عطر های گرم زنانه، مناسب زمستان

سایت برترین ها

GUCCI RUSH

بطری قرمز «گوچی راش» که رنگ تُند و غلیظی دارد، شبیه به نوار کاست ویدئویی طراحی شده است تا طراحی بسیار نوآورانه و مدرنی را ارائه کند. آمیزه گل‌فام این عطر شگفت‌آور و هوس‌انگیز همچون معجونی جذاب نمایان می‌شود که از روایح یاسمن گاردنیا، فریزیای آفریقایی، یاس و رز ترکیه‌ای به‌وجود می‌آید. روایح گشنیز، ‌وانیل و نعناع هندی هم سرشت شرقی و منحصربه‌فرد این عطر را می‌سازند.
عطری تکان دهنده ، دلربا ، جذب کننده و گرم مخصوص خانمهایی که دوست دارند همیشه انگشت نما و برجسته باشند زیرا این محصول شما را از هر جهتی متمایز میکند. این عطر جذاب و دوست داشتنی از گوچی در سال 1999 توسط Michel Almairac ساخته شد.
حدود قیمت: 5.700.000 ت

GUCCI RUSH

برای تبلیغ در برترین ها کلیک کنید.

عطر ادکلن ایوسن لورن تاکسیدو زنانه و مردانه

(Yves-Saint-Laurent/Tuxedo) در کلکسیون Le Vestiaire des Parfums این برند قرار گرفته است. کلکسیونی که شامل عطرهای نیش و لوکس این کمپانی است. تاکسیدو عطری بیشتر مردانه، ظریف و تیره با آکوردهایی از پچولی و ادویه جات است.
تاکسیدو عطری پیچیده است؛ با روایحی متفاوت و چیدمانی کاملا درست و هوشمندانه. نت هایی از نعناع هندی، عنبر، وانیل، روایح اوزونی، ادویه ای و تازه در کنار آکوردهای گرم و بالزامیک و چوبی. این عطر در گروه بویایی چایپر قرار گرفته است و بسیار مناسب برای فصل های سرد سال است.

قیمت حدودی جعبه 125 میل : 16.500.000

Yves-Saint-Laurent/Tuxedo

عطر ورساچه پور فم دیلان بلو

عطری است مدرن و خوشبو، با ساختاری میوه ای و گلی. رایحه ابتدایی عطر با بوی شیرین و شادابی از رایحه سیب و انگور فرنگی آغاز می شود که حسی سبز و گلی نیز با آن ها ترکیب شده. با گذر زمان و با اضافه شدن هلو، رایحه میوه ای تر و کمی شیرین تر شده و همزمان حس گلی نیز مشخص تر می گردد. رایحه میانی و پایه عطر رایحه ای شیرین و میوه ای، گلدار و کمی سبز است که حسی زنانه، دلپذیر و بسیار عامه پسند دارد.
• رایحه اولیه : انگور فرنگی سیاه , شبدر , سیب , گیاه شیسو
رایحه میانی : پتالیا , رز , میوه گل رز , یاس , هلو
رایحه پایه : روایح چوبی , مشک , بوته وحشی جاوی , نعناع هندی

قیمت حدوی میل : 3.500.000 تومان

عطر ورساچه پور فم دیلان بلو

ادو پرفیوم زنانه کریستینا اگیلرا عطری بسیار هوس انگیز می باشد و معنایی خاص برای بازیگر مشهور دارد. رایحه ی گرم و شیرین عطر کریستینا یک رایحه خاص و منحصر به فرد است که می تواند در تمامی فصول سال همراه شما باشد.
رایحه غالب عطر و ادکلن زنانه Christina Aguilera نت های مرکبات می باشند. مرکبات، عطرها را سرشار از تازگی و شادابی می‌کنند. رایحه های مرکبات در نت‌های ابتدایی جای می‌گیرند و با استشمام آن‌ها حس لذت و نشاط به شما دست می‌ دهد و باعث سبکی روح و روان می‌ شوند.
ساختار اصلی عطر زنانه Christina Aguilera وانیل می باشد. ادویه وانیل بوی شیرینی دارد و هر شخصی که به رایحه ی شیرین علاقه داشته باشد عطری را انتخاب می کند که در ساختار خود وانیل دارد. عطر کریستینا اگیلرا در گروه بویایی گل های شرقی قرار دارد. رایحه های شرقی گلی گرم و شیرین بوده که با رایحه های گل یاسمن و نت های ادویه ای ترکیب شده است.
ترکیب نت های عطر و ادکلن زنانه Christina Aguilera به قرار زیر است:

ارجینال بدون جعبه 50 میل : 2.800.000تومان

ادو پرفیوم زنانه کریستینا اگیلرا

عطر نارسیسو رودریگز فور هر پرفیوم

با رایحه ای گرم و شیرین که آن را بیشتر از مشک ، گل رز و نعناع هندی موجود در ترکیباتش حاصل می کند ، برای مصرف در شب های سرد پاییز و زمستان و یا میهمانی های شبانه پیشنهاد می‌شود این محصول اغواکننده و فریبنده با هدف قرار دادن بانوانی مدرن ، آزاد و رها از ناملایمت ها و نا هنجاری های اجتماعی طراحی و ساخته شده . رایحه ی ملایم هلو بکار رفته در ترکیباتش جذابیت آن را دوچندان بلکه بیشتر می کند . از دیگر ویژگی های برجسته ی این عطر ماندگاری بسیار بالا و میزان پراکندگی عالی آن می باشد .
• رایحه اولیه : گل رز – هلو
رایحه میانی : مشک – کهربا
رایحه پایه : چوب صندل – نعناع هندی

قیمت حدودی 100 میل : 5.000.000 تومان
ماندگاری بسیار خوب

عطر نارسیسو رودریگز فور هر پرفیوم

عطر گرلن لاپتیت روب نویر زنانه

از گروه بویایی وانیلی-شرقی در سال 2009 به بازار عرضه شده است . نت های غالب شامل ترکیبی از یادداشت های نت های شیرین، ادویه ای و بادام است که با رایحه ی گرم و شیرین مناسب روزهای سرد سال است. طرح انیمیشنی روی شیشه، طرحی خاص برگرفته از ایده های هنرمند فرانسوی به نام Olivier Kuntzel می باشد . رایحه ی هیجان انگیز و افسانه ای این محصول با عطر خوش گیلاس ، توت قرمز و بادام شروع و به رایحه ی شیرین و لطیف گل رز بلغاری و رز طائف تبدیل گشته و در نهایت به تن گرمی از وانیل ، لوبیا تونکا و نعناع هندی ختم می شود .

قیمت حدودی 100 میل : 4.000.000 تومان

ماندگاری بسیار خوب

عطر گرلن لاپتیت روب نویر زنانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا