فال کائنات روزانه شنبه 26 اسفند 1402

سایت برترین ها

🌟فروردین
دائم به خاطر گذشته خود را سرزنش می‌کنید؛ ولی دیگر فایده ندارد بهتر است که آن را به فراموشی بسپارید و به آینده فکر نمایید.

🌟اردیبهشت
فراموش نکن که عصبانیت و خشم روح تو را مریض و آزرده می‌کند، پس از آن برحذر باش.

🌟خرداد
حسرت پول و موفقیت دیگران را نخورید، شما نیز می‌توانید یک روزی مثل آن‌ها شوید فقط کافی است که خود را باور داشته باشید، تلاش و اعتماد به نفس تان را نیز افزایش دهید.

🌟تیر
سعی کنید فردی صبور و آرام باشید و برای رسیدن به خواسته‌هایتان عجله نکنید هرچه بیش‌تر صبور باشید و وقت بگذارید شاهد نتایج بهتری خواهید بود و بعدها از کارهای‌تان پشیمان نخواهید شد.

🌟مرداد
بر اثر لجاجت و تندخویی شما جر و بحث شدیدی در زندگیتان رخ می‌دهد. خشم خود را فروخورید، آرامش خود را حفظ کنید سپس حرف‌های دلتان را بزنید.

🌟شهریور
مراقب اطرافیان خود به خصوص کسانی که نسبت به شما حسد می‌ورزند، باشید.
حواستان به پس‌اندازتان نیز باشد، ممکن است از لحاظ مالی در مضیقه قرار بگیرید.

🌟مهر
خوش‌بین و امیدوار باشید. هرگاه احساس کردید که پر انرژی و مثبت‌اندیش هستید، زمان مناسبی است که کار جدیدی را آغاز کنید.‌

🌟آبان
شما پر انرژی هستید و در زمینه‌های بسیاری فعالیت می‌کنید. بهتر است کمی دامنه‌ی فعالیت‌های خود را محدود کرده و همه‌ی تلاش‌تان را در یک زمینه سرمایه گذاری کنید تا نتیجه‌ی بهتری بگیرید.

🌟آذر
اگر مدتی است روابط اجتماعی‌تان کم شده است، سعی کنید دوباره به اجتماع برگردید. دیگران جذب مهربانی روحیه با نشاط شما می‌شوند.

🌟دی
مدتی تحت‌فشار بوده و خسته شده‌ای و احتياج به کمی استراحت داری. باید فرصتی بیابی تا خستگی‌ها را از تن به در کرده و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فكر كنی.

🌟بهمن
بايد بررسی كنی كه چه كاری با روحيه و استعداد تو هماهنگی دارد سپس در آن كار تخصص پيدا كنی تا از نظر مالی به سطح بالایی برسی.

🌟اسفند
امروز در اوج حوادث قرار داری و این نشانه‌ای از رسیدن به آگاهی معنوی و باتجربه شدن است.

برای تبلیغات در برترین ها کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا