20 ایده ناخن برای پاییز و فراتر از آن

سایت برترین ها

با تاریک شدن هوا در فصل پاییز برای اینکه روحیه خود را حفظ کنید مب توانید با استفاده از رنگ های گرم برای ناخن هایتان استفاده کنید. ما با الهام گرفتن از نکات شیک پاییزی که از استایل فرانسوی و شاخ و برگ پاییزی و … طراحی های زیبایی را برای شما جمع آوری کرده ایم.

چه ناخن های کوتاه و کلاسیک را ترجیح دهید یا طراحی برای ناخن‌های بلند با طرح های شلوغ، چیزی در این بلاگ پیدا خواهید کرد. الهامات زیادی در رنگ های گرم و خاکی مرتبط با پاییز وجود دارد – قرمزهای تیره، قهوه ای، کرم، سبز، بنفش، و نود. آن رنگ‌ها را با تکنیک‌هایی مانند امبره و تصاویری که با دست طراحی می شوند، در کنار هم قرار دهید تا زیبایی را برای دستانتان به ارمغان بیاورید. برای تبلیغات در برترین ها کلیک کنید.
20 ایده ناخن برای پاییز و فراتر از آن 20 ایده ناخن برای پاییز با رنگ های گرم 20 ایده ناخن برای پاییز طراحی ناخن نارنجی طراحی ناخن بنفش طراحی ناخن پاییزی طراحی ناخن نارنجی طلایی طراحی ناخن کرم قهوه ای طراحی ناخن چهارخونه قهوه ای طراحی ناخن فرنچ طرح دار طراحی ناخن پاییزی سبز طراحی ناخن نارنجی کرم طراحی ناخن مسی طراحی ناخن بوهمی طراحی ناخن نارنجی طراحی ناخن پاییزی نارنجی قهوه ای طراحی ناخن کرم نارنجی طراحی ناخن آمبره نارنجی طراحی ناخن آمبره قهوه ای طراحی ناخن خردلی

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا