رنگ نارنجی و قرمز

کابینت های سفید آشپزخانه هنوز هم به نوعی استفاده می شوند. در بیشتر مواقع وقتی صحبت از رنگ های گرم شد، رنگ های قرمز و نارنجی به آرامی در کابینت های چوبی آشپزخانه نفوذ می کنند. (این علاوه بر چوب های روشنی که قبلاً ذکر کردیم.) این روندی است که از منظر طراحی منطقی به نظر می رسد – رنگ های خاکی مانند خاک رس  مایل به قرمز چند سالی است که سر و صدای زیادی به پا کرده اند، بنابراین طبیعی است که از آن رنگ های مایل به قرمز استفاده بیشتری می شود.

«رنگ‌های قرمز نارنجی گرم بر روی دیوارها، مبلمان و دکور به فضای داخلی منزل وآشپزخانه عمق و شخصیت می‌بخشند و یک نقطه کانونی بصری ارائه می‌کند که چشم‌ها را به سمت خود جلب می کند.

کابینت های با ترکیب رنگ خنثی

کابینت های با ترکیب رنگ خنثی

کابینت‌های با رنگ های خنثی و متضاد با محیط اطراف هنوز هم رایج هستند و احتمالاً برای مدتی در این صنعت ترند می باشند – این یک راه آسان برای ترکیب رنگ به فضا بدون زیاده‌روی است!  46 درصد از صاحبان خانه ها ترکیب رنگ را در آشپزخانه های خود ترجیح می دهند. “بیشتر آن ها رنگ کابینت  متضاد برای قسمت جزیره آشپزخانه را انتخاب می کنند که از رنگ کابینت های اصلی تا حدی جدا شود.” طزراحان معمولا به رنگ‌های خاکی، خنثی و خاکستری های رنگی روی می‌آورند که محبوب‌ترین این انتخاب‌ها آبی، خاکستری، مشکی و قهوه‌ای گرم است.

کابینت های با سبک های مدرن-سنتی

کابینت های با سبک های مدرن-سنتی

معمولا مردم ایده هایی که تعادل بین سبک های قدیم و جدید ایجاد می کنند را دوست دارند.
سبک‌های کابینت جذابی که می‌بینید مدرن با استفاده کمی از طرح های سنتی و سنتی مدرن هستند. برای افرادی که نمی خواهند به طور کامل فقط از یک سبک استفاده کنند، هماهنگی خوبی ایجاد می کند. طراحی مدرن در حال حاضر هنوز در آشپزخانه ها داغ است، اما «صاحبان خانه و طراحان معمولا سبک های طراحی را با هم ترکیب می کنند تا از نظر زیبایی شناسی، عملکرد را در آشپزخانه ها متعادل کنند. این سبک‌ها پایه‌ای ایده‌آل برای ایجاد فضاهای شخصی‌سازی شده‌اند که هم مدرنیته و هم ظرافت جاودانه را ارائه می‌کنند.»

استفاده از جزیره در آشپزخانه به جای میز ناهارخوری

استفاده از جزیره در آشپزخانه به جای میز ناهارخوری

جای تعجب نیست که جزایر آشپزخانه هنوز محبوب هستند. واقعاً شگفت‌انگیز است که جزایر آشپزخانه اکنون به طور کامل جایگزین میزهای غذاخوری در بسیاری از خانه‌ها شده‌اند. هشتاد و سه درصد از طراحی هایی که مورد بررسی قرار گرفتند، این کابینت ها را در پروژه ها انجام داده اند. به طور کلی افراد به دنبال کابینت ها و فضاهای چندمنظوره بیشتری در خانه‌های خود هستند – جزایر فضای بیشتری برای آماده‌سازی غذا به همراه دارند. و همچنین علاوه بر همه این ها، جزیره ها به عنوان میز ناهار خوری خانوادگی جدید استفاده می شوند.

منبع: realsimple

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا