لیفت شقیقه چگونه انجام می‌شود؟ ماندگاری آن چقدر است؟|دکتر مجید نداف کرمانی

سایت برترین ها

لیفت شقیقه یک روش سریع و آسان برای کشیدن چشم ها و رفع چین و چروک اطراف آنهاست. در این روش با استفاده از جراحی میتوان با کشیدن شقیقه ظاهری جوان و با نشاط داشته باشیم.

لیفت شقیقه با روشهای مختلفی مانند لیفت شقیقه با نخ، لیفت شقیقه با جراحی لیفت شقیقه با ژل، لیفت شقیقه با هایفو،لیفت شقیقه اندوتاین و لیفت شقیقه با پلاسما قابل انجام است.

اگر به دنبال یک روش عالی برای افزایش پشت چشم و تغییر مدل ابروی خود هستید انجام جراحی لیفت شقیقه انتخاب مناسبی است.
لیفت شقیقه با جراحی دائمی بوده و به صورت بیحسی انجام میپذیرد. این جراحی یک الی 2 ساعت زمان لازم دارد و برش آن داخل مو به اندازه 2 الی 3 سانت زده میشود.

اگر میخواهید از نتیجه جراحی خود 100درصد رضایت داشته باشید باید پزشکی را انتخاب نمایید که در این زمینه تخصص و مهارت کافی داشته باشد.

دکتر مجید نداف کرمانی عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران، دوره فوق تخصصی جراحی پلاستیک و ترمیمی را در دانشگاه شهید بهشتی در بهترین مرکز جراحی پلاستیک ایران گذرانده و به عنوان یکی از بهترین جراحان فوق تخصص جراحی پلاستیک، عمل های موفق متعددی از جمله جراحی های زیبایی صورت و اندام را انجام داده اند.

آدرس:سعادت آباد، بالاتر از میدان کاج، خیابان نهم شرقی، پلاک ۱، طبقه ۲، واحد ۱۰
۰۹۱۰۵۸۹۸۰۰۵

 

مدل لیفت شقیقه1 مدل لیفت شقیقه2 مدل لیفت شقیقه3 مدل لیفت شقیقه4 مدل لیفت شقیقه5 مدل لیفت شقیقه6 مدل لیفت شقیقه7 مدل لیفت شقیقه8 مدل لیفت شقیقه9 مدل لیفت شقیقه10

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا