بادی پامپ چیست و چگونه باعث لاغری می شود؟

سایت برترین ها

بادی پامپ یک نوع ورزش ایروبیک به شمار می‌رود که درمیان افراد بخصوص بانوان از محبوبیت بالایی برخوردار است؛ چرا که به لاغری بدن آنها کمک می‌کند، امروزه بیشتر افراد در بسیاری از سالن‌های ورزشی از بادی پامپ علاوه بر لاغری برای کاهش درد، افزایش توده عضلاتی بدن خود و… استفاده می‌کنند. وسایلی که برای ورزش بادی پامپ باشگاه‌ها قرار دارند، شامل میله‌های آزاد، وزنه‌های صفحه‌ای و… می‌شود که شما می‌توانید با مراجعه به مجموعه دنا پیروز از تمامی آنها برای کاهش وزن و لاغری بدن خود استفاده کنید.

بادی پامپ در دنا پیروز

بادی پامپ درواقع در میان افراد به عنوان یک ورزش استقامتی و قدرتی شناخته می‌شود. شما می‌توانید با انجام دادن بادی پامپ در دنا پیروز چربی‌های اضافی بدن را کاهش و عضلات بدن خود را افزایش دهید. امروزه افراد از آن برای داشتن اندامی مناسب و خوش فرم شدن خود استفاده می‌کنند. انجام دادن ورزش بادی پامپ به صورت گروهی بوده و علاوه برآن با پخش کردن موسیقی‌های انگیزشی باعث می‌شود که افراد هرچه زودتر به هدفشان دست یابند و احساس خوبی از انجام دادن آن داشته باشند.

مزیت‌های ورزش بادی پامپ

امروزه انجام دادن هرگونه ورزشی مزیت‌های بسیاری برای افراد به همراه خواهد داشت، درواقع تمامی ورزش‌ها به ما برای داشتن یک بدن سالم و قوی کمک می‌کند که بادی‌ پامپ نیز یکی از آنها به شمار می‌رود. برخی از مزیت‌های آن شامل:

  • به افزایش توده‌های عضلانی کمک می‌کند

امروزه بسیاری از افراد با مراجعه به باشگاه‌های مختلف به دنبال افزایش توده‌های عضلانی خود هستند و تمایل دارند از بدنی عضلانی برخوردار باشند. ورزش بادی پامپ علاوه بر از بین بردن چربی‌های اضافی بدن به افزایش توده‌های عضلانی بدن نیز کمک می‌کند. در واقع شما برای چنین بدنی برای خود به وجود آورید باید یک ترکیب رژیم غذایی مناسب و انجام حرکات قدرتی داشته باشید. اگر شما به دنبال چنین بدنی هستید بهتر است هر روز با انجام دادن حرکات قدرتی و مصرف کردن غذا‌های مفید و سالم به بدن خود کمک کنید تا هرچه سریعتر به بدنی عضلانی تبدیل شود.  

  • چربی‌های اضافی بدن به طور کامل از بین می‌برد

انجام دادن چنین ورزش‌های قدرتی باعث کالری سوزی بسیاری می‌شود، همچنین انجام دادن ورزش بادی پامپ نیاز به کالری بیشتری دارد چرا که ممکن است در طول تمرین فشار‌های زیادی به شما وارد شود. انجام دادن تمرینات بادی پامپ علاوه بر لاغری تمامی چربی‌های اضافی بدن افراد را نیز از بین خواهد برد تا از یک بدن با اندامی مناسب برخوردار شوند. انجام دادن ورزش بادی پامپ موجب می‌شود ضربان قلب شما بسیار بالا رود تا شما بتوانید از شروع تا پایان آن لذت کافی را ببرید.

  • قدرت عضلانی افراد را افزایش می‌دهد

افرادی که چندین سال این ورزش را انجام داده‌اند ممکن است با قدرت عضلانی خود آشنا شده باشند. کسانی که در باشگاه‌ها ورزش بادی پامپ را انجام می‌دهند، بعد از مدت کمی به قدرت عضلانی خود پی برده و می‌توانند از وزنه‌های مربوط به و همچنین بیشتر از آن نیز استفاده کنند. اگر افراد آن را به طور ثابت و هر روزه انجام دهند، در مدت زمان کمی متوجه قدرت بدنی خود خواهند شد که این باعث می‌شود افراد انگیزه بیشتری برای انجام دادن آن داشته باشند. انجام دادن بادی پامپ علاوه بر افزایش قدرت عضلانی افراد می‌تواند از به وجود آمدن بیماری‌هایی مانند دیابت خون، فشارخون، چربی و… نیز جلوگیری کند.

  • باعث انعطاف پذیری بالا می‌شود

انجام دادن بادی پامپ برای تمامی سنین امکان پذیر بوده که به همین دلیل برخی از افراد هستند که تمایل دارند فرزندانی قوی و محکم داشته باشند. بادی پامپ به دلیل اینکه تمرینات مقاومتی و قدرتی در آن صورت می‌گیرد، افراد از بدنی محکم و سفت برخوردار می‌شوند که به همین دلیل این باعث خواهد شد که بدن آنها انعطاف پذیری بالاتری داشته باشد. در بعضی مواقع ممکن است به دلیل افزایش سن با مشکلاتی مانند درد کمر، خمیدگی و افتادگی عضلات لگن و… مواجه شوید؛ در نتیجه شما می‌توانید با انجام دادن بادی پامپ از رخ دادن چنین مشکلاتی جلوگیری کنید.

  • از قلب سالم‌تری برخوردار خواهید شد

قلب یکی از مهمترین قسمت‌های بدن بوده و تمامی عضله‌ها را به خود اختصاص داده و برای اینکه بتواند به تمامی این عضله‌ها خون‌رسانی کند، باید ورزش مناسبی انجام دهد تا با مشکل روبه‌رو نشود. انجام دادن ورزش‌هایی که زیرمجموعه ایروبیک هستند باعث خواهد شد که ضربان قلب افراد بسیار بالا رود و قلب سالم‌تری داشته باشند، به همین دلیل افزایش یافتن ضربان قلب موجب می‌شود که خون در رگ‌ها گردش بیشتر پیدا کند. همچنین انجام دادن ورزش ایروبیکی بادی پامپ موجب طولانی‌تر شدن عمر افراد خواهد شد.

انجام بادی پامپ به روش اصولی در دنا پیروز

ورزش بادی پامپ امروزه به عنوان یکی از پرطرفدار‌ترین ورزش‌ها در جهان شناخته می‌شود، بادی پامپ یک ورزش گروهی و هیجان‌انگیز بوده که افراد بیشتر از آن برای لاغر شدن، خوش فرمی بدن و داشتن عضلاتی قوی استفاده می‌کنند. اگر شما هم دوست دارید بدن و اندامی مناسب و خوش فرم داشته باشید می‌توانید با مراجعه به مجموعه دنا پیروز از تمامی وسایل مربوط به ورزش بادی پامپ استفاده کنید، دنا پیروز یکی از بهترین  مجموعه‌هایی است که تمامی موارد مربوط به ورزش‌هایی مانند بادی پامپ و بادی کامپوزیشن و… را به خود اختصاص داده است تا افراد بتوانند به راحتی از آنها استفاده کنند.

آدرس: خیابان ستارخان، مابین برق آلستوم و پل ستارخان، پلاک ۶۲۴، ساختمان دنا اسپرت
شماره تماس: 02144281159 / 02144280046 / 09128715484 / 09122577046
آیدی اینستاگرام: denapiroz

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا