آمریکایی صحبت کنید عشق کنید

صدای تلفظ کلمات انگلیسی

سایت برترین ها

آکادمی زبان سجادی

مرکز تخصصی آموزش زبان انگلیسی، فرانسه و … است. در این حوزه متنوع ترین دوره‌ها و آموزش‌ها را برای شما قرار داده‌ایم و سعی ما برای زبان آموزان رسیدن به سطح آزمون‌های بین المللی با ساده ترین روش در انتهای دوره است. در آکادمی پریسا سجادی با وجود برترین اساتید زبان ایران در تلاش هستیم تا به بهترین نحو ممکن زبان‌های خارجی را به شما زبان آموزان عزیز آموزش دهیم.

ستاری شمال،بالاتر از کورش مال،نبش خجسته پور،ساختمان محمد،پلاک ۴۳،طبقه اول واحد ۳ مسیریابی 

آکادمی زبان سجادی

یادگیری زبان در کلاس های حضوری نیازمند تعامل و همکاری بین استاد و زبان آموزان است. استاد با توجه به سطح زبان آموزان محتوای آموزشی مناسب را آماده می کند و زبان آموزان نیز باید در کلاس مشارکت فعال داشته باشند. استفاده از روش های آموزشی متنوع از جمله بحث گروهی، بازی، نمایش و … می تواند یادگیری را جذاب تر کند. علاوه بر این، امکاناتی مانند استفاده از وسایل کمک آموزشی، رسانه های دیداری و شنیداری، دسترسی به منابع آنلاین و … در کلاس های حضوری می تواند کیفیت آموزش را بالا ببرد.

مرکز آموزش زبان سجادی سه نوع کلاس آموزشی شامل VIP، نیمه خصوصی و گروهی برای زبان‌های انگلیسی، فرانسه، آلمانی و ترکی استانبولی ارائه می‌دهد تا بتواند نیازها و سطح علاقه‌مندی زبان‌آموزان متفاوت را برآورده سازد.

در کلاس‌های VIP آموزش کاملاً خصوصی ارائه می‌شود و زبان‌آموز تنها شاگرد استاد خواهد بود. این نوع کلاس مناسب افرادی است که می‌خواهند با سرعت بیشتری زبان را فرا بگیرند و نیاز دارند تمام توجه و زمان استاد معطوف به آنها باشد. در کلاس VIP برنامه‌ی آموزشی بر اساس نیاز زبان‌آموز طراحی می‌شود.

آموزش نیمه خصوصی به این معناست که در هر کلاس 2 تا 3 نفر زبان‌آموز حضور دارند. این نوع کلاس برای کسانی مناسب است که می‌خواهند ضمن بهره‌مندی از توجه بیشتر استاد، هزینه‌ی کمتری پرداخت کنند.

در کلاس‌های گروهی تعداد زبان‌آموزان بیشتر و معمولاً بین 5 تا 10 نفر می‌باشد. این نوع کلاس‌ها مقرون به صرفه هستند و برای افرادی که بودجه‌ی کمتری دارند، مناسب است.
مزیت کلاس‌های آموزش زبان گروهی این است که زبان‌آموزان می‌توانند با یکدیگر تعامل و گفتگو داشته باشند و این باعث پیشرفت سریعتر مهارت‌های گفتاری می‌شود.

در نهایت انتخاب نوع کلاس آموزش زبان بستگی به اهداف، سطح زبان‌آموز و بودجه‌ی او دارد. ما توصیه می‌کنیم قبل از ثبت‌نام، جلسه‌ای آزمایشی داشته باشید تا بتوانید کلاس مناسب خود را انتخاب کنید. مرکز ما همواره به دنبال ارائه‌ی بهترین خدمات آموزشی با کیفیت بالاست تا بتوانیم موفقیت شما را تضمین کنیم.

برای تبلیغ در برترین ها کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا