نسخه دیجیتال فیلم A Quiet Place One day کی منتشر می شود؟

سایت برترین ها

رسما اعلام شد نسخه دیجیتال فیلم A Quiet Place One day پیش در آمد فیلم‌های یک مکان ساکت در تاریخ ۹ مرداد ۱۴۰۳ از استریم ها منتشر خواهد شد. اين فيلم در افتتاحيه خود 99 میلیون دلار فروخته که بزرگ‌ترین افتتاحيه این سری فیلم می باشد.

فیلم A Quiet Place: Day One سرانجام پس از دریافت نقدهای مثبت در روز جمعه هفته گذشته روی پرده‌های سینما رفت و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نسخه با کیفیت قسمت جدید فیلم A Quiet Place چه زمانی منتشر خواهد شد؟ آمازون پرایم با انتشار یک ویدیو که البته در ادامه آن را پاک کرد، فاش کرد که نسخه دیجیتالی فیلم A Quiet Place: Day One در تایخ ۳۰ ژوئیه ۲۰۲۴ (۹ مرداد ۱۴۰۳) روی پلتفرم‌های دیجیتالی منتشر خواهد شد.

فیلم A Quiet Place: Day One در اولین هفته اکران خود توانست ۹۷.۷ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کند که این فروش شامل بیش از ۵۲.۲ میلیون دلار در گیشه آمریکای شمالی و ۴۵.۵ میلیون دلار در گیشه بین‌المللی می‌شود که بهترین شروع را در بین فیلم‌های دنیای یک مکان ساکت به‌ خود اختصاص داده است. بااین‌حال فاصله کم عرضه نسخه دیجیتالی فیلم یک مکان ساکت: روز اول با زمان اکران می‌تواند باعث تعجب گروهی شود و باید دید پارامونت در ادامه این تاریخ را عوض می‌کند یا می‌توانیم شاهد پخش نسخه با کیفیت آن در ماه آینده باشیم.

منبع زومچی

دندان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا