رنگ های خنثی در طراحی داخلی

سایت برترین ها

تاریخچه “رنگ های خنثی” سفری جذاب از تکامل زیبایی شناسی انسان و حساسیت های طراحی است. رنگ‌های رنگ‌های سفید، خاکستری و قهوه‌ای خاکی که ارتباط نزدیکی با رنگ هایی است که به‌طور ارگانیک در طبیعت یافت می‌شوند، هزاران سال است که نقشی اساسی در بیان هنر، مد، طراحی داخلی و معماری داشته‌اند.

رنگ‌های خنثی از رنگ‌های کم‌رنگ ساختارهای معماری اولیه سفالی، کاهی، چوبی یا آجری گرفته تا سبک داخلی معاصر رایج، رنگ‌های خنثی از مرزهای فرهنگی فراتر رفته‌اند و همچنان جایگاه ویژه‌ای در چشم‌انداز بصری ما دارند – ظرافت و تطبیق‌پذیری پیچیده‌ای را ارائه می‌کنند. امتحان خود را در طول زمان پس داده است.

طراحی خانه خاص طراحی خانه بزرگ طراحی منزل شیک طراحی خانه شیک و ساده

برای نظم در طراحی داخلی، از زمان پیدایش مبلمان در بین النهرین و مصر باستان، از رنگ های خنثی به عنوان رنگ های ثابت در واحدهای ساختمانی استفاده می شد. حفاری‌ها نشان می‌دهد که اولین مبلمان شامل سکوهایی از آجرهای شنی بوده است که به عنوان صندلی، میز و تخت استفاده می شده و بدون شک با منسوجات ساخته شده از الیاف ارگانیک یا پوست حیوانات ساخته شده اند.

علی‌رغم پیشرفت‌های فن‌آوری قابل‌توجه در شش هزار سال پس از آن – از جمله کشف مواد جدید مانند فلز یا شیشه – هنوز پایه ی طراحی داخلی از رنگ‌هایی که منشأ ارگانیک‌ را تداعی می‌کنند، باقی مانده است و بیشتر به کار برده می شوند.

طراحی خانه سفید و شیک طراحی خانه مدرن ایده خانه با چوب ایده خانه مدرن ایده خانه عروس اتاق خواب سفید رنگ های خنثی در طراحی داخلی: 30 طراحی خانه شیک رنگ های خنثی در طراحی خانه شیک

رنگ‌های خنثی و تنوع آن‌ها به‌عنوان اساس هر دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرد، با رنگ‌های ملایم تر که اغلب برای متعادل سازی اشکال هندسی با اشکال نرم تر و کروی، لطافت و جلوه‌ای شیک‌تر و مدرن‌تر ایجاد می‌کنند.

در حالی که رنگ‌های اصلی پررنگ با سرزندگی خود توجه را به خود جلب می‌کنند، رنگ‌های خنثی برای چشم آرام‌بخش و ملایم هستند.

با مخلوط کردن رنگ‌های خنثی، خالص و اصلی، می‌توان بر  شادابی رنگ دکوراسیون منزل تأثیر گذاشت: رنگ‌های تیره احساس صمیمی‌تری  را در اتاق ایجاد می‌کنند و فضا را کوچک تر نشان می دهند، در حالی که رنگ‌های خنثی روشن‌تر، آن را بزرگ‌تر نشان می‌دهند.

مجله منزل ایده خانه سفید رنگ های خنثی در خانه طراحی دکوراسیون شیک طراحی دکوراسیون منزل طراحی داخلی سفید طراحی خانه مینیمال سفید طراحی خانه مینیمال سفید مشکی

برای تبلیغات در برترین ها کلیک کنید.

رنگ های خنثی در طراحی دکور

رنگ های خنثی در طراحی دکوراسیون طراحی دکوراسیون مینیمال  طراحی خانه مینیمال طراحی خانه مینیمال با رنگ های خنثی طراحی خانه مینیمال طوسی طراحی خانه مینیمال با چوب رنگ های خنثی در طراحی خانه رنگ های خنثی در طراحی داخلی رنگ های خنثی در طراحی داخلی رنگ های خنثی در طراحی داخلی: 30 طراحی خانه مینیمال

 

برای تبلیغات در برترین ها کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا