6 روش ساده برای لوکس تر جلوه دادن اتاق خواب

سایت برترین ها

ما از مجموعه‌ای از طراحان داخلی خواسته‌ایم ایده‌های تزیینی مورد علاقه و آسان خود را برای یک فضای خواب مجلل به اشتراک بگذارند – و نگران نباشید، این تغییرات هزینه زیادی ندارند.

راه‌های ساده ما برای لوکس‌تر جلوه دادن اتاق خواب می‌تواند به ایجاد کیفیتی لوکس و هتل‌ مانند در فضای خواب شما کمک کند، و اتاق را به زیباتر، شیک‌تر و گران‌تر جلوه دهد.

هنگام ایجاد یک اتاق خواب لوکس، همیشه لازم نیست بودجه زیادی داشته باشید، گاهی اوقات کوچکترین و ساده ترین تغییرات می تواند تأثیر شگفت انگیزی داشته باشد.

از قدرت یک اثر هنری زیبا گرفته تا انتخاب دقیق روتختی و رنگ مناسب اتاق، روندهای دکوری خلاقانه و آسان بسیاری وجود دارد که می تواند خانه شما را مجلل تر جلوه دهد – این شش ایده مورد علاقه ما برای ایجاد یک اتاق خواب زیبا است.

برای تبلیغ در برترین ها کلیک کنید.

با این شش ایده ساده تزیینی اتاق خواب خود را لوکس کنید

اتاق خواب فضایی عمیقا شخصی که در آن استراحت می کنیم و انرژی می گیریم، چه کسی نمی خواهد که اتاق خوابش به طرز شگفت انگیزی لوکس باشد؟

چه بزرگ و جسور و چه ظریف و مینیمال، انتخاب رنگ اتاق خواب که شما را سرشار از شادی و راحتی می کند تنها باعث می شود اتاق خواب شما جذاب تر و مجلل تر شود.

گائل دادلی، متخصص رنگ و بنیانگذار GLDESIGN می گوید: «نخستین چیزی که وقتی وارد هر اتاق خوابی می شوم متوجه می شوم، رنگ است. برای من، انتخاب رنگ‌ اتاق خواب باید از رنگ های خنثی، سفیدها و پالت رنگ های ملایم استفاده شود. طیف رنگ‌های غروب خورشید نیز راهی زیبا برای افزودن حس لوکس و احساس اینکه در تمام طول سال در تعطیلات هستید را به شما می دهد. علاوه بر این، رنگ های آسمان واقعا جذاب هستند و همیشه حس گرما و راحتی را ایجاد می کند. از رنگ هلویی گرفته تا سرخ، این رنگ ها به اتاق شما گرما می بخشید.

در این اتاق خواب صورتی که توسط Gunter & Co طراحی شده است، سرتخت آبی مخملی نقطه تضاد شیکی را در فضای صورتی ایجاد می کند و تعادل ظریفی بین رنگ های گرم و سرد برقرار می کند. پالت رنگ صورتی تونال پس از آن از طریق آثار هنری و ملافه‌هایی که به طور متفکرانه در نظر گرفته شده است، بیشتر می‌شود و ظاهری مجلل ایجاد می‌کند که کاملاً هماهنگ و کاملاً فکر شده است.

اتاق خواب لوکس

گائل دادلی، متخصص رنگ، طراح داخلی و بنیانگذار GLDESIGN

گائل دادلی موسس و مدیر خلاق GLDESIGN، یک شرکت طراحی داخلی مستقر در شهرستان فیرفیلد، کانکتیکات است. گیل و تیم GLDESIGN با الهام از طراحی ها، نقاشی و کارتون های دوران کودکی خود در فرانسه، سواحل نیوانگلند، کالیفرنیا دریمز و پاستل های فلوریدا، ساحل زندگی را در خانه هر مشتری می بافند.

بافت کودکانه

متیو ویلیامسون، طراح داخلی

متیو ویلیامسون یک طراح داخلی بریتانیایی برنده جوایز است که عمدتاً به دلیل استفاده منحصر به فرد از الگو و رنگ شناخته شده است. متیو در کنار مجموعه طراحی مسکونی و تجاری رو به رشد خود، مجموعه‌ای از مجموعه‌های لوازم خانگی را با همکاری John Lewis، Pooky، Roome London، Obeetee و غیره راه‌اندازی کرده است.

طراحی داخلی اتاق خواب

انتخاب روتختی زیبا

گائل دادلی، طراح داخلی می‌گوید: «تخت معمولاً نقطه کانونی اصلی اتاق خواب است، بنابراین اگر می‌خواهید ملافه‌هایتان مجلل به نظر برسد – با بالش‌های مخملی، یک تخته سر زیبا و یک یا دو بالش تزئینی (کوسن) عالی که اتاق را زیبا می کند و هارمونی خاصی ایجاد می کند. من عاشق ملحفه‌های سفید هستم که باعث می‌شود احساس کنم در اتاق هتل مجلل هستم. با این کوسن مخملی مقداری رنگ و بافت زیبا به تخت خود اضافه کنید.

انتخاب روتختی زیبا

برای تبلیغ در برترین ها کلیک کنید.

یک اتاق خواب شیک و بدون آشفتگی

یک اتاق خواب نامرتب نه تنها می تواند بر ظاهر و احساس شما تأثیر بگذارد، بلکه می تواند بر خواب شما نیز تأثیر بگذارد و اغلب یکی از نامرتب ترین مناطق هستند. برای داشتن ظاهری مجلل تر که خواب و آرامش را افزایش می دهد، به دنبال ایجاد یک میز کنار تخت مرتب، کارآمد و بدون شلوغی باشید.

طراح Gaelle Dudley می‌گوید: وقتی صحبت از طراحی اتاق خواب می‌شود، انتخاب رومیزی مناسب بسیار مهم است. زمانی که میز مناسبی را متناسب با نیاز خود انتخاب می کنید، به برنامه روتین قبل از خواب خود فکر کنید. آیا شما کتاب خوان هستید که ممکن است برای بیش از دو یا سه کتاب در کنار تخت نیاز داشته باشید؟ آیا به شارژر گوشی یا ساعت زنگ دار نیاز دارید؟ مهمتر از همه، مطمئن شوید که همه چیز از نظر بصری جذاب است. به هم ریختگی های غیر ضروری را در کشو پنهان کنید و اقلام کوچک را در یک سینی زیبا قرار دهید. مرتب نگه داشتن همه چیز بهترین راه برای لوکس تر، تمیزتر و جذاب تر جلوه دادن اتاق است.

اتاق خواب منظم

اضافه کردن لوازم تزئینی

همانطور که طراح کریستینا خرسونسکی توضیح می دهد، از تزئین با قاب های هنری گرفته تا آوردن بهترین گیاهان مناسب برای فضای داخلی، زیور آلات و فرش های اتاق خواب، این لوازم تزئینی می توانند اتاق خواب شما را مجلل تر و ارتباط با سبک شخصی شما را ایجاد کنند.

اقلام ساده ای مانند یک گیاه به شکل منحصر به فرد یا دسته گل در یک گلدان رنگارنگ روی میز خواب شما می توانند این حس اتاق خواب را به سبک طراحان القا کنند. وجود چیزی زنده در اتاق خواب برای روحیه ما ضروری است، گل های هفتگی یا یک گیاه آپارتمانی ثابت، وجود مقداری سبزه در اتاق خواب بیش از آنچه که حتی تصورش را بکنیم، به ما آرامش می دهد.

اضافه کردن لوازم تزئینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا