مشاور، طراح و مجری تخصصی دکور سالن زیبایی

خانه طلایی - مشاور، طراح و مجری تخصصی دکور سالن زیبایی

سایت برترین ها

طراحی داخلی بخش مدیریت سالن زیبایی

می توان برای طراحی‌ بخش مدیریت سالن زیبایی از نقطه ای استفاده کرد که مشرف بر کل سالن بوده و تمامی عملکرد سالن‌ از نظر مدیر مجموعه بگذرد. همچنین در دسترس بودن این فضا بسیار مهم و در اولویت است تا هم مراجعین و هم کارکنان بطور مستقیم با مدیر در ارتباط باشند و برای رساندن نقطه نظرات خود دچار زحمت نشوند.
طراحی داخلی بخش زیبایی
طراحی داخلی بخش زیبایی را به چهار قسمت مجزا تقسیم مینماییم.
قسمت عروس
آرایش و پیرایش
کار با مواد
درمان و ماساژ

کارشناسان مجموعه خانه طلایی با تخصص و تجربه فراوان در طراحی دکوراسیون داخلی و اجرای پروژه‌های آشپزخانه فول فرنیش، آماده‌اند تا خدمات برتر و متناسب با نیازهای شما را ارائه دهند.

آدرس: تهران، جنت آباد جنوبی، کوچه ایثارگران، پلاک ۴۳، واحد ۱۲


✅طراحی داخلی بخش پذیرش در سالن زیبایی
استفاده از مبلمان مناسب و طراحی اصولی در قسمت پذیرش یا منشی بسیار حائز اهمیت است زیرا این قسمت را می‌توان ویترین سالن زیبایی دانست.

قسمت پذیرش که مسئولیت مدیریت داخلی سالن زیبایی را برعهده دارد می بایست اولین مرکز توجه مراجعه کننده به سالن باشد تا مراجعین از طریق این قسمت بتوانند به روند کار سالن زیبایی و برنامه ریزی و تعیین وقت جهت خدمات آشنایی یابند. این بخش مکمل قسمت پذیرش سالن زیبایی بوده و در جهت راهنمایی مراجعه کننده برای استفاده از خدمات سالن زیبایی تعبیه می شود.

در این قسمت مبلمانی جهت گفتگوی کارشناس با مراجعه کننده طراحی می‌شود که شامل قفسه هایی مختص دفترچه های حاوی مدل های مختلف رنگ، کوتاهی شینیون و… می باشند، تهیه می‌شود. بخش پذیرش و مشاوره تاثیر بسیار مثبتی در تصمیم گیری مراجعین در مورد خدمات سالن زیبایی خواهد داشت و در نهایت سبب ارتقا و پیشرفت سالن زیبایی خواهد شد.
خانه طلایی به عنوان یک شرکت ثبتی و با بیش از چندین سال سابقه مفتخر است در مواردی هم چون طراحی ، ساخت و اجرای دکوراسیون داخلی ، ویلا ، بازسازی در کنار شما مشتریان عزیز باشد.

مجموعه خانه طلایی  ۰۹۱۲۳۶۲۲۷۶۵ 
طراحی و دکوراسیون لوکس اتاق خواب طراحی و دکوراسیون مدرن آشپزخانه طراحی و دکوراسیون شیک آشپزخانه طراحی و دکوراسیون شیک گیم روم طراحی و دکوراسیون شیک راهرو نشیمن طراحی و دکوراسیون لاکچری نشیمن طراحی و دکوراسیون شیک نشیمن طراحی و دکوراسیون شیک ناهارخوری طراحی و دکوراسیون شیک اتاق خوابدکواسیون مدرن محیط اداری دکواسیون لوکس محیط اداری دکواسیون لاکچری محیط اداری دکواسیون شیک و مدرن محیط اداری دکواسیون زیبا و مدرن محیط اداری دکواسیون لوکس و مدرن محیط اداری دکواسیون خاص و مدرن محیط اداری دکواسیون جدید محیط اداری دکواسیون جذاب و شیک محیط اداری طراحی و دکواسیون جذاب محیط اداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا