10 ناهار با پروتئین بالا در سه مرحله

سایت برترین ها

با دستور العمل های خوشمزه و پروتئینی ما که می توانید به آسانی با 3 شماره  ناهار خود را آماده کنید. این غذاهای ساده سه مرحله ای نه تنها خوشمزه هستند، بلکه حاوی حداقل 15 گرم پروتئین در هر وعده هستند، بنابراین می توانید برای مدت طولانی تری احساس سیری و رضایت داشته باشید. ناهارهایی مانند ساندویچ کاپرز و کاسه غلات، سوشی، ماهی سالمون، گزینه‌های سریع و خوشمزه‌ای برای یک عصرانه بدون دردسر و مغذی هستند.

برای تبلیغ در برترین ها کلیک کنید.

ساندویچ کاپرز

این ساندویچ کاپرز تازه از ریحان و دلچسب از نان چاپاتا است. گوجه فرنگی خشک شده طعم بهتری به ساندویچ می دهد. روی نان را با یک لایه برگ ریحان و با استفاده از نان برشته کمک می کند تا در صورت نیاز به تهیه ساندویچ چند ساعت زود تر از زمان ناهار، ساندویچتون خیس نشود.

سالاد مرغ و کینوا

مواد اولیه از قبل پخته شده و ساده را به یک وعده غذایی خوشمزه، با فیبر بالا و پروتئین فراوان تبدیل کنید تا احساس رضایت داشته باشید.

سالاد مرغ و کینوا

تاکوی مرغ ریش ریش شده

این دستور پخت تاکو یک انتخاب عالی برای شام وسط هفته است. به جای گوشت گاو، از ران مرغ  بدون استخوان استفاده می کنیم و برای اینکه کار را برای شما راحت تر کنیم، فیله را در آرام پز پخته می شود، بنابراین می توانید آن را صبح آماده کنید و به خانه بیایید و یک غذای لذیذ داشته باشید.

تاکوی مرغ ریش ریش شده

ساندویچ آووکادو، گوجه و مرغ

در این دستور ساندویچ مرغ سالم، آووکادو له می شود تا یک پخش خامه ای سالم ایجاد شود.

ساندویچ آووکادو، گوجه و مرغ

سبزیجات خرد شده با سس گوجه فرنگی

جیکاما یک ریشه ترد و شیرین مثل سیب زمینی است که یکی از حبوبات بومی آمریکای مرکزی است. اگر آن را در این سالاد دوست دارید، سعی کنید این ماده غذایی را در غذاهای دیگه هم استفاده کنید.

سبزیجات خرد شده با سس گوجه فرنگی

لقمه لوبیا سیاه – آووکادو

ماست ساده یک پایه عالی برای سس است. ترکیب آن با سالسا یک راه آسان برای اضافه کردن طعم به کنسرو لوبیا سیاه است. همچنین برای تقویت طعم  از گشنیز و پنیر فلفلی کمی تند استفاده کنید، این ایده ناهار سالم و پنج دقیقه ای طعم عالی دارد.

لقمه لوبیا سیاه - آووکادو

کاسه دانه سوشی و سالمون

با این دستور العمل کاسه غلات، تمام طعم های خوشمزه سوشی را بدون اتلاف وقت دریافت کنید. تنها چیزی که نیاز دارید 15 دقیقه وقت است تا این شام سالم را روی میز قرار دهید یا آن را برای ناهار در محل کار نوش جان کنید.

کاسه دانه سوشی و سالمون

لقمه گوشت با لیمو-هالاپینو اسلاو

کتلت گوشت و سالاد کلم از وعده‌های غذایی عالی، این ناهار برای دورهمی های ساده پیشنهاد می شود.

لقمه گوشت با لیمو-هالاپینو اسلاو

کوفته بوقلمون و پنیر فتا

این ناهار آسان از طعم های مدیترانه ای از جمله پنیر فتا، هوموس و خیار الهام گرفته شده است. کوفته بوقلمون در کنار سس ماست و شوید خانگی آغشته می شود، اما سس رنچ نیز در کنار این غذا طعم خوبی ایجاد می کند.

کوفته بوقلمون و نان فتا

ناهار کوفته بوقلمون

درست کردن لقمه در صبح زود به خصوص اگر کوفته ها را از شب قبل درست کرده باشید سریع آماده می شود! یک لایه پنیر خامه‌ای زده شده مانعی ایجاد می‌کند که از خیس شدن نان جلوگیری کند – حتی اگر آن را از شب قبل درست کرده باشید.

ناهار کوفته بوقلمون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا