%10تخفیف ویژه ثبت نام کلاسهای نقاشی در آموزشگاه هنرهای تجسمی قلم های آبی

سایت برترین ها
تاریخ هنر نقاشی در ایران به زمان غارنشینی برمی گردد. در غارهای استان لرستان تصاویر نقاشی شده از حیوانات و تصاویر کشف شده است. نقاشی های کشف شده در مناطق تپه سیالک و لرستان بر روی ظروف سفالی، ثابت می کند که هنرمندان این مناطق با هنر نقاشی آشنایی داشته اند. همچنین نقاشی هایی از دوران اشکانیان، نقاشی های معدودی بر روی دیوار، که بیشتر آنها از قسمت های شمالی رودخانه فرات بدست آمده، کشف شده است. یکی از این نقاشی ها منظره یک شکار را نشان می دهد. وضعیت سوارها و حیوانات و سبک بکار رفته در این نقاشی ما را بیاد منیاتورهای ایرانی می اندازد.
در نقاشی های دوران هخامنشی، نقاشی از روی چهره بر سایر نقاشی های دیگر تقدم داشت. تناسب و زیبایی رنگ ها از این دوران، بسیار جالب توجه است. نقاشی ها بدون سایه و با همدیگر هماهنگی دارند. در بعضی از موارد، سطوح سیاه پر رنگ را محدود کرده اند.
مانی، (پیامبر و نقاش ایرانی)، که در قرن سوم زندگی میکرد، یک نقاش با تجربه و ماهر بود. نقاشی های او یکی از معجزاتش بود.
نقاشی (Torfan) که در صحرای گال استان ترکستان در چین بدست آمد، مربوط است بسال ۸۴۰ تا ۸۶۰ بعد از میلاد. این نقاشی های دیوارنما مناظر و تصاویر ایرانی را نمایش میدهند. همچنین تصاویر شاخه های درختی در این نقاشی ها وجود دارند.
آموزشگاه هنرهای تجسمی قلم های آبی
*کلاسهای چوب، معرق و نقاشی، ویژه شاغلین در روزهای جمعه*
آموزشگاه هنرهای تجسمی قلم های آبی در سال هزار و سیصد و هشتاد و پنج شمسی ( ۱۳۸۵ ) مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را دریافت نمود، و کار خود را در حوزه هنرهای تجسمی و هنرهای سنتی و هم چنین در حوزه صنایع دستی با مدیریت سرکار خانم آزاده آبی و اساتید مجرب و برتر دانشگاهی آغاز نموده است. و در حال حاضر ۲۰ مدرس و ۵ پرسنل مشغول به خدمات رساندن به هموطنان گرامی هستند.
سفارش چهره پذیرفته می شود، با کوتاهترین زمان و بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت* ۱۰% تخفیف فقط ویژه ثبت نام کلاسهای نقاشی در روزهای شنبه تا سه شنبه*دارای اینترنت رایگان
دسترسی به BRT
دسترسی به ایستگاه مترو
نزدیک بدون به ایستگاه اتوبوس
جای پارک

آدرس:فلکه اول تهرانپارس، ضلع شمال شرقی، پلاک۴۱، بالای بستنی منصور، طبقه ۳، واحد ۸

کلاس نقاشی کودکان در تهرانپارس کلاس نقاشی برای کوذکان در شرق تهران آموزشگاه نقاشی کودکان در تهرانپارس کلاس نقاشی بزرگسالان در شرق تهران کلاس نقاشی بزرگسالان در تهرانپارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا