18 مدل از بهترین ریمل هایی که می تونید از داروخانه تهیه کنید

سایت برترین ها

در حالی که استفاده از یک ریمل فانتزی وسوسه انگیز است، اما انتخاب یک ریملی که بتونید از دارخانه تهیه کنید مطمئن تر است. برای نمونه: این 18 مورد تست شده و انتخاب شده توسط متخصصان هست، این ریمل ها مژه ها را بلند و پرپشت می کنند و برای انواع مژه ها مناسبند.

essence Lash Princess False Lash Effect Mascara

شرکت اسنس دسترسی آسانی به لوازم آرایش عالی به شما داده تا جلوه گر ظاهر حقیقی و با اعتماد به نفس شما باشد. این شرکت با ارائه طیف گسترده محصولات چنان ظاهری به صورت می دهد که بسیار زیبا خواهید درخشید و علاوه بر آن حس بهتری را نیز تجربه خواهید کرد. ریمل معرفی شده در بالا حجم دهنده و ضد آب میباشد. دارای برسی با شکل ویژه و مخروطی با قابلیت افزایش طول مژه ها میباشد و با ایجاد حجمی فوق العاده به زیبایی چشمان شما می افزاید.

مشخصات: ضد آب/بدون پارابن ۱۲ میلی‌لیتر
قیمت حدودی: 250 هزار تومان

 essence Lash Princess False Lash Effect Mascara

Maybelline Lash Sensational Sky High Mascara

ریمل مدل sky high از لاین Lash Sensational برند میبلین، یک محصول فوق‌العاده برای خانم‌های خوش سلیقه است که شیفته‌ی مژه‌های بلند و پرپشت هستند. ریمل Sky High دارای یک برس خاص و انحصاری به نام Flex Tower است. این برس به دلیل شکل نسبتا مخروطی و انعطاف‌پذیر بودن، با این عنوان نام‌گذاری شده است.انعطاف‌پذیر بودن این امکان را فراهم می‌کند تا زوائد برس ریمل کاملاً به تمامی قسمت‌های مژه دسترسی داشته باشند.ریمل اسکای های Sky High میبلین یک ریمل حجم دهنده و بلند کننده است که از هر زاویه به تارهای مژه دسترسی دارد.

قیمت حدودی: 600 هزار تومان

Maybelline Lash Sensational Sky High Mascara

Maybelline Makeup Lash Sensational Mascara

ریمل میبلین لش سنسِیشنل

(لطفا دقت کنین که محصولات میبلین آوان، از اروپا و شرکت مادر برند تهیه شده باشد و با نمونه ترکیه ای و عربی تفاوت کیفیت و قیمت دارن، بهترین راه حل سنجیدن قیمت واقعی میبلین درجه یک (فرانسوی و اروپایی) چک کردن سایت اصلی میبلین هستش)

قیمت این محصول در سایت رسمی میبلین ۱۰ دلار می باشد و قیت حدودی آن در ایران 400 تومان می باشد.

ریمل محبوب میبلین
دارای جوایز متعدد زیبایی
یکی از سه ریمل پرفروش در انگلستان
یکی از محبوب‌ترین محصولات برند میبلین
این ریمل دارای سری منحصر به فردی هستش که تمام مژه های بلند و کوتاه رو با یک بار ریمل زدن، دربرمیگیره و حالت میده.

Maybelline Makeup Lash Sensational Mascara

Maybelline New York Snapscara Washable Mascara

Maybelline New York Snapscara Washable Mascara

اگر هر ریملی که امتحان کرده اید ریزش داشته است پس این ریمل برای شما مناسب است. این یک فرمول بدون موم است که به مرور زمان از بین نمی رود و به شما چشم های گربه ای می دهد و به راحتی با آب پاک می شود. بعلاوه، مژه هایی صاف و کشیده ایجاد می کند که هم مژه ها را فر می کند و هم بلند. قیمت حدودی 300

Maybelline New York Full n’ Soft Washable Mascara

اگر شما خودتان مژه های خوبی دارید، اما فقط کمی می خواهید بلند تر و پر تر شود، این ریمل را دوست خواهید داشت. این یکی دیگر از ریمل‌های مورد علاقه در بررسی آمازون است که  به خاطر امتیاز مردم  تمام چک باکس‌های «ریمل خوب» – طول، حجم و وضوح را دریافت کرده است.

Maybelline New York Full n’ Soft Washable Mascara

NYX PROFESSIONAL MAKEUP Worth The Hype Mascara

اگر ظاهر مژه‌های قوی و شبیه کارداشیان را تحسین می‌کنید، این یکی را امتحان کنید. برای اینکه مژه‌های شما را بسیار تیره‌تر، بلندتر و پرتر نشان می‌دهد، اما همچنان از هم جدا شده و فر شده‌اند، تحسین شده است. منتقد جسیکا پرنس ارلیچ می‌گوید: «من چندین کت را زدم که به نرمی و با توده‌های صفر ادامه پیدا کردند. من برس مخروطی را دوست داشتم، و فرمول آن کاملاً درهم نمی‌رفت. نتایج قطعاً چشمگیر هستند – چیزی که من برای یک شب بیرون رفتن با چشم دودی جفت می‌کنم.»

https://bartarinha.com/category/270/121/

L’ORÉAL Voluminous Volume Building Waterproof Mascara

اگر می‌خواهید یک ریمل ضدآب و عالی داشته باشید، این ریمل را امتحان کنید که حتی در برابر اشک‌های بازیگران هم مقاومت می کند.

قیمت حدودی 1 میلیون

L’ORÉAL Voluminous Volume Building Waterproof Mascara

Maybelline Volum’ Express The Falsies Waterproof Mascara

این یکی از ریمل‌های کمیاب است که حتی مژه های صاف را هم بلند می‌کند. فرمول سبک و ضد آب آن مژه‌ها را یک دست و پر نشان می دهد.

Maybelline Volum’ Express The Falsies Waterproof Mascara

برای تبلیغ در برترین ها کلیک کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا