5 ترند کفش پاییزی

سایت برترین ها

پاییز در راه است و من می‌تونیم از این سرمای هوا خوشحال باشم – در حالی که پوشیدن ژاکت‌های پشمی و گرم مورد علاقه‌ هممون در کمد لباس پاییزیمون قرار دارد. کفش های پاییزی هم بسیار مهم هستن و باید جایگاه ویژه ای در استایل ما داشته باشند و علاوه بر آن از آنجایی که پا قلب دوم انسان هست باید به راحتی کفش نیز اهمیت داد.

اکثر ما عاشق کفش های ساق بلند هستیم، اما این روزها می توانیم حداکثر تا چند ساعت آنها را بپوشیم – به همین دلیل است که دیدن کفش های تخت، گیوه ای، پاشنه های 2 سانتی در رده محبوب ترین کفش های پاییزی قرار دارند. بنابراین با متخصصان پا صحبت کردیم تا توصیه های آنها را دریافت بشنویم تا بتونیم بهترین کفش های پاییزی را از نظر زیبایی و راحتی به شما معرفی کنیم.

کفش پاشنه بچه گربه ای نوک تیز

در این فصل، کفش‌های پاشنه گربه‌ای در هر شکلی، از چکمه‌ها گرفته تا کفش‌های نوک باریک، جایگاه ویژه ای دارند – و اغلب راحت‌تر از کفش‌های تخت هستند. پارک به اشتراک می‌گذارد: «ما این کفش را «انعطاف‌پذیر» می‌نامیم، کفشی که بیش از حد انعطاف‌پذیر و نرم است، در عین حال که زیبا به نظر می‌رسد و  منجر به درد و خستگی پس از ساعت طولانی و تحمل وزن نمی‌شود. “کمی پاشنه در کفش ها حتی به اندازه نیم اینچ، کشش در کف پا و تاندون آشیل را نسبت به یک کفش تخت و صاف کاهش می دهد.” امسال این کفش های به اصلاح پاشنه گربه ای بسیار ترند شده اند.

Pointed-Toe Kitten Heels Pointed-Toe Kitten Heels

کفش های پاپیون دار

ما هنوز هم از دوران کودکی ام رویای کفش های پاپیونی را می بینیم، زیرا اکثر ما از این مدل کفش در دوران کودکی داشته ایم ، کفش‌های تزئین شده با پاپیون امروزی مظهر زیبایی و آرامش هستند و قطعاً می‌توانید کفش‌های پاییزه راحت با یک پاپیون پیدا کنید. همانطور که در جستجوی کفش‌های آراسته شده با پاپیون هستیم که مناسب استایل ما باشد، همه ما می‌توانیم با یک جفت بند ساتنی یا مخملی نیز این پاپیون های زیبا را بر روی کفش ها ببندیم.

کفش های پاپیون دار کفش های پاپیون دار کفش های پاپیون دار

کفش های مری جینز

کفش های مری جینز که دوباره ترند شدند. هنگام خرید، حتماً جای بند و سگک و همچنین ارتفاع پاشنه را در نظر بگیرید تا در نهایت کفش پاییزی ترند خریداری کنید که پشیمان نشوید.

کفش های مری جینز کفش های مری جینز

چکمه های تا روی زانو

چکمه های بالای زانو (که به آن چکمه های تا ران نیز می گویند) هرگز از مد نمی افتند. هنگامی که یک جفت بوت جدید تا زانو به کفش های خود اضافه می کنید، استایل هایی با بوت های زیپ دار را توصیه می کیم، زیرا این مدل ها باعث می شوند که چکمه ها را، راحت تر به پا کنید. همچنین توصیه می شود که قابلیت تنظیم در بالا داشته باشد، زیرا دور ران هر فرد متفاوت است.

چکمه های تا روی زانو چکمه های تا روی زانو

کفش های لژ دار

کفش های لژ دار هرگز  از مد نمی‌افتند و ارتفاع آنها معمولاً بین 4 تا 10 سانت است – بنابراین برای یافتن کفشی که سلیقه شما باشد، گزینه‌های زیادی دارید. اگر می‌خواهید برای مدت طولانی راه بروید یا بایستید یا می‌ خواهید روی چمن‌ها یا سطوح ناهموار قدم بزنید، کفش های با پاشنه لژ دار را توصیه می‌کنیم.

کفش های لژ دار

کفش های لژ دار

برای تبلیغ در برترین ها کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا