%10تخفیف روکش دندان با جدید ترین متد|دکتر کوروش صادقی

سایت برترین ها

روکش دندان به عنوان یک روش ترمیمی دندانی استفاده می‌شود که برای تغییر شکل، رنگ و اندازه دندان‌ها استفاده می‌شود. روکش دندان‌ها لایه‌های نازک و سفیدی هستند که به دندان‌ها چسبانده می‌شوند و شکل ظاهری دندان‌ها را تغییر می‌دهند.

روکش دندان‌ها معمولاً از مواد پرسلانی، کامپوزیت یا زیرکونیم ساخته می‌شوند. این مواد دارای ویژگی‌هایی هستند که به طور طبیعی با دندان‌ها تطابق می‌یابند و در عین حال مقاومت مناسبی نیز دارند. روکش دندان‌ها با استفاده از مواد چسبنده و تکنیک‌های خاصی به دندان‌ها چسبانده می‌شوند و به شکل دائمی بر روی دندان‌ها قرار می‌گیرند.

روکش دندان‌ها می‌توانند برای حل مشکلات مختلفی استفاده شوند، از جمله:
1. ترمیم دندان‌های شکسته یا خراب شده
2. تغییر رنگ دندان‌ها
3. رفع فاصله بین دندان‌ها
4. تصحیح شکل دندان‌ها
5. ترمیم دندان‌های پوسیده یا دارای ترمیمات قدیمی

مراجعه به دکتر کوروش صادقی جهت بررسی و تشخیص صحیح و نیازمندی‌های خاص خودتان مهم است. او می‌تواند مشاوره لازم را درباره روکش دندان‌ها به شما بدهد و روش مناسبی را برای ترمیم دندان‌های شما انتخاب کند.

 یوسف آباد، پایین تر از میدان کلانتری، خیابان ۳۷، پلاک ۲۵، ساختمان دانیال، طبقه ۴، واحد ۱۵

کامپوزیت تخصص دندان در یوسف آباد روکش سرامیکی دندان با لمینت در غرب تهران روکش سرامیکی دندان با کامپوزیت در یوسف آباد روکش سرامیکی دندان با کامپوزیت در غرب تهران روکش سرامیکی دندان در غرب تهران روکش سرامیکی دندان در یوسف آباد روکش کامپوزیت دندان در یوسف آباد روکش کامپوزیت دندان در تهران کامپوزیت خوب در یوسف آبادکلینیک دندانپزشکی خوب در غرب تهران کلینیک دندانپزشکی خوب در یوسف آباد کلینیک دندانپزشکی تخصصی در یوسف آباد کلینیک دندانپزشکی تخصصی در غرب تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا