معرفی بهترین کرم پودر های پوست چرب

سایت برترین ها

بهترین کرم پودر ها برای پوست چرب کدامند؟

افراد با پوست چرب به دلیل منافذ باز و تولید چربی که دارند باید از کرم پودر های مخصوص به همان نوع پوست استفاده کنن که پوست برق نیفتد و مهمتر از آن به دلیل این که پوست چرب مستعد جوش هستند این کرم پودر از ایجاد جوش جلوگیری می کند.

کرم پودر مک

کرم پودر مک حاوی سرمهای پوستی، با پوشش متوسط قابل قبول، پوشش درخشان و ماندگار ایجاد می کند.
با کرم پودر پایه آب آشنا شوید که تخصص مک در این زمینه است و رنگ‌های کرم پودر را با به صورت تخصصی با سرم های مراقبت از پوست ترکیب می‌کند. این نوآوری کاملاً جدید، 209% هیدراتاسیون را برای ایجاد پوست صاف تر و درخشان تر ارائه می دهد.
همه مزایا:
ایجاد پوست یک دست، پر کننده چین و چروک، بدون ایجاد جوش
48 ساعت با ظاهری طبیعی درخشان
+209% آبرسانی فوری* برای پوستی صاف تر و درخشان تر
سطح هیدراتاسیون پوست را در طول زمان بهبود می بخشد
33 ماده مراقبت از پوست شامل محلول 10% اسید هیالورونیک
پوشش 12 ساعته**

نظر مصرف کنندگان:

90٪ گفتند که پوست در طول روز بیشتر آبرسانی می شود***
91٪ گفتند که پوست فورا صاف تر و به طور قابل توجهی سالم تر به نظر می رسد***
کرم پودر مک پوست را بلافاصله و به مرور زمان آبرسانی می کند
بافت پوست را تقویت می کند و پوست را در برابر آلودگی محافظت می کند
مقاوم در برابر آب، عرق، رطوبت و انتقال
تست شده توسط متخصص پوست و غیر کومدوژنیک
ایمن برای پوست های حساس

کرم پودر کلینیک

کرم پودر کلینیک به صورت تخصصی برای پوست چرب ساخته شده و به دلیل تولید محصولات تخصصی پوست کلینیک این برند کرم پودر های تخصصی را تولید کرده است و قیمت آن در رده بالا و کرم پودر این برند لاکچری در نظر گرفته می شود که بسیاری از هنرپیشه های هالیوود از آن استفاده می کنند.

کرم پودر با پوشش کامل 24H و ظاهری مات ایجاد می کند، به علاوه با فناوری جدید سرم هایی که اضافه شده است، پوست را به وضوح بهبود می بخشد. این محصول متخصص پوست تست شده است.

پوشش FinishMatteCoverage کامل و با ترکیبات کلیدی ویتامین C، اسید سالیسیلیک، اسید هیالورونیک، ماده معدنی SPF 25 مخصوص پوست ترکیبی چرب ساخته شده است.

کرم پودر کلینیک

کرم پودر رولون

این کرم پودر با طیف گسترده ای از رنگ ها و مدل های متنوع و پوشش بی عیب و نقصی را ایجاد می کند، احتمال این که شما رنگی را پیدا کنید که کاملاً با رنگ پوست شما مطابقت داشته باشد و پوشش ایده آل ایجاد کند، وجود دارد. فرمول‌ ساخت کرم پودر رولون پوست شما را کامل، مات، آبرسانی و بهبود می‌بخشند، به‌علاوه پوشش آن تا 24 ساعت می باشد— با پوششی سبک و راحت. طیف گسترده کرم پودر های رولون، شامل: پوشش کامل، SPF، کرم پودر برای پوست های چرب یا پوست های خشک و غیره ساخته شده است.

کرم پودر رولون

کرم پودر میبلین مدل Fit Me

برند میبلین کرم پودرهای متنوعی ارائه کرده که در میان آن‌ها، کرم پودر تیوپی مدل فیت می، یک کرم پودر خوب برای پوست چرب است و قیمت این کرم پودر در رده متوسط قرار دارد. این محصول با برخورداری از تکنولوژی Micro Power، منافذ پوست را به مرور زمان کوچک‌تر می‌کند. علاوه بر این، با داشتن خواص ضد لک، جوش، تعریق و حساسیت، بهترین گزینه برای آرایش روزانه است.

کرم پودر میبلین مدل Fit Me

کرم پودر دیور مدل Forever SPF35

برند دیور محصول کشور فرانسه است که تا به امروز، با تولید محصولات با کیفیت و لوکس، توانسته نظر مثبت بسیاری از کاربران را به خود جلب کند.
این کرم پودر جزو کرم پودر های گران قیمت به شمار می آید اما این کرم پودر با تنوع رنگی بالا و جلوه مات، مختص پوست‌های چرب و مختلط طراحی شده است و جلوه بی نظیری به پوست شما می دهد.

کرم پودر فوراور دیور حاوی عصاره رز بوده و باعث کاهش سایز منافذ و در نهایت یکدست شدن پوستتان می‌شود. علاوه بر آن، این محصول با داشتن SPF35، مانند یک کرم ضد آفتاب از پوستتان در برابر آفتاب محافظت خواهد کرد.

کرم پودر دیور مدل Forever SPF35

کرم پور لورال

بهترین کرم پودر را برای هر نوع پوستی پیدا شد. از کرم پودر مات برای پوست های چرب گرفته تا کرم پودر برای پوست های خشک و همه انواع پوست. به راحتی می توانید کرم پودر با رنگ پوست خود پیدا کنید و کرم پودری را که با پوست شما مطابقت دارید را انتخاب کنید.

کرم پودری با ماندگاری بالا و همچنین به عنوان مرطوب کننده رنگی، شما می توانید ظاهری بی عیب و نقص و پوستی یکدست داشته باشید.

کرم پودر لورآل مدل infallible و کرم پودر لورآل مدل true match برای پوست های چرب بسیار مناسب هستند.

 

کرم پور لورال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا