بدون دکلره و رنگ موهاتو رنگی رنگی کن

سایت برترین ها

یکی از راه هایی که برای بلند کردن و رنگی کردن موها وجود دارد اکستنشن رنگی هست که 38 تا رنگ داره و شما به راحتی می تونید رنگ مورد علاقه خودتون رو انتخاب کنید، این کار به ساقه موهای شما آسیبی نمی رسونه اما برای اینکه به ریشه موهایتان هم آسیبی وارد نشود حتما به یک مرکز تخصصی مراجعه کنید که هم از موهای باکیفیت و سبک استفاده شود و هم از مواد مرغوب و با کیفیت استفاده شود.

اکستنشن رنگی چگونه انجام می شود؟

حتما پیش از انتخاب مو مطمئن شوید که رنگی که انتخاب می فرمایید با رنگ موهای شما مطابقت داشته باشد.  برای مطابقت و ایجاد هارمونی می توانید ابتدا موهای خود را رنگ کنید و قبل از اکستنشن مو  سه تا پنج بار موهای خود را بشویید تا رنگ اصلی موهایتان معلوم شود، سپس اکستنشن رنگی خود را مطایق با همان رنگی که دوست دارید انتخاب كنید.

اگر می خواهید به صورت حرفه ای اکستنشن رنگی انجام دهید، اکستنشن موی طبیعی برند SHE ایتالیا می تواند گزینه مناسبی باشد. در ادامه تعدادی از رنگ های این اکستنشن های مو و مراکز حرفه ای اکستنشن مو در تهران را برای شما جمع آوری کرده ایم.

برای تبلیغ در برترین ها کلیک کنید.

اکستنشن رنگی اکستنشن رنگین اکستنشن مو طبیعی اکستنشن مو رنگی تنوع اکستنشن رنگی پالتاکستنشن رنگی اکستنشن رنگین کمانی بافت مو رنگی اکستنشن رنگی مو طبیعی اکستنشن رنگی نارنجی اکستنشن رنگی صورتی

اکستنشن شبنم حضرتی

الهیه، فرشته، نبش فیاضی، روبروی مهدیه، ساختمان حجت، طبقه اول، واحد ۱ مسیریابی 

اکستنشن شبنم حضرتی

اکستنشن شبنم حضرتی اکستنشن شبنم حضرتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا