💚 یک خبر عاشقانه برای فردا پنجشنبه 28 دی  1402

سایت برترین ها

💌فروردین💌پيشنهادات تازه‌ای مطرح می‌شود كه بايد هر كدام را جداگانه مورد بررسی قرار داد سپس تصميم گرفت. به آينده اگر فكر كنی می‌توانی تصميمات بهتری بگیری و نسبت به آنها اطمينان بيشتری داشته باشی.

💌اردیبهشت💌 بعضی از آدم‌ها را بايد از زندگی عاطفی‌ات حذف كنی. اگر انسان در زندگی فراموشی نداشت تا به حال صد بار ديوانه شده بود. بايد مسائل لاينحل و مشكلات و دردهای مزمن را فراموش كرد و به آينده انديشيد.

💌خرداد💌 تو از تعهد دوری می‌کنی چون فكر می‌کنی تو را درگير خواهد کرد و يا از گير افتادن می‌ترسی؛ اما بايد قبول كنی اين بخشی از زندگی است كه می‌تواند شيرين هم باشد.

💌تیر💌 اين‌همه عجله و شتابزدگی برای چيست؟ بايد با صبر و حوصله اجازه بدهی تا گذر زمان خود به‌خود فاصله‌ها و مشكلات بين شما را حل كند.

💌مرداد💌چراغ يك رابطه در حال خاموشی است! اگر به فرياد آن نرسی به زودی به تقويم خاطرات گذشته می‌پيوندد. برای حفظ روابط بايد به آنها بها داد و برايشان وقت صرف كرد.

💌شهریور💌 باید شك و ترديدها را از خود دور كنی و برای رسيدن به كسی كه دوستش داری، تلاش كنی.

💌مهر💌 مشكلات زيادی در اين راه وجود دارد و با مخالفت اطرافيانت مواجه می‌شوی. بهتر است به فكر چاره باشی و يا از خيرش بگذری.

💌آبان💌دوباره عشق و دوستی رونق تازه‌ای می‌گيرد. پس از يك دوره سردی و ركود، اين رونق و گرمی تازه به خصوص در شرايط ياس و نااميدی، بسيار لذتبخش خواهد بود. چراغ عشق را بايد هميشه روشن نگه‌داشت تا به خوشبختی رسيد.

💌آذر💌عشق يك طرفه زيان‌آور خواهد بود. اين عشق می‌تواند مدت‌ها ادامه داشته باشد بدون اينكه به تغيير يا تحولی منجر شود. بهتر است كه مهربانی و عشق دو طرفه باشد تا تغيير ايجاد كند.

💌دی💌 درباره كسی كه دوستش داری نبايد انقدر ابهام و ترديد داشته باشی. اگر عشق در مسيری روشن و شفاف حركت كند. همه اين ابهام‌ها برطرف خواهد شد و روز به روز به شناخت‌های بهتری خواهی رسيد.

💌بهمن💌 كمی استراحت كن و به احساساتت اجازه بده تا زندگی را رنگ و رویی تازه بزنند. همه چيز را نمی‌توان براساس سود و زيان محاسبه كرد. گاه عشق فرمانی می‌دهد كه مهم‌تر است.

💌اسفند💌 تحولاتی در زندگی عاطفيت ايجاد می‌شود كه باب ميل تو نيست؛ اما تو می‌توانی خودت را با شرايط تازه هماهنگ سازی. پس از اين دوران سخت، زمان خوشحالی و شادی فراخواهد رسید.

برای تبلیغات در برترین ها کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا