انواع شینیون محبوب را بشناسید|سالن زیبایی ستاره فرهنگ

سایت برترین ها

انواع مختلف شینیون مو:

1. شینیون مو کلاسیک: در این نوع شینیون، موها بافته و به صورت یک زنجیره پشت به پشت جمع می‌شوند و سپس به دور سر پیچیده می‌شوند تا یک شینیون کلاسیک و شیک ایجاد شود.

2. شینیون مو دوتایی: در این نوع شینیون، موها به دو بخش تقسیم می‌شوند و هر بخش به صورت جداگانه بافته و جمع می‌شوند. سپس این دو زنجیره مو به دور سر پیچیده می‌شوند و تثبیت می‌شوند تا یک شینیون دوتایی و زیبا ایجاد شود.

3. شینیون مو بلند: در این نوع شینیون، موها به بالا برده می‌شوند و در یک زنجیره یا چند زنجیره بافته و جمع می‌شوند. می‌توان زنجیره‌ها را به شکل‌های مختلفی ترتیب داد تا شینیون منحصر به فرد ایجاد شود.

4. شینیون مو آزاد: در این نوع شینیون، موها به یک زنجیره بافته و جمع می‌شوند و سپس به طور طبیعی روی شانه‌ها یا پشت به پشت سر آزادانه رها می‌شوند. این نوع شینیون یک ظاهر عاشقانه و غیررسمی به موها می‌بخشد.

5. شینیون مو با تارهای تابیده: در این نوع شینیون، موها به چندین زنجیره بافته و به شکل خلاقانه‌ای روی سر ترتیب داده می‌شوند. تارهای بافته شده می‌توانند برای ایجاد الگوها و طرح‌های متنوعی استفاده شوند.

یکی از بهترین سالن ها برای انجام شینیون های خاص سالن زیبایی ستاره فرهنگ است.

آدرس شعبه یک سالن ستاره فرهنگ: نارمک ، خیابان دردشت ، پایین تر از چهارراه گلبرگ ، روبروی خیابان ابراهیمی، پلاک ۱۵۲
آدرس شعبه دو سالن ستاره فرهنگ :
نارمک ، خیابان دردشت ، پایین تر از چهارراه گلبرگ ، روبروی خیابان بصائری پلاک ۱۳۲
فروشگاه:نارمک خیابان دردشت ، پایین تر از چهارراه گلبرگ

۰۲۱-۷۷۹۷۳۰۳۰

مدل شینیون مو کلاسیک مدل شینیون مو شیک مدل شینیون مو جذاب مدل شینیون مو ساده مدل شینیون مو لاکچری مدل شینیون مو با بافت مدل شینیون مو جدید مدل شینیون مو باز مدل شینیون مو دخترانه مدل شینیون مو در نارمک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا