آنالیز بدن قبل از ورزش با جدیدترین و به ریزترین دستگاه بادی کامپوزیشن در مجموعه ورزشی دنا پیروز

سایت برترین ها

امروزه بسیار‌ی از افراد به دنبال دستگاهی برای انداز‌ه گیری دقیق ترکیبات‌بدن خود مانند درصد چربی در بدن، آب، استخوان‌ها، چاقی و یا کاهش وزن و… هستند که به همین دلیل می‌توانند از کامپوزیشن استفاده کنند. درواقع کامپوزیشن یکی از بهترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های اندازه‌گیری ترکیب بدن در جهان به شمار می‌رود. افراد‌ی که هر روز ورزش انجام می‌دهند بهتر است با انجام دادن تستی با کامپوزیشن از سطح چاقی، چربی  و یا کمبود‌های بدن خود اطلاعاتی به دست آورند تا با یک ژریم غذایی مناسب بدن آنها به یک بدن خوش‌فرم و اندامی تبدیل شود.

کامپوزیشن چیست و چه اطلاعاتی در اختیار ما قرار می‌ دهد؟

کامپوزیشن یا همان آنالیز بدن درواقع دستگاهی است که اندازه‌ گیری و سنجش ترکیبات بدن را انجام می‌دهد. کامپوزیشن نشان می‌دهد که درصد چربی، آب، پروتئین و مواد معدنی و… در بدن چقدر بوده و شما با کمک این آگاهی‌ها می‌توانید یک رژیم غذایی مناسب را برای خود انتخاب کنید. در برخی مواقع ممکن است کسانی ورزش‌های سنگین را در طولانی مدت انجام دهند و بعد از مدتی آن را کنار بگذارند و به همین دلیل با مشکلاتی مانند اضافه وزن و چربی بالا مواجه شوند به همین خاطر بهتر است شما برای اینکه از چربی و یا وزن خود اطلاع یابید از کامپوزیشن دنا پیروز استفاده کنید. برخی دیگر از اطلاعاتی که این دستگاه به ما می‌دهد شامل:

۱. مشاهده کردن درصد آب درون سلولی و برون سلولی

۲. نشان دادن نسبت دور کمر به باسن

۳. اضافه وزن

۴. وزن توده چربی

۵. مشاهده کردن شاخص وزن ماهیچه‌ای نرم

۶. نشان دادن وزن ایده ال

۷. اندازه تناسب دست و پای چپ و راست از نظر عضله و چربی

۸. اندازه متابولیسم پایه‌ای

۹. مشاهده کامل ساختار اسکلتی بدن

آنالیز بدن قبل از ورزش با دستگاه بادی کامپوزیشن در دنا پیروز

امروزه برخی از افراد به دنبال یک رژیم غذایی مناسب برای داشتن اندامی متناسب و سالم هستند؛ به همین دلیل بهتر است افراد قبل از انجام دادن هرگونه حرکات ورزشی و یا رژیم غذایی با سطح ترکیبات بدن خود آشنا شوند. پس به همین دلیل بهتر است برای اطلاع یافتن از سطح ترکیبات بدن خود آن را با دستگاه بادی کامپوزیشن در دنا پیروز انجام دهید؛ چرا که این مجموعه دنا پیروز از دستگاه‌های بسیار پیشرفته و جدید‌ی برخوردار بوده و به شما در خوش‌فرم شدن بدنتان کمک می‌کند.

چگونه از دستگاه آنالیز بدن دنا پیروز استفاده کنیم؟

درواقع آنالیز بدن یا همان بادی کامپوزیشن دستگاهی با تکنولوژی‌های متفاوت و بسیار پیشرفته است که می‌توانیم از طریق آن وزن و دیگر مواردی که در بدن ما تاثیرگذار هستند را مشاهده و بررسی کنیم. روش‌های بسیاری برای استفاده کردن از این دستگاه وجود دارد که برخی از آنها شامل:

  • تصویربرداری به صورت ماهواره‌ای

یکی از روش‌های بسیار رایجی که در این دستگاه مورد استفاده قرار می‌گیرد، تصویر برداری به صورت ماهواره‌ای بوده که از طریق آن و از ماهوار‌ه‌های مختلف تصاویر متفاوتی به دست می‌آید. از این تصاویری که از اینگونه‌ ماهواره‌ها به دست آمده‌اند می‌توان به مقدار چربی، مساحت سطح بدن، عضلات و… اشاره کرد.

  • تصویر برداری سه بعدی

یکی از مهم‌ترین روش‌هایی که در اندازه‌گیری ترکیبات بدن نقش دارد، تصویر برداری سه بعدی است. این دستگاه بادی کامپوزیشن به دلیل چندین دوربین و سنسور‌هایی که در خود دارد می‌تواند به طور هم زمان از تمامی بدن شما تصویر برداری کند. بعد از اینکه تصویر برداری را انجام می‌دهد با استفاده از نرم‌افزار‌های مرتبط آنها را تحلیل خواهد کرد، بعد از پایان یافتن تحلیل تصویر‌ها اطلاعاتی مانند استخوان‌ها، عضلات، مقدار چربی و دیگر مواردی این چنینی را در اختیار افراد قرار خواهد داد، این روش به دلیل اینکه بسیار دقیق و با دقت بالا اطلاعات بدن افراد را نشان می‌دهد، به عنوان بهترین روش استفاده آنالیز بدن به شمار می‌رود.

  • استفاده از دیگر تکنولوژی‌ها

تکنولوژی‌های دیگری نیز وجود دارد که می‌تواند به طور دقیق اطلاعاتی از ترکیبات بدن شما ارائه دهد. در واقع دستگاه‌های بسیاری هستند که برای اینکه اطلاعات بیشتری را از ترکیب‌های بدن به دست آورند از تکنولوژی‌های الکتریکی استفاده کرده یا در برخی مواقع دیگر ممکن است از دستگاهایی که دارای موجودیت‌های نوری و لیزری هستند برای نشان دادن ترکیبات استفاده کنند.

انجام آنالیز بدن در دنا پیروز

آنالیز بدن یا بادی کامپوزیشن درواقع یکی از بهترین روش‌هایی است که افراد می‌توانند از آن برای اطلاع یافتن از وزن و چربی و دیگر ترکیبات بدن خود استفاده کرده و با استفاده از آن یک برنامه غذایی مناسب با بدن خود انتخاب کنند.  کامپوزیشن دارای کاربرد‌ها و ویژگی‌های بی‌نظیری بوده که به همین دلیل افراد بسیاری را به خود جذب کرده است. این دستگاه در انواع مختلفی وجود دارد که یکی ار بهترین آنها دستگاه تصویر برداری سه بعدی بوده است. اگر شما هم قصد دارید از این دستگاه برای مشاهده ترکیبات بدن خود استفاده کنید، بهتر است از بادی کامپوزیشن دنا پیروز استفاده کنید چرا که بهترین دستگاه‌ها در مجموعه دنا پیروز یافت می‌شود.

آدرس: خیابان ستارخان، مابین برق آلستوم و پل ستارخان، پلاک ۶۲۴، ساختمان دنا اسپرت
شماره تماس: 02144281159 / 02144280046 / 09128715484 / 09122577046
آیدی اینستاگرام: denapiroz

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا