15 طرح ناخن کهکشانی تیره

طرح های شیک آسمانی

سایت برترین ها

همانطور که هوا سردتر می شود، به نظر درست می رسد که لاک های پاستلی را باید با چیزی کمی اسرارآمیزتر مانند زرق و برق زیبای یک ژلیش کهکشانی تیره کنار بگذاریم. این ترند ناخن بیش از 40 میلیون بازدید در TikTok دارد، این طرح ناخن هاینان  را مانند یک عکس واقعی از فضا نشان می‌دهند.

رنگ ناخن‌های تیره کهکشانی از مشکی و آبی تیره تا بنفش، قرمز و حتی سبز پررنگ متغیر است. اگر می‌توانید رنگ‌های آسمان شب را تصور کنید – و یا عکس شناور در یک سحابی دور – آن‌وقت این طرح برای شما مناسب است.

طرح ناخن کهکشانی تیره طرح ناخن کهکشانی ناخن کهکشانی تیره طرح ناخن کهکشانی روشن طرح ناخن کهکشانی با شاین زیاد طرح ناخن کهکشانی مشکی

برای اجرای رنگ‌های پر زرق و برق کهکشانی، به دنبال طرح تمام مشکی بروید و سپس زرق و برق های با رنگ روشن به طور مثال رنگ نقره ای و یا  بنفش را به نوک انگشتان خود اضافه کنید. سپس، می‌توانید با طرح بازی کنید –  شکل‌های سایه‌دار را در وسط ناخن خود بکشید- یا اجازه دهید شاین های سر ناخن به صورت آمبره روی بقیه ناخنتان ادامه پیدا کند. نتیجه نهایی درست شبیه به عمیق ترین نقاط فضا خواهد بود.

طرح ناخن کهکشانی بنفش طرح کهکشانی تیره طرح ناخن کهکشانی بنفش مشکی طراح ناخن کهکشانی طرح ناخن کهکشانی سبز تیره طرح ناخن کهکشانی آبی بنفش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا