آخرین رمان گابریل گارسیا مارکز روانه بازار شد.

سایت برترین ها

آخرین رمان گابریل گارسیا مارکز، نویسنده به‌نام کلمبیایی سبک رئالیسم جادویی و برنده جایزه نوبل در حالی روز چهارشنبه ۶ مارس یعنی در سالگرد تولدش و ۱۰ سال پس از درگذشتش منتشر شد که پسرانش می‌گویند این رمان، چالشی دلهره‌آور برای پدرشان بوده است.

این رمان که «تا ماه اوت» یا «ماه اوت همدیگر را خواهیم دید» نام دارد، روز ۶ مارس به زبان اصلی آن یعنی اسپانیایی و با تیتر «En agosto nos vemos» منتشر شد و قرار است تا پایان ماه جاری نیز نسخه انگلیسی‌ آن (Until August) منتشر شود.

گابریل گارسیا مارکز نوشتن این رمان را پانزده سال قبل از مرگش آغاز کرد. این رمان داستان زنی میانسال به نام آنا ماگدالنا باخ را حکایت می‌کند که هر سال در ماه اوت در یکی از جزیره‌های کارائیب به سر مزار مادرش می‌رود و از فرصت این سفرها استفاده می‌کند تا زندگی خانوادگی‌اش را کناری بگذارد و رابطه نزدیکتری با غریبه‌ها داشته باشد.

گابریل گارسیا مارکز پس از آنکه بخش اعظم این رمان را نوشت، در سال ۱۹۹۹ میلادی اولین فصل آن را برای دیگران خواند؛ اما به دلیل نارضایتی از بقیه کار، از انتشار آن خودداری کرد. در عوض، نسخه‌های خطی این رمان را به اعضای خانواده‌اش داد.

گونزالو گارسیا می‌گوید: «این رمان در واقع مجموعه‌ای از نسخه‌های پراکنده اما کامل بود.» او می‌افزاید که آنها کاری شبیه به باستان شناسان انجام دادند تا بتوانند قطعات این رمان را در کنار هم قرار دهند و به یک پایان برسند.

برای تبلیغات در برترین ها کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا