آموزش یک شغل پر درآمد برای خانم ها

سایت برترین ها

هایفو یا HIFU مخفف واژه‌ی انگلیسی High-Intensity Focused Ultrasound به معنای «امواج متمرکز فراصوت با شدت بالا» است. هایفو یکی از روش‌های نسبتاً جدید در درمان‌های زیبایی برای سفت کردن و لیفتینگ پوست است که بدون درد و غیرتهاجمی بوده و می‌تواند جایگزین لیفت صورت شود.

آکادمی تخصصی پوست و مو زیبایی گود اسکین بهترین مرکز برای پاکسازی پوست در غرب تهران است که میتواند شما را در داشتن پوست صاف و بدون لک و آکنه یاری کند.

آدرس:بلوار اصلی سعادت آباد، حق طلب غربی (٢٦)، پلاک ٣١
۰۲۱-۸۸۵۶۳۷۵۱

در هایفوتراپی از امواج فراصوت (اولتراساوند) استفاده می‌شود. یعنی همان امواجی که در دستگاه‌های سونوگرافی مورد استفاده قرار می‌گیرد. منتها در هایفو این امواج به صورت متمرکز به لایه‌ی خاصی از پوست انرژی وارد کرده و باعث تحریک تولید رشته‌های کلاژن می‌شوند. کلاژن‌ها وظیفه‌ی استحکام بافت‌های بدن از جمله پوست را دارند؛ لذا این اتفاق باعث می‌شود که پوستی سفت‌تر و بدون چین و چروک داشته باشیم.

هایفو یا HIFU هایفوتراپیتزریق ژل پروفایلو یکی از جدیدترین راه‌ها برای جوان‌سازی پوست یا برجسته‌سازی نقاط مختلف صورت است. ترکیب اصلی این ژل هیالورونیک اسید تثبیت شده است که توسط شرکت ایبسا (IBSA Nordic) تولید می‌شود. این ژل به خوبی با بافت‌های پوست و چربی ادغام شده و آسیب‌ها یا اشکالات موجود در نواحی مختلف پوست را از بین می‌برد. استفاده از این ژل می‌تواند تاثیر زیادی در درمان آسیب‌های پوستی حتی در نواحی حساس داشته باشد. به علاوه ژل پروفایلو کاملا ایمن است و به صورتی کاملا طبیعی و زیبا علائم پیری را در شما از بین می‌برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا